Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מונית אנגלית חדשה - לשימוש פרטי!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
.........

 

הפעם הראשונה שראיתי ביצועים של אחת כזאת הייתה באנגליה לפני משהו כמו 35 שנה.

 

בלב אוקספורד סטריט..........מתי אצלנו??

הלונדונים של היום זה לא הלונדונים של פעם.

עכשיו הם בקושי מדברים אנגלית.

לרובם קוראים מוחמד (סטטיסטית השם הנפוץ ביותר לילדים הנולדים באנגליה)

 

פעם הייתה מסתכל על מעבר חציה היו עוצרים לך בלונדון,עכשיו דורסים אותך שאתה חוצה.

 

שאלתי לונדונים לאיפה נעלמו הלונדונים של פעם,אמרו לי שהם ברחו לאוסטרליה.

 

 

בקשר למונית,אין סיבה שלא ימכרו מונית משומשת לשוק הפרטי.

אייל

פורסם

אני מעריך שמי שקנה אותה לשימוש פרטי - עשה את זה במקום לקנות ואן מותאם לנכים שעולה בערך פי 5.

 

עכשיו זה נראה הגיוני?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש אחת בקריות.

דיברתי עם הנהג לפני כשנתיים (מונית לכל דבר).

מה שאני זוכר שהוא אמר שיש בעיה גדולה של חלקי חילוף.

אני פגשתי אותו בפנצריה..מנסה למצוא פתרונות לצמיג גמור במידה בלתי סטנדרטית ומספר הברגים גם כן לא סטנדרטי.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
הלונדונים של היום זה לא הלונדונים של פעם.

עכשיו הם בקושי מדברים אנגלית.

לרובם קוראים מוחמד (סטטיסטית השם הנפוץ ביותר לילדים הנולדים באנגליה)

 

פעם הייתה מסתכל על מעבר חציה היו עוצרים לך בלונדון,עכשיו דורסים אותך שאתה חוצה.

 

שאלתי לונדונים לאיפה נעלמו הלונדונים של פעם,אמרו לי שהם ברחו לאוסטרליה.

 

התיאור מציאותי?

-

פורסם

קראתי פעם על תהליך ההסמכה של נהגי המוניות בלונדון - מדובר בלימודים שוי ערך ללימודי תואר ראשון מבחינת משכם - שלוש שנות הכשרה ובסופן מבחנים קשים של הכרת הגיאוגרפיה של לונדון לרמת הסמטה והבית הבודד ותנאי התנועה ברמה של בחירת המסלול המהיר ביותר מ-A ל-B לכל שעה משעות היממה.

מה המצב היום? לא יודע, בפעם האחרונה ביקרתי שם ב-1982 וגם אז השתמשתי רק ב-tube. אבל באיזהו סקר שראיתי השבוע בואללה או ynet נהגי לונדון עדיין דורגו כאדיבים ביותר וכנראה כמובילים בעולם בעוד כמה מדדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
התיאור מציאותי?

קצת הגזמתי.

אבל מוחמד זה השם הכי נפוץ לילדים באנגליה אז תחשוב בעצמך איך אנשים נוהגים שם עכשיו.

 

והשם הפופולרי ביותר לתינוק בבריטניה הוא...פורסם: 20.12.07, 12:30

 

בקשר למונית.

אם אתה רוצה רכב מיוחד תהייה מוכן לסבול.

כמו האופנוע שלי.

אייל

פורסם

אירופה בכלל היא לא מה שהייתה פעם.

 

בקשר למונית:

הסיבה לדעתי דומה לזו שגורמת לאנשים לייבא או לשפץ רכב בן 50, להוציא כסף בקנייה, לחיות חיים קשים, להשבית לחודשיים בגלל איזשהו בורג שצריך לחפש באיביי, וגם להיות מוגבל בשעות הנסיעה. בקיצור, מי כמו יושבי הפורום הזה יודע שהשיקולים בקניית רכב לא חייבים להיות בתחום ההיגיון והשימושיות. חפש בתחומים כמו רגש, איזוטריה...

פורסם
אני מעריך שמי שקנה אותה לשימוש פרטי - עשה את זה במקום לקנות ואן מותאם לנכים שעולה בערך פי 5.

 

עכשיו זה נראה הגיוני?

 

http://www.metropolismag.com/webimages/3042/Taxi--Wheelchair-Shot_t346.jpg

 

משהו בסגנון הזה הייתי אומר

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

×
×
  • תוכן חדש...