Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בין היתר- חשוב מאד, שברכב יהיו כריות אוויר ו-ABS -אם הן עובדות! ומי אמר, שבאוטו בן 15-16, ש"על הנייר" בטיחותי ולא מזהם"- הכל עובד? נראה לכם, שאם באוטו בן 13 אפילו, נניח, שמחירו "בשוק" היום כ-5-6 אלף, תדלק נורית תקלת ABS, או כריות- הבעלים ה"ממוצא" יילך לתקן את התקלה, שעלולה לעלות פי-3 מהאוטו? -כן, בטח!:lol: הוא יוציא פיוז, שלא תעצבן אותו ההבהוב, וימשיך לנסוע- והבא שיקנה את האוטו אפילו לא יידע, שאין לו בעצם את כל המערכות המשוכללות שלשמן הוא קנה את האוטו! ואני כבר לא מדבר על ה"קללת הממיר הקטליטי"- שרובם משתדלים להתפטר ממנו כמה שיותר מהר!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

ופשוט בושה איך מיתיחסים לרכבים שבשקט יכולים ליסוע על כבישי ישראל עוד 10 שנים בלי בעיה.

אני מיתיחס לסובארו שהרכב הזה פשוט מדהים מבחינת אמינות אולי הצורה לא הכי יפה שיש וגם איכות החומרים לא בשמיים אבל רכב באמת מדהים!

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם

דווקא קיבלתי על הליאונה שלי תמורה יותר מהולמת, מכרתי אותה בסביבות 12 אלף ש"ח.

 

לטעמי זה סופר הולם.

 

אגב, אני לא אנטי סובארו - אני אנטי גרוטאות.

 

ועכשיו, התייחסות לדברי CITROEN VISA:

1. כן מטרות אחרות, לא מטרות אחרות - זה כבר פוליטיקה. כל עוד אתה לא משפיע, אתה רק מושפע. מקווה שאתה מבין שההחלטות האלה מתקבלות בדרג ההחלטות שאתה לא חלק ממנו. רוצה להיות חלק ממנו, תתחיל לעבוד בכיוון ואולי תראה תוצאות. עד אז, תוציא קיטור בפורומים.

 

2. מצטער לבשר לך, המחיר של אף מכונית לא עלה בגלל הגריטה. אף אחד לא טיפש כאן, ואף אחד לא יקנה מכונית שעולה 6 אלף ביותר מזה, בגלל שאפשר לגרוט איזה קקמייקה ב-3 אלף. אם מחיר המחירון של קיה פרייד הוא 7 אלף, אני לא אשלם עליה 10 אלף בגלל ששכן שלי גרט פיאט אונו שנת 90 ב-3 אלף. הדבר היחידי שהביאה הגריטה, זו תופעה של מחירי גרוטאות שהתייצבו על 3500-4000 ש"ח, בניסיון נואש לתפוס פראייר. אחרי חודש, חודש וחצי - או ממש לפני הטסט, הרכב מועבר אחר כבוד לגריטה ושלום על ישראל. עוד לא נתקלתי בפראיירים ששילמו 5000 ש"ח על סוויפט שנת 90.

 

3. אני מרחם על אנשים שנוסעים באקסנט 96, אבל באותה מידה אני מרחם על אנשים שנוסעים על סוויפט שנת 90. מה זה רלוונטי בדיוק לדיון הנ"ל? מה שאיכפת לי זה שיש פחות סוויפט שנת 90...מצידי שיקנו קרייזלר ניאון.

 

4. מה יעשו האנשים שגרטו את רכבם? כנראה יקנו רכב אחר. אתה חושב שהוא מגיע מהירח, או ממדינה שכנה? לא. הרכב מגיע ממישהו אחר. קוראים לזה העברת בעלות ועושים את זה בדואר. זה לא משנה את העובדה הפשוטה שיש עדיין 5000 מכוניות פחות.

