Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נסעתי לנקות את הקרבורטור אצל ''קרבורטורי הדרום'' או משהו כזה ברחובות (בדרך יבנה),

אני בטוח שהוותיקים כביכול מקירים את המקום.

(באתי עם קיט והכל)

וכל הניקוי והכיוון לקח בערך 40 דקות.

 

אז השאל אם זה הגיוני שזה כ''כ מהר ? (קראתי שזה בערך כמה שעות עבודה כל הניקוי וכל זה אז למשהו מוזר לי)

או שזה בסדר גמור?

פורסם

כנראה שקיבלת ניקוי חיצוני וניקוי פתחי מעברים או משהו בסגנון... גם אני ניקיתי במכון קרבורטור ב40 דקות. הם קראו לזה כיוון CO וניקוי בסיסי.

על ניקוי רציני רצו שם (בתלפיות) 400 ש"ח ומעל שעתיים.

פורסם

השאלה איך ניקו אותו,בשביל לנקות אותו כמו שצריך צריך לפרק אותו מהרכב ולנקות אותו באופן יסודי עם חומרים מתאימים שמסירים את כל הלכלוכים בתוכו.

פורסם
השאלה איך ניקו אותו,בשביל לנקות אותו כמו שצריך צריך לפרק אותו מהרכב ולנקות אותו באופן יסודי עם חומרים מתאימים שמסירים את כל הלכלוכים בתוכו.

הקרבורטור פורק...

הוא ניקה אותו עם חומרים והכל והחליף את החלקים שהיו בקיט ..

אבל עדיין קצת מדי זמן לא ?

פורסם

מה שלוקח זמן זה הטבילה באמבטיה של חומר ניקוי. אבל אני לא יודע כמה זמן בדיוק צריך לטבול. אם עמדת לידו ראית כמה זמן הקרבורטור היה טבול.

פורסם

כן,מדובר בערך בחצי מהזמן שאמור היה לקחת לו לדעתי.

אם אתה רוצה ממש להיות חכם ולדעת הכי טוב שרק אפשר,פנה אל חבר הפורום צביקה,הוא מתמחה בקרבורטורים ויש לו מכון קרבורטורים בנתניה,הוא יענה על שאלתך בצורה הכי טובה לדעתי.

פורסם

היי,אנא ממך ציין מה בדיוק הייתה הבעיה שביגללה נאלצתה לבצע ניקוי קרבורטור?

האים תיצרוכת דלק לקויה?

האים סחיבה לא נכונה?

סלד\סרק לא נכון?

 

שוב ישנם הרבה בעיות שביגללם ניתן וצריך להכניס את הרכב לניקוי קרבורטור

אבל לדעתי שוב בעל מיקצוע שמכבד את עצמו לא יבצע לך שום ניקוי קרבורטור!!! ב40 דקות!

רק פירוק והרכבה זה שעה,החלפת קיט מלא של הקרבורטור וזמן ההמתנה של טבילה החלקים בתמיסה

כול זה לוקח לפחות כשלוש עד 4 שעות!

 

בקיצור ידידי לא ניראה לי שקיבלתה את מה שהייתה צריך לקבל אים באמת הייתה מבצע ניקוי מיקצועי ואמין

אצל בעל מיקצוע ברמה גבוהה כמו למשל שיש כאן חבר הפורום הנכבד צביקה קרבורטורים!

 

אצל צביקה הייתה מקבל טיפול מסור ואמין בפעם אחת ולא הייתה צריך לחזור אליו מה שאני כמעט בטוח

שתאלץ לחזור אל המכון הזה שניקרא ''קרבורטורים'' אחרי תקופה קצרה.

 

בקיצור ידידי שיהיה לך בהצלחה ולא משנה מה תעשה להבא תיעזר בחברי הפורום בעלי מיקצוע שיעזרו

לך כמו צביקה קרבורטורים!

imprza new age

פורסם

לפני שאתה רץ לשפוך כסף במכוני קרבורטורים, תבדוק כעת את צריכת הדלק, והסחיבה, אם יש שיפור מורגש אל תיגע בכלום,

חבל להשקיע עוד כסף .

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

חגי, שי ושאר המגיבים, אני נוטה לא כל כך להסכים עם תגובותיכם.

פירוק קרבורטור מתבצע אצל בעל מקצוע בצורה מהירה מאוד, עניין הטבילה והניקוי משתנה מאחד לשני.

אני שפצתי אצל אחד ה"מומחים" בתחום בחיפה ולאחר טבילה והשרייה קצרה יחסית של עשר+ דקות הוצאו החלקים והוסרו שאריות הנוזל עם לחץ אויר, כך גם נוקו החלקים הקטנים, בוצעה בדיקה שהכל אכן נוקה ואין משקעים, המאייד הורכב חזרה והותקן ברכב לאחר כשעה בערך. לאחר מכן בוצעו כיוונים בבודק הגזים ושוחררתי לדרכי.

כל עוד אין חלקים תקולים אשר דרושים להם החלפה/תיקון אלא רק פירוק ניקוי והתקנת קיט חדש אז העניין די מהיר ופשוט לבעל מקצוע (להערכתי).

