Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,

ישלי למחירה סאב של פוקל מסידרה K2 POWER 27KX.

ומגבר של פוקל דגם 5.500

גם אני מוכר בנייה על הדשבורט של טוויטר ומתרנג' של 4 אינץ' ,

כולל רמקולים של פוקל. (טוויטר TN 52) ומידרנג' של פוקל 100SLIM

הבנייה עשוייה במיוחד לסובארו אימפרזה B3 2008

thumb.1237299563[1].jpg

1256107402[1].jpg

DSC00495.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שלום חברים ,

ישלי למחירה סאב של פוקל מסידרה K2 POWER 27KX.

ומגבר של פוקל דגם 5.500

גם אני מוכר בנייה על הדשבורט של טוויטר ומתרנג' של 4 אינץ' ,

כולל רמקולים של פוקל. (טוויטר TN 52) ומידרנג' של פוקל 100SLIM

הבנייה עשוייה במיוחד לסובארו אימפרזה B3 2008

......up

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שלום חברים ,

ישלי למחירה סאב של פוקל מסידרה K2 POWER 27KX.

ומגבר של פוקל דגם 5.500

גם אני מוכר בנייה על הדשבורט של טוויטר ומתרנג' של 4 אינץ' ,

כולל רמקולים של פוקל. (טוויטר TN 52) ומידרנג' של פוקל 100SLIM

הבנייה עשוייה במיוחד לסובארו אימפרזה B3 2008

.....up

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שלום חברים ,

ישלי למחירה סאב של פוקל מסידרה K2 POWER 27KX.

ומגבר של פוקל דגם 5.500

גם אני מוכר בנייה על הדשבורט של טוויטר ומתרנג' של 4 אינץ' ,

כולל רמקולים של פוקל. (טוויטר TN 52) ומידרנג' של פוקל 100SLIM

הבנייה עשוייה במיוחד לסובארו אימפרזה B3 2008

.....up

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שלום חברים ,

ישלי למחירה סאב של פוקל מסידרה K2 POWER 27KX.

ומגבר של פוקל דגם 5.500

גם אני מוכר בנייה על הדשבורט של טוויטר ומתרנג' של 4 אינץ' ,

כולל רמקולים של פוקל. (טוויטר TN 52) ומידרנג' של פוקל 100SLIM

הבנייה עשוייה במיוחד לסובארו אימפרזה B3 2008

.....up

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
שלום חברים ,

ישלי למחירה סאב של פוקל מסידרה K2 POWER 27KX.

ומגבר של פוקל דגם 5.500

גם אני מוכר בנייה על הדשבורט של טוויטר ומתרנג' של 4 אינץ' ,

כולל רמקולים של פוקל. (טוויטר TN 52) ומידרנג' של פוקל 100SLIM

הבנייה עשוייה במיוחד לסובארו אימפרזה B3 2008

.....up

×
×
  • תוכן חדש...