וכן, אני יודע שנרכשו המון מכוניות חדשות גם, אבל שוב - יש 5000 מכוניות פחות על הכביש.

 

5. אני שוב פעם אחדד את הנקודה - שום מכונית לא מגיעה במקום המכונית שנגרטת. שום מכונית. כל אוטו שיורד, הוא אוטו אחד פחות על הכביש. זה שהבנאדם יקנה אוטו אחר, לא אומר שיש אוטו חדש במדינה, אלא רק שהוא קנה אוטו אחר.

 

6. לגבי הרנו 12 שלך - אני מתנצל, אבל זה רכב תחביב וממש לא דוגמא לשום דבר ושום כלום. בנאדם רגיל לא יכול לנסוע ברכב כזה באופן יומיומי ולא נראה לי שאפילו אתה תהייה טיפש מספיק כדי להגיע למצב שאתה נוסע עם הרכב הזה 18-20 אלף ק"מ בשנה. ואני אפילו לא מדבר איתך על מזגן, ABS, כריות אוויר, שלדה מתוכננת היטב וכך הלאה.

פורסם

קודם כל- המכוניות מגיעות, ולא מהירח- אבל מגיעות. כי יש מה, שנקרא "שרשרת": מי שגרט את האוטו- בהכרח יקנה אחד נניח קצת יותר חדש, מי שמכר את ה"קצת יותר חדש"- יקנה "עוד יותר חדש", וכך הלאה- עד שיגיעו ל"חדש", שהיבואן מביא מחו"ל! או שלאחד, שעמד ללא ביקוש במיגרש הליסינג או אצל הסוחר- ועכשיו יסע בכביש. אין הבדל. מבחינתך ומבחינתי- אותם 5000 שתפסו את המקום בכביש ובחניה- יישארו שם, ולא משנה מאיזו שנה ויצרן- לא תקבל לעולם פחות 5000 יחידות רכב! או שאולי אלה, שגרטו- פתאום יטוסו בכדורים פורחים?:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אגיד את דברי בפעם האחרונה, כי אני את הדיון הזה איתך, סיימתי.

 

ועכשיו, התייחסות לדברי CITROEN VISA:

1. כן מטרות אחרות, לא מטרות אחרות - זה כבר פוליטיקה. כל עוד אתה לא משפיע, אתה רק מושפע. מקווה שאתה מבין שההחלטות האלה מתקבלות בדרג ההחלטות שאתה לא חלק ממנו. רוצה להיות חלק ממנו, תתחיל לעבוד בכיוון ואולי תראה תוצאות. עד אז, תוציא קיטור בפורומים.

אמר האקטיביסט החכם והידוע, פעיל איכות הסביבה הנערץ, שמילא שמן בישול בקסארה.

מהרגע הראשון אתה חוזר על אותה המנטרה; "או שתסכים איתי או שתסתום את הפה."

את ההערות האלה תשמור לעצמך.

 

2. מצטער לבשר לך, המחיר של אף מכונית לא עלה בגלל הגריטה. אף אחד לא טיפש כאן, ואף אחד לא יקנה מכונית שעולה 6 אלף ביותר מזה, בגלל שאפשר לגרוט איזה קקמייקה ב-3 אלף. אם מחיר המחירון של קיה פרייד הוא 7 אלף, אני לא אשלם עליה 10 אלף בגלל ששכן שלי גרט פיאט אונו שנת 90 ב-3 אלף. הדבר היחידי שהביאה הגריטה, זו תופעה של מחירי גרוטאות שהתייצבו על 3500-4000 ש"ח, בניסיון נואש לתפוס פראייר. אחרי חודש, חודש וחצי - או ממש לפני הטסט, הרכב מועבר אחר כבוד לגריטה ושלום על ישראל. עוד לא נתקלתי בפראיירים ששילמו 5000 ש"ח על סוויפט שנת 90.

