Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

george-b, יש הבדל בין להכנס לפורום ואפילו להשמיע דעות שלא כולם מסכימים איתן,

לבין הטלת רפש חסרת רסן וסיבה.

 

וחוץ מזה, אל תדאג לו. הד"ר דואג לפרסם את משנתו בכל חור.

במקרה (!) הד"ר היה נוכח במפגש המועדון הראשון שלנו ונהנה מאוד מחברתם של חברי המועדון ובעיקר מהמכוניות.

קצת דו פרצופי לקרוא להן אח"כ "גרוטאות נוראיות". לא ככה?

 

מהתגובות בשרשור הזה זה נראה כאילו שהאספנים(שאני לא אחד מהם) רוצים לשמר את כל הגרוטאות הישנות על חשבון המדינה והאזרחים וזה נראה ממש רע.

אם לי יש עכשיו תחביב אז אני אצפה מהמדינה וכל האזרחים שיעזרו לי לפתח אותו על חשבונם תוך כדי גרימת נזקים?

 

תגיד, אתה יודע כמה זיהום ונזק גורם ל"ג בעומר אחד או יום מנגלים ביום העצמאות? מה הקשקוש הזה בכלל?

מה זה לשמר על חשבון האזרחים? אתה משלם לי את האוטו שלי? לא! אתה משלם לשרים את מכוניות השרד שלהם שמזהמות אגב, לא מעט!

 

משוואות מטופשות גם אני יכול לכתוב, הנה שתיים:

 

כדי לייצר מכוניות משתמשים בלא מעט חומרי גלם ובין השאר גם מזהמים את הסביבה!

עוד ייצור = עוד זיהום.

 

לגרוט, לגרוס, להשמיד ולזרוק - זה מה שגורם לנו לחיות בתוך ערימות זבל. מה יעזור לנו עכשיו לייצר עוד מליונים של כלי רכב?

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
george-b, יש הבדל בין להכנס לפורום ואפילו להשמיע דעות שלא כולם מסכימים איתן,

לבין הטלת רפש חסרת רסן וסיבה.

 

וחוץ מזה, אל תדאג לו. הד"ר דואג לפרסם את משנתו בכל חור.

במקרה (!) הד"ר היה נוכח במפגש המועדון הראשון שלנו ונהנה מאוד מחברתם של חברי המועדון ובעיקר מהמכוניות.

קצת דו פרצופי לקרוא להן אח"כ "גרוטאות נוראיות". לא ככה?

 

 

 

תגיד, אתה יודע כמה זיהום ונזק גורם ל"ג בעומר אחד או יום מנגלים ביום העצמאות? מה הקשקוש הזה בכלל?

מה זה לשמר על חשבון האזרחים? אתה משלם לי את האוטו שלי? לא! אתה משלם לשרים את מכוניות השרד שלהם שמזהמות אגב, לא מעט!

 

משוואות מטופשות גם אני יכול לכתוב, הנה שתיים:

 

כדי לייצר מכוניות משתמשים בלא מעט חומרי גלם ובין השאר גם מזהמים את הסביבה!

עוד ייצור = עוד זיהום.

 

לגרוט, לגרוס, להשמיד ולזרוק - זה מה שגורם לנו לחיות בתוך ערימות זבל. מה יעזור לנו עכשיו לייצר עוד מליונים של כלי רכב?

ותוסיף גם את האוטובוסים שמזהמים, מוניות, מסחריות, ג'יפים, בקיצור כל רכבי הדיזל! שכל רכב כזה מזהם לפחות כמו 50 אם לא 100 מכוניות בנות 20 שנה! ויש אלפי רכבי דיזל יש על הכביש!!! ורובם עברו מליון ק"מ של הזנחה! אז למה לא עושים משהו נגד זה אם כל כך רוצים לשמור על איכות הסביבה??

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

ועוד פרט "שולי" ו"קטן": רובן הגדול המכוניות שנגרטו- הפסיקו לנסוע עוד הרבה לפני כן, וככה וככה היו הולכות לברזלים- אם לא היה נימצא מישהו שירצה את האוטו המסויים, וישקיע בו כדי להשמישו- אז בבקשה, אל תתחילו עם הזיהום האוויר- ההבדל היה רק בסכום הכסף שיקבלו עבור הגרוטאה! ונחשו, מי משלם את ההבדל הזה לסוחרים?:?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

גנאדי צודק במאת האחוזים.

וגם, תכנית הגריטה רק תסכן עוד יותר את הנוסעים בכביש, מכיוון שעכשיו כל ציריה עלובה שהיה אפשר לקנות במגרש פירוק,

תעלה עשרות אחוזים יותר ואנשים פשוט יוותרו על החלפתה וימשיכו לנסוע ברכב מסוכן.

