Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנת 1949 היתה שנה מרתקת לתעשיית הרכב האמריקאית; שלושת הגדולות חידשו את כל ההיצע שלהן, שהתבסס עד אז על דגמים מלפני המלחמה שעברו מתיחות פנים. בעוד שהיצרניות העצמאיות הקטנות(סטודיבייקר, פאקארד, וויליס והדסון) יצאו עם דגמים חדשים שנה/שנתיים קודם לכן, שלפה נאש את השפן מהכובע ביחד עם הגדולות; דגמי ה"אמבטיה" של נאש היו בין המכוניות האמריקאיות המענינות ביותר של התקופה וקיבלו ביקורות מצוינות מעתונות הרכב. הן היו אוירודינמיות, נוחות להפליא, בעלות יכולת כביש גבוהה ופורצות דרך בעיצובן(גם אם, בינינו, לא היו יפות במיוחד). הציבור האמריקאי הגיב בחיוב - ו-130,000 נאשים נמכרו לציבור בשנת 1949.

 

נאשים אלו(שנקראו איירפלייט) יוצרו בשני דגמים, לשניהם 6 ציל':

-600, עם מנוע 2.8 ליטר ראש שטוח, 82 כ"ס

-אמבסדור, עם מנוע 3.8 שסתומים עיליים, 112 כ"ס

 

הנאש המפורסמת להלן היא מדגם 600, עם 3 הילוכים ואוברדרייב. היא פחות מהירה מהאמבסדור(לה מהירות מירבית של 140 קמ"ש), אך עדיין תאפשר לכם שיוט במהירות החוקית...בכביש 6.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1949-NASH-600-ANTIQUE-HOT-ROD-RAT-ROD-NO-RESERVE-/330445752479?cmd=ViewItem&pt=US_Cars_Trucks&hash=item4cf01a089f

 

נ.ב-מתמונות ישנות שנתקלתי בהן(משנות החמישים), ראיתי פה ושם נאשים עם כבישי הארץ. לצערי, לא ראיתי בארץ אף נאש בשלושים השנה האחרונות. האם למישהו ידוע על מכוניות כאלו או על דגמים אחרים של נאש בארץ(מחוץ למטרופוליטן המוכרת ממפגשי המועדון)?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...