Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יצא לי עוד להשתתף באף אחד מטיולי המועדון , זה נראה מאוד קורץ ...

השאלה מופנת למי שכן השתתף בטיול :!:

מה אתם אומרים כדי לצאת השבת ?

או שזה סתם משעמם !

דעתכם חשובה לי .......

 

 

 

האשה משגעת אותי :loco: , היא רוצה לטייל...."נמאס לי שאתה מאיר אותי לבד" (כ#$-א&^ק)

תודה

The doctor is the winner

פורסם

סבבה על הכותרת ...

 

דוכב על VFR750 בעקרון יצא לי לרכב עם כמה רוכבים אבל לא ממש במסגרת של רכיבה "בקבוצה"

The doctor is the winner

פורסם

אם עוד לא יצא לך... וגם אם יצא... מומלץ מאוד.

החוויה של כמות ומסת הרוכבים יחדיו-מדהימה.

במידה ונתקעת-חילוץ זמין -כמובן להירשם בתחילת הטיול.

מצד שני- לקחת בח-ן שמשתתפים בטיול רוכבים מכל הסוגים, גם נותנים בגז, גם רגועים, גם חדשים וחסרי נסיון. המלצתי לך : סע רגוע-למד את אופי הטיול והמשתתפים. אל תידחף-כולם מגיעים בסוף.

הכי חשוב-תיהנה.

מס' טלפון מוביל הטיול :ישראל מזרחי 057-7706207

המסלול מפורסם כמובן באתר המועדון. מצ"ב.

בעז

בעז קליין, דובר מועדון האופנועים הישראלי

טלפון המועדון ותא קולי: 03-6873458

מקום המפגש החדש: TouchFood, דרך מנחם בגין 48, ת"א.מידי יום חמישי החל מ-2200. אתר המועדון : http://www.motorcycle.org.il

פורום המועדון: http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2419-14563,00.html

פורסם
לקחת בח-ן שמשתתפים בטיול רוכבים מכל הסוגים, גם נותנים בגז, גם רגועים, גם חדשים וחסרי נסיון.

 

מה שאומר, במילים אחרות: פוטנציאל גבוה לתאונות מיותרות.

:roll:

 

אחת הסיבות העיקרית להפסקת השתתפותי בטיולים הנ"ל, לפני 3 שנים..

 

וזאת לאחר שאחד מחברי הוועד במועדון דאז, הצטרף עם המאזדה מיאטה שלו לטיול והתחרה (!) ברוכבים אחרים.. כשהוא עקף אותי על השוליים השמאליים (!) במהירות הגבוהה משלי ב-20 קמ"ש לפחות, הבנתי שתם "סיפור האהבה" שלי עם טיולי המועדון.

 

(קדמו לכך מקרים רבים ונוספים של "כמעט" תאונה, גם בטיולים אחרים, אבל זה היה הקש ששבר את גב הגמל...כי לו, אף אחד לא העיז להעיר...בניגוד לההערות שקיבלו רוכבי בנדיט 400 שהתפרעו באותו טיול.)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
לקחת בח-ן שמשתתפים בטיול רוכבים מכל הסוגים, גם נותנים בגז, גם רגועים, גם חדשים וחסרי נסיון.

 

מה שאומר, במילים אחרות: פוטנציאל גבוה לתאונות מיותרות.

:roll:

 

אחת הסיבות העיקרית להפסקת השתתפותי בטיולים הנ"ל, לפני 3 שנים..

 

וזאת לאחר שאחד מחברי הוועד במועדון דאז, הצטרף עם המאזדה מיאטה שלו לטיול והתחרה (!) ברוכבים אחרים.. כשהוא עקף אותי על השוליים השמאליים (!) במהירות הגבוהה משלי ב-20 קמ"ש לפחות, הבנתי שתם "סיפור האהבה" שלי עם טיולי המועדון.