יתכן שהאפקט עדיין לא ניכר בשטח, אבל אנחנו בהחלט בדרך לשם.

כנראה ששכחת באיזו מדינה אתה חי (מדינה שבה כולם תותחים אחד אחד, ואף אחד לא מספיק טיפש.)

 

3. אני מרחם על אנשים שנוסעים באקסנט 96, אבל באותה מידה אני מרחם על אנשים שנוסעים על סוויפט שנת 90. מה זה רלוונטי בדיוק לדיון הנ"ל? מה שאיכפת לי זה שיש פחות סוויפט שנת 90...מצידי שיקנו קרייזלר ניאון.

ושוב הוכחת שחוץ מלשבח את משרד התחבורה ולהוקיר מעשיו, אתה לא באמת מציע חלופות הגיוניות.

בפעם האחרונה (נשבע):

מה אתה מצפה שאותם אנשים שגרטו סויפט יקנו? מה? ולמה נראה לך שזה בכלל יעזור איכשהו לשפר את רמת הבטיחות על הכביש, או יתרום איכשהו לאיכות הסביבה?

אם היתה כאן קפיצת מדרגה של חמש עשרה שנים ומעלה, וואלה הייתי מסכים.

להחליף אוטו שנת 1990 בשנת 2005 - אדיר!

להחליף אוטו שנת 1990 ברייסר 94 - נשמע פחות מפתה...

תכנית גריטה כמו באירופה, ולא תכנית כסת"ח מפגרת, זה פתרון נהדר!

אני מהדיון איתך הבנתי ככה:

נתקעת, מעשנת, לא בטיחותית, עושה פקק:

פיאט אונו 90 = כן. | דייהו רייסר 94 = לא.

מזהמת את האויר בענני צחנה ומסכנת את המשתמשים בדרך:

סובארו 90 = כן. | פולו קלסיק 98 מונית לשעבר = לא.

 

4. מה יעשו האנשים שגרטו את רכבם? כנראה יקנו רכב אחר. אתה חושב שהוא מגיע מהירח, או ממדינה שכנה?

וזה בדיוק מה שניסיתי להסביר לך, כל הכבוד, אתה ניחן בכושר אבחנה יוצא דופן!

 

5. אני שוב פעם אחדד את הנקודה - שום מכונית לא מגיעה במקום המכונית שנגרטת. שום מכונית. כל אוטו שיורד, הוא אוטו אחד פחות על הכביש. זה שהבנאדם יקנה אוטו אחר, לא אומר שיש אוטו חדש במדינה, אלא רק שהוא קנה אוטו אחר.

חידשת לי. עכשיו אני מבין שגם גורטים את בעלי הרכב ובכך מצמצמים את הביקוש, וואלה, השתכנעתי.

 

6. לגבי הרנו 12 שלך - אני מתנצל, אבל זה רכב תחביב וממש לא דוגמא לשום דבר ושום כלום. בנאדם רגיל לא יכול לנסוע ברכב כזה באופן יומיומי ולא נראה לי שאפילו אתה תהייה טיפש מספיק כדי להגיע למצב שאתה נוסע עם הרכב הזה 18-20 אלף ק"מ בשנה. ואני אפילו לא מדבר איתך על מזגן, ABS, כריות אוויר, שלדה מתוכננת היטב וכך הלאה.

זה שאתה משוכנע שאני טיפש - לא חדש.

אולי תסכים להלוות לי כסף כדי שאוכל להתפנק בסופר רייסר 94? פליייייז?

כידוע לך עבודה בגילי לא מכניסה יותר מדי, והוצאות אחרות יש לי גם כן.

אני במקומך הייתי מציע לשלול רשיונות לאנשים שלא יכולים לממן פונטו 2006.

המעט שאני כן יכול לעשות, זה לתחזק את האוטו ברמה גבוהה, ולמנוע בעיות פוטנציאליות.

אני משוכנע שאם הייתי נוסע ברייסר 94 לא הייתי יכול להרשות לעצמי סט צמיגים איכותי חדש.

