Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אפשר לרשום רישיון רכב חדש על שני אנשים ולאחר זמן מסוים להוריד אחד מהם?

במידה וכן אני מאבד יד ?

פורסם

אהלן אייל!

נניח ואני ואתה (ללא קשר משפחתי, נניח חברים או שכנים), הם ה"רשומים" שעליהם אתה מדבר.

במידה ויש דו"ח, שנינו נשלם אותו (אבל יישלח רק לכתובת של אחד מאיתנו), במידה ויש תשלומים על הרכב (למשל טסט) התשלום יחול על שנינו.

לאחותי וגיסי יש רכב משותף, בתעודת הזהות שלה, היא נשארה רווקה. נוצר מצב שגברת X נשואה למר Y, והם מחזיקים באותו הרכב, בבעלות משותפת.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
אהלן אייל!

נניח ואני ואתה (ללא קשר משפחתי, נניח חברים או שכנים), הם ה"רשומים" שעליהם אתה מדבר.

במידה ויש דו"ח, שנינו נשלם אותו (אבל יישלח רק לכתובת של אחד מאיתנו), במידה ויש תשלומים על הרכב (למשל טסט) התשלום יחול על שנינו.

לאחותי וגיסי יש רכב משותף, בתעודת הזהות שלה, היא נשארה רווקה. נוצר מצב שגברת X נשואה למר Y, והם מחזיקים באותו הרכב, בבעלות משותפת.

 

תודה על ההסבר אבל זה לא מה ששאלתי,

לדוגמה אם אני X ואתה Y רשומים כיד 1 על אוטו חדש שנקנה היום.

אני יכול עוד חודש להוריד אותך מהרישיון רכב ולהישאר אני X כבעל הרכב יחיד ועדיין להישאר יד 1?

פורסם

עוד יד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עוד יד

 

רק כדי להיות בטוח:

 

על רכב חדש רשומים שני אנשים: משה ויוסי

לאחר חודש מורידים את משה בהסכמתו כמובן.

על רישיון הרכב נשאר רק יוסי.

 

יוסי עכשיו יד 2 של האוטו?

 

אבל לא הבנתי למה, הרי זה לא שמעבירים את האוטו למישהו אחר זה אותו בעל רק הורדנו אחד.

פורסם

לפי הכתוב באתר משרד התחבורה המצב היחיד בו לא נוספת בעלות הי בירושה:

http://www.gov.il/FirstGov/TopNav/Situations/SPopulationsGuides/SDrivingCar/SDCCarLicense/SDCCOwnership/

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אכן עודכן

טעה טעיתי

עמדתי בפינה על רגל אחת 10 דקות כדי לכפר על הטעות

 

הוספת שותף נחשבת כהעברה ועוד יד .ביטול שותף לא נחשב לעוד יד

 

ביטול שותף לרשיון רכב

לצורך ביטול שותף ברשיון הרכב נדרש מבעלי הרכב לפנות אישית למשרד הרישוי עם תעודות זהוי + רשיון הרכב:

 

  • למלא טופס (העברת בעלות) לצורך מחיקת שותף
  • לשלם תשלום עבור העברת בעלות בבנק הדואר
  • ביצוע מחיקת שותף במשרד הרישוי (לא באמצעות ייפוי כוח, והיא לא נחשבת כיד נוספת לבעלות הרכב)

עודכן לאחרונה: שני, 14 יוני 2010 09:32

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מה לגבי העברת בעלות בתוך המשפחה?

 

אבא קונה אוטו - יד 1

אחרי 5 שנים רוצה לתת מתנה לבן שלו - יד 2 (העברת בעלות, לא הוספה)

אחרי שנה, שנתיים הילד רוצה להחזיר את האוטו לאבא - זה גורם לאבא להיות יד 3:?:

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

פורסם

אם יודעים מראש שיש כוונה להעביר את הרכב לבן, כדאי לרשום את האב והבן כבעלים (שותפים) בזמן הרכישה.

יש מצבים בהם הבעלות המשותפת תפריע. למשל אם אחד מן הבעלים זכאי לקבל תו חנייה לנכה, קבלתו תותנה בכך שאין בעלים נוספים לרכב (כך לפחות נוהגת עיריית תל אביב).

פורסם

COMMANDER,

 

את תו הנכה נותן משרד התחבורה והוא בלבד (למעט נכי משהב"ט).

מבחינת משרד התחבורה, אין צורך אפילו שיהיה רכב ע"ש הנכה ודי בכך שתוכח זיקה לעזרת הנכה בין בעל הרכב (בן משפחה) לבין הנכה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

טוב, זה כבר לא רלוונטי. כשקנינו את הרכב (בשנת 96') לא היה לי רשיון ולא ידענו שהאוטו יגיע אלי אחרי כמה שנים.

לפני 3 שנים הייתי צריך רכב על שמי בשביל מקום העבודה, אז העברנו בעלות

הסתדרתי כלכלית, וקניתי אוטו יותר גדול (ויותר חדש), אבא שלי רוצה שאחזיר לו את הישן (סנטימנטלי הבחור)

אין לי בעיה עם זה שהוא ינהג ברכב שרשום על שמי, אבל הוא יצטרך אותי בשביל להעביר בעלות אח"כ

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

×
×
  • תוכן חדש...