Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני "רק" בן 28, בעיניי, לרבות מהמכוניות שנגרטו ישנו איזה ערך סנטימנטלי, מכוניות אשר סמלו תקופה, בין אם זה ה"גרוטאות" היפניות לדעתך ובין אם זה הרכבים הארופאים והאמריקאים למינהם. חבל לי על כל המכוניות שנשלחו לגריטה אשר היו יכולות לשרת נאמנה כמות בלתי מבוטלת של צעירים/סטודנטים/מעוטי יכולת/אספנים בעלי יכולת :) ועוד, וכל זה עוד בהדבקת תו המחיר המגוכך שנקבע.

מפריע לך ברחוב לראות רכב ישן? נהיית משמר השכונה? פקח של העירייה? מה זה הקשקוש הזה? אם הרכב עומד ומתפורר לו וללא טסט ומוזנח ניחא, אך מי אתה שתשפוט את בעלי הרכבים הישנים? יותר מקומות חנייה שיתפנו? הבל הבלים, הם יוחלפו ברכבים אחרים.

בתור חובב רכב מכל סוג ומכל שנה עם עדיפות לדגמים אלו ואחרים גם ביפניות גם בארופאיות וגם באמריקאיות (שהלוואי והיו רואים יותר אמריקאיות קלאסיות מסתובבות על הכביש) ובתור פעיל "לייט" בפורום רכב זה אשר מרכז חובבי רכבי אספנות רבים ורכב בכלל קשה לי לקרוא את מה שכתבת.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

+1:?.....

 

ושוב- אין מה להשוות בין המדינות האחרות, ולבין ישראל- ברובן היה וישנו ייצור של רכב מקומי (גם אצלינו- אבל לא אותה הכמות!), ברובן כמות כלי הרכב גדולה פי כמה, ממה שיש לנו כאן, ו(שוס)- ברובן האספנות הרבה יותר מפותחת, ככה שאין מה לדאוג, שדגם מסויים יעלם לגמרי מהנוף- מכל הבחינות! וממש לא ככה בארץ!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

קצת מתבלבלים פה ובצדק בין שימור מכונית ישנה, לבין רכב קלאסי, לבין רכב אספנות!

 

לא כל רכב שהגיע לגיל הוא באמת רכב אספנות, גם אם המדינה החליטה לקרוא לו כך.

 

בהולנד (וגם במקומות אחרים באירופה) אבל בעיקר שם, רואים את התופעה, שיש המון מכוניות

משנות השיבעים והשמונים, במצב תחזוקה טוב, המשמשות את בעליהם כרכב יום יומי, פשוט רכב זול

במקום רכב מודרני יקר. ואף אחד לא רואה בתופעה משהו חריג.

 

הכבוד נישמר למכוניות עם הערך המוסף והכוונה בעיקר לרכבים "מיוחדים" לא הגירסה הבסיסית העממית

אלה אלה שנימכרו ויוצרו בכמיות קטנות יותר, דגמי "ספורט" (מנוע מוגדל ותוספת הילוך) דגמי הפאר,

הקביריולט, והרכבים מהזן הקלאסי, אלה שגם בשעת יצורים נחשבו מכוניות קלאסיות, הפארארי, המרצדס,

ודגמי יוקרה אחרים...

 

בנוסף יש את המכוניות הנדירות ביותר ורכבי האספנות הכבדים הנדירים וכאלה שרואים במוזאונים.

 

בארץ המגוון מצומצם עד לא קיים, רוב הרכבים שהגיעו לארץ משנות השישים ועד לשנות התישעים היו הדגמים

העממיים, היו פה ושם הברקות והיו רכבים שנרכשו ע"י יחידי סגולה, אבל הרוב היו הגירסאות הזולות

והפשוטת ביותר של הרכבים, לעיתים אפילו הופשטו עוד ע"י היבואנים בכדי לשמור על מחיר נמוך ותחרותי.

 

התפיסה הרווחת היתה שאין שוק למכוניות יקרות בארץ, מכוניות ספורט, או כאלה שהציגו קצת יותר פאר נמכרו

או בהזמנה מיוחדת או בגירסאות בודדות.

