Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

 

קניתי לא מזמן איביזה חדשה במבצע.

 

מערכת המולטימדיה שקיבלתי עם הרכב הייתה לכל הפחות... זוועתית, ולכן הוחלפה כלהלן:

 

HU - קנווד 8026BT

מגבר - Mbquart DSC4125

סאב - Mbquart 10 inch

 

אין ספק שהסאונד השתפר ב- 10 דרגות לפחות.

 

אבל, יש בעיה קטנה.

העברתי מספר דיסקים מקוריים לפורמט MP3 256kbps.

השירים מסודרים בתיקיות כאשר שם התיקיה בעברית, שם הקובץ בעברית ושאר נתוני השיר שבקובץ גם בעברית (זמר, שם השיר, שם האלבום וכו'...).

משום מה, המכשיר מציג את שם התיקיה ושם הקובץ בעברית בלי שום בעיה, אבל, את שם הזמר, שם השיר ושאר המידע המופיע בעברית בקובץ הוא מציג בג'יבריש.

 

למישהו יש פתרון לבעיה?

 

יש לציין שכל התפריטים בעברית.

פורסם

המידע שאתה אומר שמוצג כגיבריש שמור במה שנקרא ID3 בתוך הקובץ עצמו, להבדיל משם הזמר והאלבום ששמורים אצלך במערכת הקבצים עצמה

 

לדעתי הבעיה היא התוכנה שאיתה הוספת את הנתונים הללו לקבצים, היא שמרה אותם לא בפורמט יוניקוד.

תנסה עם תוכנה אחרת

שששששששששירוקו אדומה

פורסם
המידע שאתה אומר שמוצג כגיבריש שמור במה שנקרא ID3 בתוך הקובץ עצמו, להבדיל משם הזמר והאלבום ששמורים אצלך במערכת הקבצים עצמה

 

לדעתי הבעיה היא התוכנה שאיתה הוספת את הנתונים הללו לקבצים, היא שמרה אותם לא בפורמט יוניקוד.

תנסה עם תוכנה אחרת

 

 

אני משתמש ב- windows media player

 

אתה יודע איפה משנים את הגדרות פורמט הנתונים?

פורסם
לא בטוח שזה ניתן לשליטה

 

נסה בעזרת וינאמפ או תוכנות דומות

 

עריכה: נסה את זה http://geek.co.il/wp/2008/06/04/%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA-%D7%91%D7%AA%D7%92%D7%99-id3

 

 

תודה, אבל הבעיה שלי היא לא שהמחשב לא יודע לקרוא את המידע, אלא שהמערכת שלי ברכב לא יודעת...

×
×
  • תוכן חדש...