 

וכמה מילים אחרונות:

 

תתחיל לצאת נגד בעלי הטוארג V10 שמזהמים כפול ממני, צורכים פי 70 משאבים ובסופו של דבר מסכנים אותך בכביש, הרבה יותר ממני!

טוארג שדרס פונטו וחיסל את נוסעיו התמימים, כבר ראינו.

אני לא חוקר תאונות, ואין לי שמץ של מושג מה היה קורה אם במקום טוארג היתה מכונית סאלון שגרתית. לדעתי, זה היה נגמר אחרת.

 

אבל נו, אם אתה מאמין למה שאתה כותב? מבחינתי זה כבר הישג.

 

שיהיה לך שבת נפלאה, ותודה רבה על סדנת החינוך הזריזה, החכמתי!

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

של נעליך מעל רגליך...

חוץ ממילוי של ביו דיזל בקסארה, אני פעיל פוליטי כבר שנים ומקדם נושאים רבים. כמו כן פורסמו מאמרים שלי בעיתונים המובילים ונפגשתי עם מובילי המשק בנוגע לביטול מיסוי ירוק. המאבק עוד לא נגמר. אתה בינתיים רק מלקק חלב מהשפתיים.

 

זה 1 8)

 

2. אין שום אפקט של עליית מחירים. אפילו לא קצת. מה שכן, תעשה חיפוש על פיאט אונו עד שנת 90. יש בדיוק 7 מכוניות, ל-6 מהן אין טסט והן כנראה יגיעו לפירוקים. לאחת שיש טסט יש תג מחיר של 4000 ש"ח והבעלים כותב: "חבל לי לשלוח אותה לגריטה".

והאמת היא - שלי לא חבל. שישלח אותה לגריטה, ותהייה פיאט אונו אחת פחות על הכביש.

 

3. צא מסרט הרייסר שלך. עכשיו אנחנו בסרט הקרייזלר ניאון.

 

4. מבחינתי גם הרייסר יכולה לעוף מהכביש. ביום שיציעו 3000 ש"ח לכל השנתונים, גם רכבים כאלה לא תראה יותר נוסעים בכבישי ארצנו.

 

5. אף אחד לא צמצם את הביקוש לרכבים - יש רק עודף היצע. עובדה היא, שמחירי המכוניות לא עלו ולו בשקל אחד למרות שנעלמו בתוך 3 חודשים 5000 מכוניות מהנוף.

 

6. אני כמובן משבח את משרד התחבורה, אבל אני גם מציע הצעה חלופית - להעלות את הסכום שמקבלים על גריטה ולהחיל אותו על כל השנים. זה יהיה הסוף של הגרוטאות בישראל וישחרר אותנו מעולן של מכוניות רבות שנעות על הכבישים, כמו פיג'ו 309, סיטרואן ZX ואפילו קסארה ישנות, המון ליאונה, אפלאוז, פונטו והרשימה עוד ארוכה.

 

7. שוב פעם - אותו אחד שקנה סוויפט, יקנה אקסנט שנת 96. ההוא שמכר את האקסנט 96, יקנה אלנטרה 2001. ההוא שמכר אלנטרה 2001, קנה סובארו אימפרזה 2007 מאוויס. אוויס קנתה קיה סיד חדשה. מובנת שרשרת המזון בעולם הרכב?

 

וגולת הכותרת - הסוויפט, במקום ללכת לאיזה מוסכניק, לעבור תיקון חאפרי ואז להגיע לעוד ילד בן 21 שסיים עבודה מועדפת ורוצה רכב - פשוט יורדת מהכביש.

 

 

מובן? :-)

פורסם

בוודאי, עכשיו הכל מובן. :-)

בגלל שכתבת כמה מאמרים שפורסמו בעיתונים, אתה מרשה לעצמך להתנשא, לזלזל בי ולירות לכל הכיוונים.