 

השנים והליסינג לא הטיבו עם שוק הרכב בישראל, רכב חברה ישאר תמיד רכב שניקנה בכמויות וללא יחוד

ולצערינו הולכים ונעלמים האנשים הפרטייים שקונים רכב פרטי מעטים מהם יכולים להרשות לעצמם להיתפרע

ובודדים יכולים לרכוש לעצמם רכב חלומות!

 

ואם כבר קם אדם וקונה רכב פרטי בד"כ מדובר ברכב שני או שלישי במשפחה, ואז משחקת הפונקצונאליות תפקיד

מרכזי.

 

עם כל הכבוד ללאנסר של גינאדי, היא בחיים לא תהיה החיפושית שמייצגת אווירה של תקופה ותפיסה אחרת,

גם הווספה מייצגת משהו שהפלסטיקים המודרניים יותר עדיין לא למדו. ובכוונה בחרתי שני רכבים שהיו המוניים

פעם והיום נחשבים לקלאסיים.

 

נניח שמישהו ישמור לאנסר מזדה 323 או דומיו, הרי גם לסובארו "פשע" יש היום שוק חובבים, אבל כמה

באמת שווה להשקיע ברכב כזה, פרט לאהבה הבסיסית לדגם זה או אחר?

 

מה לעשות שאין לנו כאן אלפות בכמויות, מאות MG אבל מי שיש לו לקסוס כדי לו לשמור אותה חמישים שנה!

 

ועוד משהו קטן גם בקרב אותו יצרן, יש פילוח לתת דגמים. חיפושית 1303 "נחשבת" יותר מחיפושית אחרת

והכבוד לדגמים משנות החמישים והשישים, גדול יותר ממהצעירות משנות השיבעים...

 

אני הייתי מוסר המון לאנסרים לגריטה ומציל כל חיפושית שיכולתי, למה? ככה! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אני מאוד מזדהה עם ערך של מכוניות ישנות, הרצון לשמר. אבל לא כל מכוניות מגיעות אחרי שנים למצב שמאפשר לשמר אותן.

יש גרוטאות רקובות שאינן במצב נסיעה ששנים עומדות באותו מקום עד שלא מפנים אותן. עם כל הכבוד, בשטח ציבורי (חנייה משותפת למשל) לא צריכות לעמוד מכוניות כאלה.

 

Erez Wolf, חלק ממכוניות ישנות קונים אותן מועטי יכולת בזול, בגלל שצריכים כלי תחבורה בסיסי. הבעייה, שבגלל המחיר קונים רכבים כאלה אנשים שלאו דווקא יש להם את היכולת לתחזק את הרכב ברמה נדרשת ולטפל בתקלות ובעיות שנובעות מבלאי, כגון: החלפת בלמים בזמן, תקלות שקשורות לזיהום אויר וכד'. נוסעים במכוניות האלה עד שיעצרו ועד שמגיעים תיקונים יקרים ואז מוכרים לתורן הבא בתור במחיר נמוך שגם הוא לא יכול להרשות לעצמו תיקונים. אני בכלל לא מדבר על פילטרים ושאר דברים. יש מכוניות שנוסעים עליהן עד ששמן הופך לגושים שאפשר כמו מפלסטלינה לעשות מהם דמויות לפרסומות.

מסיבה הזאת, נעלמות עם השנים מכוניות עממיות שקנו אותם אנשים לא בגלל אהבה לדגם, אלא בגלל הצורך לנוע ממקום למקום.

מכוניות עם ליקויים בטיחותיים לא צריכות לנוע בכבישים ולסכן את הסובבים.

מאט מאוד מכוניות ישנות שעדיין לא היגיעו לאספנות מתוחזקות ברמה הנדרשת. עם כל הצער שבדבר, מכוניות האלה צריכות לרדת מכביש ורק מכוניות שמתוחזקות כראוי צריכות להישאר על מנת לשמר את המסורת ורוח של אותה תקופה. לכן שוב אני כותב, גיל של מכוניות אספנות צריכים להוריד מ-30 שנה ל-20 או אפילו 15, כאשר קריטריון בשנים האלה להפוך רכב לאספנות או לגרוט צריך להיות מצבו והדבר צריך להבדק במעבדה של מומחים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

erez wolf

מה שאתה מתעלם ממנו זה שכל אחד מ5000 האנשים שמסרו את הרכב לגריטה עשו את זה מרצונם החופשי ואף אחד לא הכריח אותם.

