Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בהחלפת רכב- כמה למשוך את הפולו הזקנה


asa160
שימו לב! השרשור הזה בן 5003 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב חברים יקרים.

אשמח לשמוע את דעתכם באשר להתלבטות הבאה:

כיום אני מתנייד לעבודתי 120 ק"מ מדי יום כפול 6 ימי עבודה בשבוע- 32 אלף ק"מ בשנה האחרונה.

הנסיעות הן 100 אחוז בין עירוני בכבישי הצפון המישוריים יחסית.

פונקציית המטרה שלי היא שילוב של עלויות זולות ושל לא לסבול... בשנה האחרונה מילא את הפקיד באופן יוצא מן הכלל הפולו הכחול החתיך. עשינו עיסקה ביננו- אני מטפל בו יפה ואצל רון (אני הלקוח הכי מרוחק שלו...) והוא נוסע בלי תלונות. הרכב מתוחק יפה ובנדיבות- טיימינג מלא לפי 30 אלף, טיפולים בזמן ולפי הספר. כרגע הוא ממש מתפקד טוב: כל המערכות עובדות הנסיעה חלקה יחסית ושקטה. רק דבר אחד חסר- זהו דגם ה75 כ"ס וחסרים איזה 30-40 סוסונים רעננים.

הרכב לא צעיר (2001) ומתקרב ל200 אלף ק"מ. לפי הדיאגנוזה של רון המנוע בסדר גמור והגיר קצת חלש. הרכב נוסע על קלאצ מקורי,מדחס מזגן מקורי,אלטרנטור מקורי וכן הלאה והלאה.

אני חושש למשוך עוד שנה ולקבל על הראש את סבב התחזוקה הבלתי נמנע...

לגבי החלופות:

התקציב (במידה ויוחלט על החלפה) יעמוד על 65.

הצרכים:

רכב חסכוני יחסית. סוס עבודה שלא מתפרק מנסועה גבוהה, יכול להיות ידני ויכול אוטומט,שיהיה מפנק בשיוטים (לא חלשלוש ונעים ושקט).עלויות אחזקה ותיקון סבירות.

החלופות:

1. למשוך עם הפולו ולקחת סיכון- היתרון: רכב מוכר ואמין עד עכשיו. החסרון- כנראה שמעבר לדלת יש סבב תחזוקה די גדול...

2. פליטות ליסינג מודל 08- לא ממש עושות לי את זה

3. רכב מנהלים מונע גז ?

4. אוקטביה טורבו דיזל או משהו בסגנון ?

5. ואולי להישאר במשפחה ולקחת את אחת מהבנות דודות עם 105 כ"ס ?

אשמח מאוד לעצכם הטובה

תודה אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4. אוקטביה טורבו דיזל או משהו בסגנון ?

 

קשה מאוד למצוא אחת שמורה ומטופלת,עם ק"מ לא בשמיים - אבל אפשרי.

 

נ.ב סביר שתצטרך למתוח את התקציב מעט בשביל אחת שכזו או בשביל "משהו בסגנון" כדוגמת גולף TDI וכיו"ב.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קונה חכם הרי יבין בעצמו שצפוי "סבב תחזוקה" ולכן אם לא תמצא פרייאר - הסבב הזה כבר יגולם במחיר המכירה של הפולו.

 

נראה שסה"כ אתה נהנה מהפולו - אז למה לא להמשיך? מבחינה כלכלית זה בוודאי כדאי גם עם "סבב התחזוקה", גם מהסיבה שציינתי קודם וגם בגלל שזה מתקזז עם עלויות נמוכות יותר של אוטו וותיק יותר (ירידת ערך, ביטוח).

 

מצד שני - כנראה בא לך להחליף, אז אולי זאת לא החלטה כלכלית טהורה, ואז - לך על מה שבא לך. אתה נוסע המון ומגיע לך להרגיש טוב בנסיעות האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם 32 אלף ק"מ,בהחלט כדי דיזל,אני אישית קניתי לא מזמן פיאט דובלו 2002 טורבו דיזל,בתקציב שלך יכנס רכב הרבה יותר מודרני,הרכב מאוד חזק,105 כ"ס,אתה פשוט לא תאמין כמה.

נוח,מאוד מרווח,מאוד חיסכוני,אני בנסיעה משולבת,עשיתי בנתיים על חצי מיכל 450 ק"מ (נסיעה עם מזגן),למרות שזה פיאט,אם תבדוק עליו,תגלה שהוא מגלה רמת אמינות טובה,חלקים לא יקרים.

אני מאוד נהנה ממנו.

אם יש שאלות אשמח לענות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5003 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...