Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חן ,הרעיון הוא שהנהגים "ישתדרגו" ברכב חדש וכך המדינה תרוויח כסף נוסף מהמיסוי הגדול שקיים על הרכב. וזה מגיע במסווה של בטיחות ווזיהום אוויר. יש כאן מגמה ברורה להקשות את החיים על בעלי רכב ישן ,כמו לדוגמה נושא אישור בלמים .הרי ברור שאין שום הבדל בין רפידות או צלחות בילום גמורות ברכב מודל 1990 או 2005 .הבדיקה צריכה להיות אותה הבדיקה ,על המכשיר או פתיחת 4 גלגלים לכל המודלים .צינורית גומי ,גומיית צירייה ומכלולים נוספים מתבלים גם ברכב בן 5 שנים. אני בדעה שנהג מזניח יתנהג כך בין אם הוא בעל רכב ישן או חדש .זה באופיו. זה חלק מתהליך עולמי של קפיטליזם חזירי

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה הקשר בין אישור בלמים אחרי 16 שנה לבין גריטה אחרי 20 שנה? זה בכלל 2 דברים שונים.

זה שנטפלים בטסט לרכבים ישנים כדי להכשיל בכל מחיר גם אם הם תקינים זה ידוע אבל זה לא קשור לגריטה.

הגריטה זה דבר נכון ומועיל והלוואי שזה ימשיך וישאר ככה תמיד ויתנו גם 5000 ש"ח ולא רק 3000 ויגרטו גם רכבים של 15 שנה ולא רק 20.

 

אתה לא יכול להגיד שגרוטאה משנת 1990 ללא ABS וכריות אויר היא בטיחותית כמו רכב משנת 1998 לדוגמא שכולל ABS+2 כריות אויר+קדם מותחנים לחגורות וקורות בדלתות עם תכנון שלדה מתקדם בהרבה .

כמו שאי אפשר להגיד שרכב עם קרבורטור גם אם הוא תקין ב100% מזהם כמו רכב עם הזרקה ממוחשבת וממיר קטליטי.

זה פשוט לא נכון.

מאמצע /סוף שנות ה90 הבטיחות של כלי רכב התחילה להשתפר בלי לעצור לרגע וזה לא רק בטיחות פאסיבית זה כולל גם אחיזת כביש ,צמיגים רחבים בחתך נמוך, מתלים הרבה יותר מתקדמים,מערכות בלמים הרבה יותר טובות ויעילות בבלימות חירום.

אתה יכול להשוות בלמים של גרוטאה משנת 1988 אפילו אם הם חדשים לבלמים של רכב משנות ה2000?

פורסם
מה הקשר בין אישור בלמים אחרי 16 שנה לבין גריטה אחרי 20 שנה? זה בכלל 2 דברים שונים.זו דעתך .

זה שנטפלים בטסט לרכבים ישנים כדי להכשיל בכל מחיר גם אם הם תקינים זה ידוע אבל זה לא קשור לגריטה.

הגריטה זה דבר נכון ומועיל והלוואי שזה ימשיך וישאר ככה תמיד ויתנו גם 5000 ש"ח ולא רק 3000 ויגרטו גם רכבים של 15 שנה ולא רק 20.כדאי שתכנס לקישור שצירפתי בהודעתי הקודמת

 

אתה לא יכול להגיד שגרוטאה משנת 1990 ללא ABS וכריות אויר היא בטיחותית כמו רכב משנת 1998 לדוגמא שכולל ABS+2 כריות אויר+קדם מותחנים לחגורות וקורות בדלתות עם תכנון שלדה מתקדם בהרבה .

כמו שאי אפשר להגיד שרכב עם קרבורטור גם אם הוא תקין ב100% מזהם כמו רכב עם הזרקה ממוחשבת וממיר קטליטי.

זה פשוט לא נכון.

צא מהסרט שלך .לא כל רכב שיוצא משערי המפעל נושא 5 כוכבי בטיחות + ירח .

מאמצע /סוף שנות ה90 הבטיחות של כלי רכב התחילה להשתפר בלי לעצור לרגע וזה לא רק בטיחות פאסיבית זה כולל גם אחיזת כביש ,צמיגים רחבים בחתך נמוך, מתלים הרבה יותר מתקדמים,מערכות בלמים הרבה יותר טובות ויעילות בבלימות חירום.

אתה יכול להשוות בלמים של גרוטאה משנת 1988 אפילו אם הם חדשים לבלמים של רכב משנות ה2000?