זאת הנקודה העיקרית.

אם כל אחד מה5000 היה חושב כמוך לא היה נגרט אפילו רכב אחד.

לדוגמא הרנו 5 שגנאדי כותב עליה כאילו שזה בן אדם שהולכים להוציא אותו להורג.

אף אחד לא מכריח את הבעלים למסור לגריטה.

ובקשר לגרוטאות היפניות הסובארו טנדר שלך נראית מטופחת ומסודרת אבל רוב היפניות הישנות הן באמת גרוטאות מזהמות ולא בטיחותיות שעדיף שלא יסעו בכביש.

פורסם

צבי ורן, לא הכללתי, גם אני מתנגד לראות רכבים מתפוררים, לא בטיחותיים ומוזנחים נוסעים בכביש או רכבים נרקבים לאיטם ללא טסט חונים ברחוב שלי ורשמתי זאת.

אך צורת ההתבטאות נגנה לי על איזה עצב (תרתי מ'נשמע).

צבי, לא חייבים להנעל על מעוטי היכולת שרשמתי פשוטו כמשמעו (כאם כן לא היה בידיהם רכב כלל), ישנם אנשים אשר לא יכולים להרשות לעצמם רכב בסכום מסויים ולכן התוכנית הזו גם "תוקעת אותם" אם בעבר היה ניתן למצוא מציאות ב1000+ אז היום יש תג מחיר מינימלי לכל פיסת ברזל חלודה אשר עם טסט בתוקף. ובדר"כ התחזוקה של רכבים זולים ומיושנים אלה יותר זולה ברוב המקרים.

 

 

עריכה:

ברור לי שכולן נמסרו מרצון, מה שמפריע לי שאם כבר הפעילו את תוכנית הגריטה הזו (וכבר דובר על כך רבות בשרשורים בפורום טרם הפעלת תכנית הגריטה) אז היו צריכים כבר לקבוע סכום ראלי לצורך "שדרוג" לרכב מתקדם יותר, כך שאנשים באמת יוכלו להרויח מעט מהתכנית הזו ולהתקדם ולא רק לגרוט את רכבם בעבור "נזיד עדשים".

אם כולם היו חושבים כמוני? כנראה לא קראת מה שכתבתי, אין לי מניעה בשליחה לגריטה רכב מוזנח ובלוי כל עוד עומד בקריטריונים של התכנית, אך לגרוט לשם הכסף ותו לא (הרי מ3000 שקל אין התקדמות לרכב בטיחותי יותר), זה מעצבן.

יש אנשים אשר מתייחסים לרכבים שלם באהבה רבה, גם אם בצורה קיצונית, כל אחד ושגעונותיו, לכולנו השריטה שלנו.

תודה על המחמאה לסובארו, אני מאד אוהב אותה והחזקתי אותה במקביל לרכב נוסף ואני מתכוון להמשיך להחזיק בה גם כאשר ארכוש רכב אחר.

ישנם עוד כמה רכבים ישנים אשר אני מעוניין שיגיעו לידי בעתיד גם אם לא נחשבות "קלאסיקות" מוטוריות וחבל לי לראות אותן נגרטות.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

חברה, אתם אלה שמתבלבלים: אף אחד כאן, משני ה"צדדים", לא טוען שיש ערך "אספני" לרוב המכונית ה"עממיות", ודרך אגב- של כל הזמנים! כן, כן- עובדה שגם האסקןרט, שאני אישית ועוד רבים אחרים "חולים" עליה וחושבים שהיא "ה"קלאסיקה- לא תמכר לעולם ביותר מכמה אלפים בודדים, ולא תחשב כ"קלאסיק נחשבת" בחוגי ה"אספנים האמיתיים", כנ"ל גם (כן, כן!) החיפושית, מלבד אולי דגמים מאד מסויימים! אין מה לעשות! אבל למה זה אמור להפריע לי ולעוד רבים לאהוב גם את האסקורט, וגם את החיפושית (שאותי אישית מעניינת פחות, מלנסר- סתם לדוגמה:roll: )? אז שוב- מה הבדל בין זה, ולבין מכוניות של שנות ה-90 למשל? שנת הייצור אמורה לקבוע לי, מה אני רוצה לשמור, ומה לא?:evil: -ממש לא!!! ובעניין הגרוטאות- אז כאן בכלל לא מדובר בכאלה, שכן כל מטרת התכנית, לפחות מטרתה המוצהרת- הייתה לצמתם כמות רכבים הנוסעים בלבד, לא מעניין אותם בכלל הגרוטאות, שגם ככה מוצאות את דרכן בסופו של דבר לפרוקיות ומיגרשי ברזל, בדיוק, אגב, כפי שעודות זאת מכוניות ה"צעירות" יותר, שעדיין לא הגיעו לגיל ה"תכנית", וכבר סיימו את דרכן המוטורית!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