ותרשה לי לשאול אותך: מדוע אתה בוחר לצאת בנאומים חוצבי להבות בפורום אספנות רכב, ולא מפרסם טור שבועי בעיתון? :shock:

קצת תמוהה בעיני. הכישרון האדיר שלך מתבזבז כאן... חבל!

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
של נעליך מעל רגליך...

חוץ ממילוי של ביו דיזל בקסארה, אני פעיל פוליטי כבר שנים ומקדם נושאים רבים. כמו כן פורסמו מאמרים שלי בעיתונים המובילים ונפגשתי עם מובילי המשק בנוגע לביטול מיסוי ירוק. המאבק עוד לא נגמר. אתה בינתיים רק מלקק חלב מהשפתיים.

 

זה 1 8)

 

2. אין שום אפקט של עליית מחירים. אפילו לא קצת. מה שכן, תעשה חיפוש על פיאט אונו עד שנת 90. יש בדיוק 7 מכוניות, ל-6 מהן אין טסט והן כנראה יגיעו לפירוקים. לאחת שיש טסט יש תג מחיר של 4000 ש"ח והבעלים כותב: "חבל לי לשלוח אותה לגריטה".

והאמת היא - שלי לא חבל. שישלח אותה לגריטה, ותהייה פיאט אונו אחת פחות על הכביש.

 

3. צא מסרט הרייסר שלך. עכשיו אנחנו בסרט הקרייזלר ניאון.

 

4. מבחינתי גם הרייסר יכולה לעוף מהכביש. ביום שיציעו 3000 ש"ח לכל השנתונים, גם רכבים כאלה לא תראה יותר נוסעים בכבישי ארצנו.

 

5. אף אחד לא צמצם את הביקוש לרכבים - יש רק עודף היצע. עובדה היא, שמחירי המכוניות לא עלו ולו בשקל אחד למרות שנעלמו בתוך 3 חודשים 5000 מכוניות מהנוף.

 

6. אני כמובן משבח את משרד התחבורה, אבל אני גם מציע הצעה חלופית - להעלות את הסכום שמקבלים על גריטה ולהחיל אותו על כל השנים. זה יהיה הסוף של הגרוטאות בישראל וישחרר אותנו מעולן של מכוניות רבות שנעות על הכבישים, כמו פיג'ו 309, סיטרואן ZX ואפילו קסארה ישנות, המון ליאונה, אפלאוז, פונטו והרשימה עוד ארוכה.

 

7. שוב פעם - אותו אחד שקנה סוויפט, יקנה אקסנט שנת 96. ההוא שמכר את האקסנט 96, יקנה אלנטרה 2001. ההוא שמכר אלנטרה 2001, קנה סובארו אימפרזה 2007 מאוויס. אוויס קנתה קיה סיד חדשה. מובנת שרשרת המזון בעולם הרכב?

 

וגולת הכותרת - הסוויפט, במקום ללכת לאיזה מוסכניק, לעבור תיקון חאפרי ואז להגיע לעוד ילד בן 21 שסיים עבודה מועדפת ורוצה רכב - פשוט יורדת מהכביש.

 

 

מובן? :-)

 

אני מעדיף סיטרואן ZX וקסרות ישנות מיונדאי אקסט פח שנת 96 , יש הבדל משמעותי בבטיחות ביניהם !!!

אז תעשה לנו טובה .... ותשמור את הדעות שלך לעצמך

פורסם

תגיד, איש יקר - קראת בכלל מה שכתבתי? או שרק ראית ששמתי בשורה אחת סיטרואן ZX עם יונדאי אקסנט ובחרת להתייחס רק לזה?

 

מצידי שכל האקסנט האלה ייגרטו מחר בבוקר, צא מהסרט שלך או שתקרא שוב את מה שכתבתי.

 

לי בעצמי הייתה קסארה עד לפני חודשיים...רק כדי שתבין איך אתה נראה עכשיו.

