Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

מכיוון שאין לי כל כך ניסיון בנגרות ו/או פרזול אני פונה אליכם להכוונה וייעוץ.

אני צריך להכין כוננית ממש פשוטה לסלון שעומקה לא יעלה על 30 ס"מ.

חיפשתי כונניות מוכנות כאלה וכולן הרבה יותר עמוקות מזה.

לכן חשבתי לקחת שני מדפים עבים (של איקאה למי שמכיר) שעומקם 30 ס"מ ופשוט

לשים אותם אחד על השני כשבניהם אני צריך 4 מוטות ברזל באורך 20 ס"מ בערך בכל פינה

שיעמדו בין מדף למדף ויחברו ביניהם וכך תיווצר כוננית של 2 קומות.

את המדפים כבר יש לי, אני רק צריך למצוא 4 מוטות שיעמדו ביניהם.

 

האם זו דרך נכונה לעשות זאת? האם יש דרך אחרת? האם ואיפה ניתן להשיג מוטות כאלה עם הברגה בכל קצה?

 

תודה רבה למגיבים! 

פורסם

יותר פשוט מזה

יש מדפים ממתכת שבהם אתה יכול לקבוע את הפרשי הגובה בין הקומות.

כל שישאר לך זה לגשת לנגרייה ולפקש שיחתוך לך פלטות משאריות תואמות.

 

 

מה האורך והגובה האפשריים?

אם יהיה עומק 20 זה מספיק טוב?

פורסם

האורך אמור להיות בערך 1.10 מטר.

הגובה בסביבות ה-50 ס"מ.

העניין הוא שהעיצוב מאד חשוב לי לכן רציתי להשתמש במדפים שכבר יש לי כי יש תואמים כאלה תלויים על הקיר.

לכן לא חשבתי בכלל על להשתמש במדפים ממתכת.

 

הבעיה העיקרית שלי היא לא המדפים אלא איך להגיע למצב שמדף אחד הוא התחתית ומדף אחר הוא הקומה השניה.

מבין את הכוונה?

פורסם

ממליץ לך לקחת זויות אלומיניום30*30- במבט המצד אתה תראה את האות "ר" ולא ריבוע

לחתוך בגובה שאתה צריך.

לקחת פרופילי אלומיניום 30*30- במבט המצד אתה תראה ריבוע ולא את האות "ר"

לחתוך באורך של המדף

לקחת לייסטים מאלומיניום (כמו סרגלים ארוכים)-

לחתוך באורך מתאים כדי לעשות 2 אלכסונים בהצלבה מאחורה

לעשות חורים עם מקדחה ולתפוס עם ניטים

יש תחתיות מגומי לזויות כאלו כדי שלא ישרטו את הרצפה

זהו תתחדש עבודה פשוטה שנראית טוב.

רק צריך כלים

אם לא הבנת את ההסבר תבקש אני אצייר משהו

בהצלחה

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

 

האם זו דרך נכונה לעשות זאת? האם יש דרך אחרת? האם ואיפה ניתן להשיג מוטות כאלה עם הברגה בכל קצה?

נסה את שזר ודומיו.

 

קשה להסביר נגרות בהתכתבות, אולי עדיף שתשאל באמת את עובד מחלקת הפירזול במקום שבו תבחר לקנות את המוטות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
ממליץ לך לקחת זויות אלומיניום30*30- במבט המצד אתה תראה את האות "ר" ולא ריבוע

לחתוך בגובה שאתה צריך.

לקחת פרופילי אלומיניום 30*30- במבט המצד אתה תראה ריבוע ולא את האות "ר"

לחתוך באורך של המדף

לקחת לייסטים מאלומיניום (כמו סרגלים ארוכים)-

לחתוך באורך מתאים כדי לעשות 2 אלכסונים בהצלבה מאחורה

לעשות חורים עם מקדחה ולתפוס עם ניטים

יש תחתיות מגומי לזויות כאלו כדי שלא ישרטו את הרצפה

זהו תתחדש עבודה פשוטה שנראית טוב.

רק צריך כלים

אם לא הבנת את ההסבר תבקש אני אצייר משהו

בהצלחה

 

קודם כל תודה רבה על ההסבר המפורט, למרות שבאמת קשה להסביר זאת בהתכתבות.

למישהו שאין לו ניסיון בזה כלל וכלל זאת נשמעת עבודה לא פשוטה בכלל.

רק לא הבנתי את ההבדל בין פרופילים לזוויות...

פורסם

מה שאני צריך יצטרך לעמוד על הרצפה ולהיות באורך של מטר לפחות.

הכוננית של אייס תלויה על הקיר והיא גם די קטנה לפי התמונה.

אבל תודה על הכוונה עופר... :wink:

פורסם

אני עובר על הקטלוג של איקאה, ראיתי שם משהו שהכי מתקרב למה שרציתי לבנות.

אם זה אכן יתאים במידות אני אוותר על הבנייה העצמית ופשוט אקנה משם.

תודה לכולם בינתיים!

פורסם

בכללי רק כדי שתבין,

תחשוב שאתה מסתכל על צינור שמונח על שולחן מימין לשמאל אז הוא יראה ככה ------------

כאשר תרצה להסתכל בצינור דרך החור הצינור יראה ככה O

כאשר הצינור נראה ככה O זה נקרא מבט צד.

אם יש מולך ברזל ובמבט צד הוא נראה ככה - ר או ככה- L זה נקרא זוית

אם במבט צד זה נראה ככה- ם זה נקרא פרופיל

אם במבט צד זה נראה ככה- - זה נקרא סרגל

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם
תודה על ההסבר שקד.

אז בעקרון פרופיל זה בעצם שתי זוגות זוויות מנוגדות שיוצרות ריבוע, נכון?

נכון.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...