gluk, אגב השורה האחרונה שכתבת, רשמתי על זה משהו בפורום אצלנו ואני מצטט:

"לדעתי המספר הרב של רכבי הסובארו שנמסרו לגריטה נובע מכך שבניגוד לסובארו, שאר הרכבים של היצרנים האחרים כבר ממזמן סיימו את חייהם על הכביש עוד לפני תחילת פרוייקט גריטת הרכבים. עדיין עובדה זו לא מנחמת אך בכל זאת..

מה שהשאיר מספר רב מאוד של רכבי סובארו המתאפיינים באמינות מופלגת אשר שרדו עד כה."

 

עריכה: רשמתי אמינות! אל תסיקו מכך כוונתי לעניינים אחרים.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

CHEVO לפי דוד שלי שגר בצרפת אפילו הצרפתים לא אוהבים סיטרואן פזו ורנו הם קונים אותם רק בגלל שהם מקבלים הטבות בקניית רכב מתוצרת שלהם גם אצלם סיטרואן מתקלקל הרבה ופגו נתקעת

הונדה הולכת אצלם חזק

פורסם
בבקשה: יש לי חבר, שהולך לגרוט את הרנו 5 שלו שנת 73 אספנות במצב טוב. יש לי חבר, שהולך לגרוט: אופל קדט B קופה, מוריס מרינה, ופורד קורטינה (MK1), ואולי עוד משהו- הכל אספנות, במצב נסיעה לפני שיפוץ. למה? -כי לא יתנו להם יותר מ-3 אלף ויהיה להם בלבול שכל עד ש(אם בכלל) יצליחו למכור אותם גם בסכום הזה- וככה יקבלו כסף ישר- והם צריכים אותו! אז הם עשה את השיקולים שלהם! וארור יהיה מי, שנתן את האופציה הזו- ללא זה כל זה היה נשמר! אפילו אני הייתי אולי קונה את זה, אבל לא ב-3 אלף כ"א!!!!! וזו רק אחת מהדוגמאות!:x:evil:

 

אתה רציני?? יש אנשים שמחפשים בנרות קורטינה MK1! היה פה מישהו בפורום שחיפש בנרות, ולמה שלא תפרסמו אותם בכל מיני אתרים? כגון ביד 2 ,WINWIN,קלאסיקר וגם פה בפורום ועם תמונות ברורות, במחיר של 3000 ש"ח ואם קצת סבלנות אני בטוח שהרכבים ימכרו ויגעו לבית חם ואוהב.

 

אגב אם מישהו מכיר מישהו שהולך לגרוט פיאט 850 במצב טוב שיפנה אליי לפרטי!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
בבקשה: יש לי חבר, שהולך לגרוט את הרנו 5 שלו שנת 73 אספנות במצב טוב. יש לי חבר, שהולך לגרוט: אופל קדט B קופה, מוריס מרינה, ופורד קורטינה (MK1), ואולי עוד משהו- הכל אספנות, במצב נסיעה לפני שיפוץ. למה? -כי לא יתנו להם יותר מ-3 אלף ויהיה להם בלבול שכל עד ש(אם בכלל) יצליחו למכור אותם גם בסכום הזה- וככה יקבלו כסף ישר- והם צריכים אותו! אז הם עשה את השיקולים שלהם! וארור יהיה מי, שנתן את האופציה הזו- ללא זה כל זה היה נשמר! אפילו אני הייתי אולי קונה את זה, אבל לא ב-3 אלף כ"א!!!!! וזו רק אחת מהדוגמאות!:x:evil:

 

אתה רציני?? יש אנשים שמחפשים בנרות קורטינה MK1! היה פה מישהו בפורום שחיפש בנרות, ולמה שלא תפרסמו אותם בכל מיני אתרים? כגון ביד 2 ,WINWIN,קלאסיקר וגם פה בפורום ועם תמונות ברורות, במחיר של 3000 ש"ח ואם קצת סבלנות אני בטוח שהרכבים ימכרו ויגעו לבית חם ואוהב.