רוצים לשפר את רמת הבטיחות? ספקו חלקי חילוף ממכוניות שממילא יורדות מהכביש במחירים שווים לכל נפש.

 

מה עדיף?

לקנות סובארו 93 בזול ולתחזק אותה כראוי? (לפחות באספקט הבטיחותי)

או לקנות פונטו-סופר-בטיחותית-עם-תופסנים-מליסינג-שעברה-תאונה ולא להחליף רפידות בגלל שאין כסף?

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

המכוניות שלא נמסרו לגריטה משנות ה-80 משצשות את בעליהן לדפוק קופה על הפראייר התורן. מי מוכן לקנות סובארו ליאונה או פיאסטה משנות ה-80 ב7000 ש"ח ומעלה? כאשר בסכום זה ניתן לקנות רכב מסוף שנות ה-90 שלא צריך לעשות לו טסט בל חצי שנה.

פורסם

זאת בדיוק הבעיה!

המחיר ה"התחלתי" לרכב מתחיל מאיזור ה5000-6000 שקלים,

ואם לאדם היה תקציב של 7000 שקלים כדי לקנות רכב, לטפל בו מכאנית ולשלם על ביטוחים וטסט - עכשיו צריך לקצץ במשהו ודי ברור במה...:-(

(הרי שתחבורה ציבורית אמיתית שניתן לסמוך עליה, לא קיימת בכל מקום בארץ.)

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

טוב, היום עוד אוטו נדיר בסופו של דבר נכנס לסטטיסטיקה- הרנו 5 הלבן שתי דלתות, שנת 73, הפסיק להתקיים מהיום בבוקר... חבל!:-( קיוויתי, שהחרא הזה יסתיים לפני, ששחר יספיק- מסתבר שלא... ואגב- הוא ראה שם בין היתר כמה סוברו קופה משנות ה-80!:-(:x

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
טוב, היום עוד אוטו נדיר בסופו של דבר נכנס לסטטיסטיקה- הרנו 5 הלבן שתי דלתות, שנת 73, הפסיק להתקיים מהיום בבוקר... חבל!:-( קיוויתי, שהחרא הזה יסתיים לפני, ששחר יספיק- מסתבר שלא... ואגב- הוא ראה שם בין היתר כמה סוברו קופה משנות ה-80!:-(:x

ומה זה סובארו קופה משנות ה80? רולס רויס? פרארי?

פורסם

גרטתי סוויפט ביום שני בפ"ת(נוסעת אבל מנוע דופק), וראיתי פיאסטה MK2 אדומה ממש יפה בגריטה..:shock:

מה אפשר לעשות. לאנשים אין סבלנות לזיוני שכל של הקונים ומעדיפים לגרוט.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
ומה זה סובארו קופה משנות ה80? רולס רויס? פרארי?

 

 

זה, שאתה לא אוהב סוברו- כבר הבנו! זה עדיין לא אומר, שאין אנשים אחרים שאוהבים דגמים מסויימים שלה!:evil:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
טוב, היום עוד אוטו נדיר בסופו של דבר נכנס לסטטיסטיקה- הרנו 5 הלבן שתי דלתות, שנת 73, הפסיק להתקיים מהיום בבוקר... חבל!:-(

 

עצוב מאוד לשמוע.

על חשבונו, הטנדרים שלי ניצלו ברגע האחרון. לפחות זה...

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
:-(:x:cry::evil:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
שכחתם עוד דבר נוסף - כמות זיהום האוויר שפוחתת משמעותית בתוך הערים, עקב היעלמותן של 5000 מכוניות מזהמות.

 

אין שום ספק למשל, שדייהטסו שארמאנט 89 מזהמת יותר מהפיאט פונטו שלי - ולכן, גם אם שתי אלה היו המכוניות היחידות בארץ (פיזית), עדיין השארמאנט הייתה מהווה 90% מהזיהום. במידה והיא תיגרט, כמות הזיהום תרד משמעותית.

 

ברגע שייעלמו כ-20 אלף מכוניות עתיקות יומין, משנת 96 ומטה, תיעלם מאסה רצינית ביותר של זיהום אוויר.

 

(שלא נדבר על קצת פחות גרוטאות מחרידות שנוסעות על הכביש ולא מובן איך)

1. הדייהטסו שרמנט הכי חדשה בארץ היא משנת 87

2. רושמים שרמנט ולא שארמאנט

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)


×
×
  • תוכן חדש...