תגיד לי מה הקשר ? מה יועילו בלמים משנות ה-3000 או צמיגים אם הם לא מתוחזקים ? למה אתה לא בא בטענות כנגד אלה שלא דואגים להורדת מחירי אביזרי בטיחות כולל צמיגים ? אתה מחפש מתחת לפנס .

אפשר לחשוב שאין הרוגים בארץ בתאונות דרכים בזכות הרכבים המודרנים .כן ,אני מכיר את התשובה ש: "תאר לך מה היה קורה אם הם היו ברכבים מיושנים " .כן הם היו מתים יותר חזק !

יש כאן המון רכבים "בטיחותיים" שהועלו על הכביש אחרי תאונות קשות במרכב .נו ,אז ? נראה לך שתפתור את הבעיות בגריסת רכבים ישנים ? לא ! זה רק יגרום לאנשים חזקים מבחינה כלכלית להיות חזקים עוד יותר .זה גורם למחסור בחלקי חילוף ,זה לא "ירוק " ולא תורם בשיט ,כי זה גורם לא להשתמש בקיים (מנוע טוב לדוגמא) וליצור עוד במקום לשמר . נכון ,יש רכבים מיושנים שרצוי שיגרסו ,ויש גם חדשים .אל דאגה "הטבע" עושה את שלו ואין צורך בהתערבות .הרכבים המיושנים יעלמו כמו שנעלמו מכוניות מעשורים קודמים ונשארו כאלה רק אצל אספנים שמשמרים .אם אתה מבין אנגלית ,רצוי שתכנס לקישור שצירפתי.

ואני רוצה לגלות לך סוד : רוב האנשים רוצים "חדש" כמוך . בקש מהממשלה שלך להוריד מיסים מהרכבים ותראה שלא יצטרכו "דרבון" .ועוד משהו :

הגרוטאה שלי עברה 5 טסטים ברציפות ,במכה ראשונה ,כולל בדיקת זיהום אוויר , במכון אמין , כשמצידי רכבים חדישים יותר נכשלו .יודע למה ? בזכות תחזוקה ! אני מעדיף רכב ישן יותר שיהיה מתוחזק כהלכה , עם אפשרות זולה לחלקי חילוף ,על פני רכב חדיש שלא אוכל לתחזק בגלל עלויות מטורפות.ומי שיאמר לי ש"אם אין לך כסף אל תחזיק רכב " שידאג לי לתחבורה ציבורית נאותה או שיחפש...

העולם מייצר המון זבל כגון מכשירי חשמל זולים שמושלכים לפח אחרי שנתיים במקרה הטוב ,לא תורמים לאיכות סביבה וגורמים לעבדות ועוני . מה הקשר בין מחט לתחת ? הזריקה .

פורסם

+1! :?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
תגיד לי מה הקשר ? מה יועילו בלמים משנות ה-3000 או צמיגים אם הם לא מתוחזקים ? למה אתה לא בא בטענות כנגד אלה שלא דואגים להורדת מחירי אביזרי בטיחות כולל צמיגים ? אתה מחפש מתחת לפנס .

אפשר לחשוב שאין הרוגים בארץ בתאונות דרכים בזכות הרכבים המודרנים .כן ,אני מכיר את התשובה ש: "תאר לך מה היה קורה אם הם היו ברכבים מיושנים " .כן הם היו מתים יותר חזק !

יש כאן המון רכבים "בטיחותיים" שהועלו על הכביש אחרי תאונות קשות במרכב .נו ,אז ? נראה לך שתפתור את הבעיות בגריסת רכבים ישנים ? לא ! זה רק יגרום לאנשים חזקים מבחינה כלכלית להיות חזקים עוד יותר .זה גורם למחסור בחלקי חילוף ,זה לא "ירוק " ולא תורם בשיט ,כי זה גורם לא להשתמש בקיים (מנוע טוב לדוגמא) וליצור עוד במקום לשמר . נכון ,יש רכבים מיושנים שרצוי שיגרסו ,ויש גם חדשים .אל דאגה "הטבע" עושה את שלו ואין צורך בהתערבות .הרכבים המיושנים יעלמו כמו שנעלמו מכוניות מעשורים קודמים ונשארו כאלה רק אצל אספנים שמשמרים .אם אתה מבין אנגלית ,רצוי שתכנס לקישור שצירפתי.