 

אגב אם מישהו מכיר מישהו שהולך לגרוט פיאט 850 במצב טוב שיפנה אליי לפרטי!

 

 

בוא אני אסביר לך, למה הוא לא יעשה זאת (וכמובן גם אני לא אעשה זאת ללא אישורו!): מניסיון של שחר עם הרנו5 (שפורסם בכלל בהתחלה ב-2000 ש"ח!!!)- זה הולך ככה: צלצול, הוא עונה: "שלום", מצד השני: "שלום, בקשר לאוטו, כמה אתה רוצה?" -2000 ש"ח, כתוב במודעה! -יקר מדי, אני מוכן לתת אלף, ואני בא עכשיו!

וככה כל הזמן! יותר מזה- היו כמה "רציניים", שאף באו לראות- והתחרטו ברגע האחרון! אז באיזשהו שלב הבן אדם פשוט החליט: חאלאס, למה לי כאב ראש הזה?!:evil: ועוד עכשיו, כאשר ללא כאב ראש יקבל בטוח 3 אלף? לא הגיוני? -לא מבחינתי, אבל יש בזה הרבה היגיון, לצערי!:cry: וכנ"ל החבר השני, שראה את כל זה- מראש אמר: למה לי כל זה? אה, ודרך אגב, לו יפרסם במחיר 3 אלף- אין כל סיכוי, שימכור במחיר הזה, כי כולם ינסו להוריד אותו... ואם יפרסם ביותר גבוה- יגידו: מגזים, לא מציאותי! ככה זה...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

רובן המכריע של המכוניות שמגיעות לגריטה מצויות במצב סופני בהחלט, ועבור בעליהן זו היתה הזדמנות לקבל 3K במקום 400-500 ש"ח בפירוקיה פרטית.

כפי שכתבתי בעבר, אורך חיים של מכונית ממוצעת נע סביב 20 עד 25 שנה, לערך, בהתחשב ברמת האמינות הבסיסית וקלות התחזוקה.

אף אחד לא מצפה שאדם ישקיע 5K בשיפוץ מנוע למיצובישי לאנסר משנת 90', ולרוב לאחר שקורס רכיב עיקרי במכונית, היא מסיימת את חייה.

גם כך אורך החיים של מכונית בישראל הוא מהארוכים בעולם המערבי, ולמדינה יש אינטרס ברור להצעיר את צי הרכב, ואין שום פסול בכך, להיפך.

 

והערת אגב - אותו חבר שרוצה לשלוח לגריטה אופל קדט B קופה, מוריס מרינה ופורד קורטינה MK1, כדאי שיזכור שהמכוניות צריכות להיות בעלות רישוי תקף, ובמצבן תידרש השקעה של הרבה מעל 3K בכל אחת מהן על מנת להעבירן טסט..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בבקשה: יש לי חבר, שהולך לגרוט את הרנו 5 שלו שנת 73 אספנות במצב טוב. יש לי חבר, שהולך לגרוט: אופל קדט B קופה, מוריס מרינה, ופורד קורטינה (MK1), ואולי עוד משהו- הכל אספנות, במצב נסיעה לפני שיפוץ. למה? -כי לא יתנו להם יותר מ-3 אלף ויהיה להם בלבול שכל עד ש(אם בכלל) יצליחו למכור אותם גם בסכום הזה- וככה יקבלו כסף ישר- והם צריכים אותו! אז הם עשה את השיקולים שלהם! וארור יהיה מי, שנתן את האופציה הזו- ללא זה כל זה היה נשמר! אפילו אני הייתי אולי קונה את זה, אבל לא ב-3 אלף כ"א!!!!! וזו רק אחת מהדוגמאות!:x:evil:

 

אם אפשר בבקשה דוח מצב של כל אחת בפרטי,אני מאוד מעוניין ורציני,

ומאיפה בארץ?

תודה רבה,

יניב

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982


×
×
  • תוכן חדש...