Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנקודה החשובה ביותר שד"ר סובארו כתב פה היא שלא גורטים רכב " עם אקדח מכוון לרקה".

ואף אחד פה לא יכול להגיד שזה לא נכון.

הלוואי שיהיו עוד שרשורים כאלה גם כשכמות הגריטות תגיע לעשרות אלפי מכוניות ושלא ניסע בכביש ליד גרוטאות שפולטות ענני עשן מסריח ומזהם ונוסעות במצב תחזוקתי נורא ועברו טסט בקומבינה עם כל מיני בעיות מפחידות.

הגה,בלמים,צמיגים ,בולמים ולך תדע למה זה יכול לגרום במזג האויר הקשה בקיץ פה ועם הכבישים ה"משובחים" בישראל.

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התוכנית עצמה, לא עלתה שום דבר. לא 7 מיליון, לא כלום.

 

בסה"כ, כשאתה רוכש רכב חדש, אתה משלם 117% מס (קצת פחות, כיום). לאורך השנים, רכיב המס מגולם בתוך מחיר המחירון של הרכב. מה שתוכנית הגריטה עושה, זה להחזיר לך חלק קטן מהמס ששולם על הרכב כשהיה חדש.

 

בסופו של דבר כל בעל רכב ידע, שהוא תמיד יכול לקבל חלק יחסי מעלות הרכב, בגובה 3000 ש"ח. הייתי שמח מאוד לראות את הסכום הזה עולה ל-5000 ש"ח ומוחל על כל הרכבים באשר הם.

 

אגב - לגבי הבניינים המכוערים שאדון CITROEN VISA לא רוצה לראות - נקודה מעניינת. בת"א פועלת חברת "עזרה וביצרון" שכל תפקידה הוא לשפר את חזות העיר. החברה פועלת ע"פ חוק ויכולה לחייב בעלי בית לשפצו. הם מגיעים לבתים מסויימים ברחובות שבהן העירייה מעוניינת לשפץ ופשוט מכריחים את התושבים לשפץ את הבניין. העירייה משתתפת בעלות, אבל את רוב המכה סופגים התושבים.

בניגוד לחוק הגריטה, פה חייבים להשתתף.

 

לא מתאים לך? תמכור את הדירה ותעביר אותה לדייר הבא שכן יהיה מוכן לשלם בעבור השיפוץ.

 

מה שאומר - אפשר גם להכריח ועובדה שזה עובד. במקרה שלך עוד נתנו לך את זכות הבחירה, ועדיין אתה בוכה. למה בעצם?

 

נקודה נוספת למחשבה - ההחמרה בטסט היא חארטה ואינה ישימה. כמו שכיום ישנן קומבינות לעבור טסט, עם בדיקת זיהום ועם הכל, ככה יהיה תמיד הקומבינות הנ"ל.

כמו כן, כפי שאנחנו רואים, הורדה של המס לא בהכרח תביא לירידה במחיר המכוניות - עובדה שכיום רק היבואן של סוזוקי מגלגל את ההנחה לצרכנים (והמכירות בהתאם).

 

אז לפני שאתה מיטיב עם היבואנים - תחשוב טוב על המספר הזה:

5000 גרוטאות פחות על הכביש. 5000 מקומות חניה נוספים פנויים. 5000 רכבים פחות בפקק.

5000 אגזוזים מפוייחים ומגעילים שלא ימשיכו להפיץ את העשן הכחול שרווי בשמן מנוע.

וכך הלאה וכך הלאה.

פורסם
התוכנית עצמה, לא עלתה שום דבר. לא 7 מיליון, לא כלום.

מה אתה אומר?! שלשום דיברתי עם אחד שעובד אצל הזכיין בקריות, והוא סיפר לי שהקציבו עוד 7 מליון לתכנית.

 

בסה"כ, כשאתה רוכש רכב חדש, אתה משלם 117% מס (קצת פחות, כיום). לאורך השנים, רכיב המס מגולם בתוך מחיר המחירון של הרכב. מה שתוכנית הגריטה עושה, זה להחזיר לך חלק קטן מהמס ששולם על הרכב כשהיה חדש.

אני אפילו לא יכול להסביר לך כמה זה נשמע נאיבי.

 

בסופו של דבר כל בעל רכב ידע, שהוא תמיד יכול לקבל חלק יחסי מעלות הרכב, בגובה 3000 ש"ח. הייתי שמח מאוד לראות את הסכום הזה עולה ל-5000 ש"ח ומוחל על כל הרכבים באשר הם.