ואני רוצה לגלות לך סוד : רוב האנשים רוצים "חדש" כמוך . בקש מהממשלה שלך להוריד מיסים מהרכבים ותראה שלא יצטרכו "דרבון"

לפי התגובה שלך אני לא חושב שנהגת ברכב חדש ב8 השנים האחרונות בערך ובטוח שאתה לא מבין מה זה רכב בטיחותי.

פורסם

שכחתם עוד דבר נוסף - כמות זיהום האוויר שפוחתת משמעותית בתוך הערים, עקב היעלמותן של 5000 מכוניות מזהמות.

 

אין שום ספק למשל, שדייהטסו שארמאנט 89 מזהמת יותר מהפיאט פונטו שלי - ולכן, גם אם שתי אלה היו המכוניות היחידות בארץ (פיזית), עדיין השארמאנט הייתה מהווה 90% מהזיהום. במידה והיא תיגרט, כמות הזיהום תרד משמעותית.

 

ברגע שייעלמו כ-20 אלף מכוניות עתיקות יומין, משנת 96 ומטה, תיעלם מאסה רצינית ביותר של זיהום אוויר.

 

(שלא נדבר על קצת פחות גרוטאות מחרידות שנוסעות על הכביש ולא מובן איך)

פורסם
שכחתם עוד דבר נוסף - כמות זיהום האוויר שפוחתת משמעותית בתוך הערים, עקב היעלמותן של 5000 מכוניות מזהמות.

 

אין שום ספק למשל, שדייהטסו שארמאנט 89 מזהמת יותר מהפיאט פונטו שלי - ולכן, גם אם שתי אלה היו המכוניות היחידות בארץ (פיזית), עדיין השארמאנט הייתה מהווה 90% מהזיהום. במידה והיא תיגרט, כמות הזיהום תרד משמעותית.

 

ברגע שייעלמו כ-20 אלף מכוניות עתיקות יומין, משנת 96 ומטה, תיעלם מאסה רצינית ביותר של זיהום אוויר.

 

(שלא נדבר על קצת פחות גרוטאות מחרידות שנוסעות על הכביש ולא מובן איך)

 

אתה בטוח שהפונטו פולטת פחות, כשאתה נוסע בה?

ומה בכלל אתה עושה בפורום הזה?

 

יפה כתב...

יש למישהו מטהר אויר ?

 

עבר פלצן בפורום...

 

:wink:

 

יש לך מונופול על איכות הסביבה? נראה לך שהנושא פחות חשוב לי כי אין לי פונטו 96 שפולטת פחות משרמנט 89?

 

סתם שתדע,

בטי שלי עברה בדיקת גזים (כן כן, אוטו משנת 76) ויצאה תקינה לחלוטין.

יש בה מותחנים לחגורות וברקסים מצוינים שמתוחזקים ברמה הגבוהה ביותר.

הלוואי שמכוניות בנות 3 היו מתוחזקות כמו המכוניות שלי.

רק לפני שבוע ראיתי מזדה 323 שאיבדה בלמים בירידה. נראה לך שהABS עזר לו? מה אתה מקשקש?

אין עוררין על חשיבותו של הABS, כריות אויר והESP - אבל אתה מגזים ומטיל רפש על כולנו.

שמענו את דעתך הלא מאוד חכמה, נמאס כבר.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
לפי התגובה שלך אני לא חושב שנהגת ברכב חדש ב8 השנים האחרונות בערך ובטוח שאתה לא מבין מה זה רכב בטיחותי.

 

אני שומע צליל זלזול איש יקר ? :lol:

משנת 1999 ועד 2006 במסגרת העבודה ,החלפתי 3 רכבים בניילונים (גם בשנים קודמות אבל זה נחשב "ישן") . יצאתי מהחללית ואז הסבירו לי מה זה ABS , כריות אוויר . רק מה שלא הבנתי למה דגם ESP יקר יותר מ GLS .

פורסם
אני שומע צליל זלזול איש יקר ? :lol:

משנת 1999 ועד 2006 במסגרת העבודה ,החלפתי 3 רכבים בניילונים (גם בשנים קודמות אבל זה נחשב "ישן") . יצאתי מהחללית ואז הסבירו לי מה זה ABS , כריות אוויר . רק מה שלא הבנתי למה דגם ESP יקר יותר מ GLS .

אם ככה אז המצב גרוע בהרבה, נסעת ברכבים משנות ה2000 ואתה לא מבין מה זה רכב בטיחותי.

במצב כזה עדיף לא להגיב ואני לא רוצה להעליב אף אחד.

פורסם
שכחתם עוד דבר נוסף - כמות זיהום האוויר שפוחתת משמעותית בתוך הערים, עקב היעלמותן של 5000 מכוניות מזהמות.