 

(קדמו לכך מקרים רבים ונוספים של "כמעט" תאונה, גם בטיולים אחרים, אבל זה היה הקש ששבר את גב הגמל...כי לו, אף אחד לא העיז להעיר...בניגוד לההערות שקיבלו רוכבי בנדיט 400 שהתפרעו באותו טיול.)

 

אותו אחד עם המיאטה היה עם כובע שחור, הא? :lol:

 

 

גם הTLLF (עוד בימי הVFR) חדל מלהשתתף באותם טיולים עקב עומס והבדלי רמת רכיבה שסגרו כל טיול עם כמה אופנועים על גרר (וכמה "כמעטים" שלי עצמי)

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם

בחצי השנה האחרונה ראוי לציין -לא קרתה בטיולי המועדון ולו תאונה אחת-איני רוצה כמובן לפתוח פה.

הישג זה אינו "בא ברגל".

נכון הוא שמקום בו רוכבים הרבה רוכבים ממגוון רמות שונות- מהווה פונטציאל ומקדם הסכנה לתאונות גבוה יותר. טיולי המועדון מפורסמים ופתוחים לקהל הרחב -איננו ממדרים או אוסרים על רוכבים ספציפיים להשתתף-למעט אלו המורחקים מטיולים בשל השתוללות.

המועדון נלחם בתופעה זו והצלחה-אם בחינוך והטפה לרכיבה נכונה, אחראית וזהירה וההוכחה לכך...

בין שאר האמצעים שננקטו -הרחקת רוכבים ספציפיים מהטיולים, הפרדת טיולי כביש ורגועים- לרוכבים המעוניינים בטיולי 90-100 קמ"ש סביב נושא מסויים.

לסיכום :נכון שמקדם הסיכון גבוה יותר -כמו בכל רכיבת קבוצת דו"ג שאינה הומוגנית, אך המועדון עושה בעניין ומצליח בעזרת מובילי הטיולים המיומנים והמרשלים.

בעז

בעז קליין, דובר מועדון האופנועים הישראלי

טלפון המועדון ותא קולי: 03-6873458

מקום המפגש החדש: TouchFood, דרך מנחם בגין 48, ת"א.מידי יום חמישי החל מ-2200. אתר המועדון : http://www.motorcycle.org.il

פורום המועדון: http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2419-14563,00.html

פורסם

אני הצטרפתי לטיול עם קהלני

הארגון היה למופת בכל צומת שהייתה היה גם מרשל שכיוון

נכון שאחד הרוכבים נפל אחרי שנפשו התערבבה ביופי של הגולן וחוסר ריכוז בכביש

גרם לו לרדת מהכביש

באותה רכיבה הייתה איטית ונזק מזערי ומיותר

לא ראיתי רוכבים משתוללים

נכון שרכיבה במסה שכזו דורשת ערנות ושמירת מרחק

ראוי לציין שהייתה כמות רוכבים מהגדולות שנצפו

מה גם העצירות והתוכנים הביאו את הטיול לרמת שיא של חוויה

לכל ברזל עם שני גלגלים חייב להיות כידון

 

http://www.hydepark.co.il/hydepark/forum.asp?forum_id=2715

פורסם

טוב כרגע זה כבר לא רלוונטי.....im bikeless :(

מכרתי את האופנוע שלי ואני מרגיש קצת לא טוב ! הוא עדיין מתחת לבית שלי ואני מתבעס לקחת אותו לסיבוב אחרון , למרות שאתמול לקחתי אותו ונתתי לו את הפול גז ועוד בירידה ....(כביש 5 אחרי המחסום לכוון השומרון מומלץ בלילה....) .

בקיצור אני בדכאון .....אבל מה לעשות... :(

 

בכל אופן אנימחפש סופר מוטו כרגע ! אז מי ש.....שיודיע

The doctor is the winner

פורסם

אותו אחד עם המיאטה היה עם כובע שחור, הא?

 

 

 

לצערי, כן.

:?

 

העיקר לשמור על אנונימיות.

דרך אגב הוא היה כותב בפורום של תפוז תחת שמו והאות הראשונה של שם משפחתו?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...