פורסם

ד"ר סובארו

נכנסת ללינק שנתתי אי שם בדפים הראשונים ? אם לא בבקשה שוב :

 

אתה בכלל לא קולט את הבעייתיות של העניין .לא מדובר בכלל ברכבים .מדובר בשנויים של מרקם חברתי ,מדובר בקפיטליזם חזירי . מרגיזה אותי העובדה שהמדינה מחליטה להתערב לנו בחיים .היום זה רכב ,מחר זו תהיה דירה . אתה לא יכול מצד אחד לגרום לאנשים לאבד את היכולת להחזיק רכב ומצד שני ,לא להוריד מיסים על רכב חדש ,על דלק ,או לייעל תחבורה ציבורית .זה לא הוגן ועלול לגרום למכלול בעיות חברתיות שאתה אפילו לא חולם עליהן. לא, זו לא פילוסופיה בשקל .מה אתה חושב מה ?! שאנשים לא היו מעדיפים לנהוג ברכב חדיש ,מודרני ובטיחותי ? אין מצב כזה ! אחת הסיבות שהרבה משפחות נפלו מבחינה פיננסית ,זה בגלל אי יכולת בסיסית לנתח את מצבם הכלכלי . כל ליצן שחושב שב-1500 שקל לחודש יוכל לרכוש חדש ,לא לוקח בחשבון פרמטרים נוספים של ריבית לדוגמא ,טיפולים יקרים שמחייב היבואן רק במוסכים שלו ועוד דברים שאתה מכיר לא פחות טוב ממני .תבין ,זה לא נגמר ברכישה .ברגע שאתה רוכש רכב יקר יותר ,אתה חייב ביטוח מקיף ,ומי ישלם ?! "בנון " (מציצים) . היום בגלל המכלולים האלקטרוניים ,כרטיסים ושאר מרעין ובישין יקר יותר להחזיק רכב שלא כמו בשנים קודמות .כולם גוזרים קופון שמן על חשבון משלם המיסים .למה פאקינג חיישן מסריח צריך לעלות 1500 שקל " למה ממיר קטליטי יכול להגיע ל -3000 שקל ?ֱ

לגבי מוצרי חשמל , ההבדל הוא שמחירי מוצרי החשמל ירדו פלאים ,אבל מי שחי במציאות יודע שאיכותם ירודה ,כדאיות תיקונם מוטלת בספק ואז נאלצים שוב לקנות חדש . הדבר הזה גורם ליצירת פסולת בכדור הארץ ,זיהום נוסף (תעשייה מוגברת) ולאספקטים נוספים של בעלי מקצוע שמאבדים את פרנסתם ובעצם מי ששורד אלה הקונצרנים הגדולים  הבנת את הנקודה או להמשיך ? לעומת זאת ,אם תשמר ,תמחזר תגרום לפחות זיהום . גם בנוגע לבטיחות : עזוב אותך משטויות ,עם כל כריות האוויר ,ספיגות אנרגיה וכיוצא בזה ,מן הסתם גם הרכבים האחרים (בו ונניח שכולם עם 6 כוכבי ריסוק / אחד ספייר ) אנשים ימותו על הכבישים .הנה משרשור היום : 2 מכוניות חדישות ,עם כריות אוויר בתחת , נהג מקצוען ו...

http://www.rhein-zeitung.de/regionales_artikel,-BoosNuerburgring-Chef-Testingenieur-stirbt-bei-Unfall-mit-Super-Lexus-_arid,102517.html

תגרוס 5000 יהיו 10000 אחרים משנתון מתקדם יותר שמתוחזקים בצורה גרועה .הרי מה שחדש היום ,יהיה ישן מחר .אין סוף לזה .מחוגי הזמן לא נעצרים .הזמן יעשה את שלו לבד ולא צריך שהמדינה תכנס לי לצלחת ,במיוחד לאור העובדה שישנם נושאים בוערים על הפרק גם בנושא זיהום .די לצביעות .זה מזכיר לי ליצן שתבע בית קפה תל אביבי עם מדרכה ברוחב 2 ס"מ ,עם כל פיח הרכבים על הצלחת שלו ,בגלל שעישנו בחוץ .נו באמת ...:evil:

 

למען הסר ספק :

לא מזלזל בנושא בטיחות ! אני מבקש שיתייחסו לרכב ישן כמו כל רכב אחר .לא לפי גילו אלא לפי מצב התחזוקה שלו . אני לא צריך לשלם אישור רכב מיושן אם ממילא הרכב נבדק במכון ואני משלם על בדיקה כזו .  שהרי ממילא האישור לא "אוכל" אם מצאו ליקוי .זה מוכיח שאוהבים לגזור קופונים .

פורסם
גם זה יגיע.

 

עם הרמה של העיתונות היום בהשוואה לפעם? אני לא מתפלא.

פשוט כל אחד כותב היום בעיתון! :shock:

 

אני רק רוצה לציין שאני מזדהה לחלוטין עם הפנינים שכתב MOTIOZ. חזק ואמץ!

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

+1!

 

"להעלות את הסכום שמקבלים על גריטה ולהחיל אותו על כל השנים. זה יהיה הסוף של הגרוטאות בישראל וישחרר אותנו מעולן של מכוניות רבות שנעות על הכבישים, כמו פיג'ו 309, סיטרואן ZX ואפילו קסארה ישנות, המון ליאונה, אפלאוז, פונטו והרשימה עוד ארוכה. "

 

 

מה אתה אומר?! -ועדיין תגיד, שזה לא יקבע את "מחיר המינימום" של האוטו, כל אוטו ל-5001 ש"ח? או שאולי תגיד, שלא שווה ליקנות אוטו בפחות בכל מיקרה? באמת? ואם יותר קל ליקנות לבן אדם גרוטאה ב-500 ש"ח, ולשפץ אותה בעצמו ברמה הכי גבוהה כי יש לו ידיים וידע לעשות זאת- ואופס- יש לו אוטו מתוחזק במצב טוב בגרושים! ומה האלטרנטיבה במקום- שיאלץ ליקנות גרוטאה ב5000 ש"ח, ולא יישאר לו תקציב ליישור קוו? -אני יודע, ת'כף תגיד: "מי, שאין לו- שלא יקנה"- הגיוני לגמרי, אבל אולי תגיד את זה לאנשים? או שאולי תגיד להם, מה הם צריכים לעשות בשעות ובימים, שאין תחבורה ציבורית (שגם ככה לא מדהימה) ללא אוטו- לשבת בבית?! על זה חשבת?! אדון פעיל פוליטי?!:evil:

 

וכמובן, עוד דבר, שאף "פעיל ירוק" לא חושב- כי זה לא נח ולא נכנס ל"קונספט המיחזור" היפה שבנו לעצמם: כל מיחזור מזהם. כל ייצור חדש- מזהם עוד יותר. אז מי כאן "ירוק"? אתה רוצה אולי לעשות טיול קטן למגרשי הגריטה, ולראות עד כמה הכל שם מזוהם- הזיהום הזה יישאר שם שנים, הוא יחדור למיי תהום, ולא ייצא משם- איכות הסביבה כבר אמרנו?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

הנה עוד :

 

הידעתם ש"קיק" אחד של הלגאסי שלי ,לפני ניקוי קרבורטור ,מזהם הרבה פחות מ...נאד של פרה ? :lol:

לא מאמינים ? אוקיי...

 

 

מהיום פרה שתפליץ יותר מידי ,תקבל הורדה מיידית מהרפת .

עכשיו נראה אתכם הולכים ומספרים את זה לממנגל עם החריץ בדשא בדולפינריום .מי ראשון ?


×
×
  • תוכן חדש...