 

אין שום ספק למשל, שדייהטסו שארמאנט 89 מזהמת יותר מהפיאט פונטו שלי - ולכן, גם אם שתי אלה היו המכוניות היחידות בארץ (פיזית), עדיין השארמאנט הייתה מהווה 90% מהזיהום. במידה והיא תיגרט, כמות הזיהום תרד משמעותית.

 

ברגע שייעלמו כ-20 אלף מכוניות עתיקות יומין, משנת 96 ומטה, תיעלם מאסה רצינית ביותר של זיהום אוויר.

 

(שלא נדבר על קצת פחות גרוטאות מחרידות שנוסעות על הכביש ולא מובן איך)

מה קרה ד"ר ? החלפת פאזה ? עד לא מזמן הייתה לך את הסובארו השמורה .

אם אתה חושב שהשתדרגת עם פונטו ,אני שמח בשבילך .

אני בטוח שאתה כבר נמצא עם מכשיר למדידת זיהום אוויר ביד וגרפים שיראו ירידה דרמטית ( במיוחד באזור חיפה)

פורסם
אם ככה אז המצב גרוע בהרבה, נסעת ברכבים משנות ה2000 ואתה לא מבין מה זה רכב בטיחותי.

במצב כזה עדיף לא להגיב ואני לא רוצה להעליב אף אחד.

 

אתה לא מעליב (מתנשא קצת ,כן) .זה שאני לא בעלים של רכב חדיש ,לא אומר שלא נוהג על כאלה . וזה בסדר ,כי עדיין זה לא מעיד על כישורי נהיגה כאלה או אחרים .תודה על הדאגה ,מצבי ברוך השם לא גרוע.

פורסם
מוקדש האהבה לאליל הבטיחות!

http://www.euroncap.com/tests/fiat_punto_1997/7.aspx

 

:lol::lol::lol::shock::cry::cry::cry:

המלך הולך עירום?!

ואתה יכול להשוות את זה לאונו 1988 בוא נגיד ככה?

שאפילו לזה לא הייתה מתקרבת.

חוץ מזה שהוא מדבר על פונטו משנות ה2000 מה שנקרא פונטו ספייס.

ואם תכנית הגריטה תימשך ותשופר תוך כמה שנים גם הפונטו 97 תרד מהכביש.

הבנת?

פורסם

הבנתי טוב מאוד. רציתי להחזיר לdrsubaru באותו מטבע.

מעניין שאותו אחד גר בקרית ים, ק"מ ספורים ממפרץ חיפה - אבל שרמנט 89 זה מה שלא נותן לו לישון!

מה עם בתי הזיקוק, "חיפה כימיקלים" וכל שאר הדרעק שיש שם? התחסדות לשמה.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
הבנתי טוב מאוד. רציתי להחזיר לdrsubaru באותו מטבע.

מעניין שאותו אחד גר בקרית ים, ק"מ ספורים ממפרץ חיפה - אבל שרמנט 89 זה מה שלא נותן לו לישון!

מה עם בתי הזיקוק, "חיפה כימיקלים" וכל שאר הדרעק שיש שם? התחסדות לשמה.

כל מה שכתבת על מפרץ חיפה נכון במיליון אחוז אבל אל תשכח שמדובר במקום הכי מזוהם בארץ.

למה אתה חושב שבערים כמו ת"א או רמת גן לדוגמא ששם יש פקקי תנועה נוראיים כל יום באיילון וגם בתוך העיר ורוב זיהום האויר מגיע מכלי רכב תוכנית כזאת היא לא טובה?

הרי מדובר על כל הארץ ולא רק מפרץ חיפה.

חוץ מזה אני גם לא אספן אבל אני נכנס לפורום הזה מתוך עניין וסקרנות וכנראה שגם ד"ר סובארו לא.

אז למה לרדת על בן אדם שלא מתעסק באספנות ונכנס לכאן ?

אתה חושב שזה יקדם את התדמית שלכם במשהו?

מהתגובות בשרשור הזה זה נראה כאילו שהאספנים(שאני לא אחד מהם) רוצים לשמר את כל הגרוטאות הישנות על חשבון המדינה והאזרחים וזה נראה ממש רע.

אם לי יש עכשיו תחביב אז אני אצפה מהמדינה וכל האזרחים שיעזרו לי לפתח אותו על חשבונם תוך כדי גרימת נזקים?


×
×
  • תוכן חדש...