כמו שאני עבדתי לפני שנים בתחום טכנאות מחשבים, מרוב הניסיון הייתי מרכיב מחשב שלם (כוננים,כרטיסים,ספק,לוח,מעבד,קירור,סידור כבלים זריז) בפחות מ10 דקות (כולל הוצאה והחזרה לקרטון). זה עניין של ניסיון.

אם היית מפרק וטובל קרבורטור בעצמך (ואם עשית זו סלח לי) היית רואה שבחומר הממיס מספיק טבילה של כמה שניות כדי להסיר לכלוך ראשוני ועוד כמה דקות תראה ששאר הלכלוך מתמסמס לו.

לפותח השרשור, האם צפית בשלבים שבוצעו בפירוק וניקוי הקרבורטור? האם בוצע פירוק מלא?

ועוד עניין שעלה לי לראש כעת, האם היה לו קיט טיפו 1.4 במלאי? כי אם גם חיכיתם במהלך 40 הדקות האלו עד להגעת הקיט אז באמת קצת מחשיד.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

הוא הביא את הקיט איתו, כתוב בתגובה הראשונה.

 

חוץ מזה אני מסכים איתך, הכל עיניין של ניסיון. אחרי שעושים עבודה מסויימת אלפי פעמים, היא הופחת להיות קלה, פשוטה ומהירה, גם אם התהליך עצמו מורכב למדי.

 

 

פורסם
.... עניין הטבילה והניקוי משתנה מאחד לשני...

 

...אם היית מפרק וטובל קרבורטור בעצמך (ואם עשית זו סלח לי) היית רואה שבחומר הממיס מספיק טבילה של כמה שניות כדי להסיר לכלוך ראשוני ועוד כמה דקות תראה ששאר הלכלוך מתמסמס לו.....

 

אני מסכים עם ארז,

הקרבורטור הוא התקן סגור יחסית. הדלק המגיע למעברים הפנימיים עובר סינון שמצמצם את מעבר הלכלוך.

בנוסף, לא ממש מצטבר לכלוך כמו שמן שרוף או גריז בתוך הקרבורטור כיוון שכל הזמן עובר שם דלק שכידוע ממיס את מרבית המשקעים השומניים. חומרי הניקוי מספיק חזקים לדעתי לבצע ניקוי בתוך זמן קצר יחסית, השימוש בלחץ אוויר סוגר את נושא הניקוי.

פורסם

נשאל בתהחלה למה עשיתי את הניקוי

אבא שלי אמר שצריך , וגם העדיף לסדר את האוטו ישר ככה אחרי קנייה ''אני רוצה להיות בטוח שלא תתקע לי בכביש ה' יודע איפה''.

 

ועכשיו צצה בעיה חדשה , עבר כמעט שבוע .

היום נסעתי ונתקע לי הרכב באמצע הנסיעה , אחרי בדיקה ראיתי שנגמר לי הדלק (אין לי מד דלק אז אני מסתמך על הקילומטרז' עברתי 110 לעומת 170 לתדלוק קודם באותו מחיר )

אחרי שתדלקנו (עם אבא , יש לו ניסיון ) הוא אמר שהמנוע נחנק ולמשהו נכנס אוויר , ובשביל שיעבוד יציב צריך להוציא את הצ'וק.

 

חוץ מלנסוע לאותו הקרבורטוריסת ולדבר איתו ושיתחיל לתקן הכל

איזה הצעות יש לכם?

פורסם

שלום רב !

מלבד לגשת למכון הקרבורטורים שטיפל בקרבורטור, ולתת לו בראש עד שבעיית כבוי המנוע, והעליה המסויימת בתצרוכת הדלק, וסידור שעון הדלק, כל המלצה אחרת מיותרת.

נישאלת שאלה לגבי המחיר ששילמת והתעלמת משום מה מהשאלה, מדוע?

כבודו של אביך במקומו מונח, אך מדוע הוא שולח אותך לסדר קרבורטור תקין, במקום לשלוח אותך לתקן שעון דלק, לא ברור לי?!

חשיבות של שעון דלק, היא חיונית מאד, בוודאי לנהג צעיר, שנוהג תמיד לתדלק בעשרות שקלים בלבד, ותמיד נתקע בלי דלק.

חזור לעדכן, על המחיר הנקוי ה"זול" שהופך תמיד ליקר, ולא מונע ממך מלהתקע בכביש.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

נישאלת שאלה לגבי המחיר ששילמת והתעלמת משום מה מהשאלה, מדוע?

כבודו של אביך במקומו מונח, אך מדוע הוא שולח אותך לסדר קרבורטור תקין, במקום לשלוח אותך לתקן שעון דלק, לא ברור לי?!

חשיבות של שעון דלק, היא חיונית מאד, בוודאי לנהג צעיר, שנוהג תמיד לתדלק בעשרות שקלים בלבד, ותמיד נתקע בלי דלק.

צביקה

 

לגבי השאלה הראשונה , לא ראיתי ואני עדיין לא מוצא את השאלה שאתה מדבר עליה.

 

ולגבי השעון דלק , חבר של אבי ( המוסכניק) אמר שזה לא משתלם לעשות אתזה כי זה יעלה כשליש ממה שעלה לי הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...