אתה לא מבין שאם מחיר המינימום עולה, גם מחיר המקסימום עולה?

 

אגב - לגבי הבניינים המכוערים שאדון CITROEN VISA לא רוצה לראות - נקודה מעניינת. בת"א פועלת חברת "עזרה וביצרון" שכל תפקידה הוא לשפר את חזות העיר. החברה פועלת ע"פ חוק ויכולה לחייב בעלי בית לשפצו. הם מגיעים לבתים מסויימים ברחובות שבהן העירייה מעוניינת לשפץ ופשוט מכריחים את התושבים לשפץ את הבניין. העירייה משתתפת בעלות, אבל את רוב המכה סופגים התושבים.

בניגוד לחוק הגריטה, פה חייבים להשתתף.

לא מתאים לך? תמכור את הדירה ותעביר אותה לדייר הבא שכן יהיה מוכן לשלם בעבור השיפוץ.

האם אותה חברה גם מחזקת את יסודות הבניין ומרעננת את המקלט או בכלל בונה ממ"דים? ההשוואה לא במקום.

 

מה שאומר - אפשר גם להכריח ועובדה שזה עובד. במקרה שלך עוד נתנו לך את זכות הבחירה, ועדיין אתה בוכה. למה בעצם?

נתנו זכות בחירה? קשקוש. לקחו כסף שהיה יכול לשמש למטרות הרבה יותר הגיוניות. מי משלם על זה לדעתך?

 

נקודה נוספת למחשבה - ההחמרה בטסט היא חארטה ואינה ישימה. כמו שכיום ישנן קומבינות לעבור טסט, עם בדיקת זיהום ועם הכל, ככה יהיה תמיד הקומבינות הנ"ל.

לא ניתן למגר את התופעה אלא רק לצמצם אותה. אין שום סיבה שלא יהיה פיקוח רציני על הדברים האלה, זה החיים של כולנו.

טוב יהיה אם הפיקוח יעלה בלי קשר לתכנית הגריטה, אבל אין תקציב לשניהם ביחד. אנחנו צריכים לפרנס ישיבות.

כמו כן, כפי שאנחנו רואים, הורדה של המס לא בהכרח תביא לירידה במחיר המכוניות - עובדה שכיום רק היבואן של סוזוקי מגלגל את ההנחה לצרכנים (והמכירות בהתאם).

לזה התכוונתי, מיסוי ירוק בדיחה. ישראבלוף במיטבו, ואת זה צריך לשנות.

 

אז לפני שאתה מיטיב עם היבואנים - תחשוב טוב על המספר הזה:

5000 גרוטאות פחות על הכביש. 5000 מקומות חניה נוספים פנויים. 5000 רכבים פחות בפקק.

5000 אגזוזים מפוייחים ומגעילים שלא ימשיכו להפיץ את העשן הכחול שרווי בשמן מנוע.

וכך הלאה וכך הלאה.

נו והאם התחבורה הציבורית משתפרת? לא... אז מה למעשה האלטרנטיבה?

 

בכל שנה עולות טונות של מכוניות ליסינג לכבישים. תכנית הגריטה תנציח את המכוניות הלא מתוחזקות האלה,

(לא כולן כמובן) ולא תעשה דבר מועיל. במקום לקנות רכב ישן (נו, מה לעשות!) תקנה רכב חדש יותר עם היסטוריה בעייתית.

חבל שאתה בוחר להתעלם מהטענה הזאת שוב ושוב.

 

תגובתי באדום.

בדיוק לפני שבוע +- התחיל אצלי עשן כחלחל במאמץ, מיד רצתי לקנות רינגים, ואחליף אותם בקרוב.

איכות הסביבה חשובה לי מאוד ולכן אני יוצא נגד תכנית הגריטה הזאת.

מה היה עוזר לי עכשיו אם הייתי גורט? קונה איזה סוויפט וגורט אותה מיד עוד פעם?

או אולי אפילו סופר רייסר עם ממיר קטליטי שהיה נסתם ואותה אפילו לא הייתי יכול לגרוט...

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

אני לא מחליף אותה בשום דייהו רייסר ו/או פונטו מתקדמת .אני מקווה להחזיק בה כמה שיותר .הרכב הזה מתוחזק הרבה יותר מרכבים בעלי שנתון מתקדם יותר וזה בזכות אמינותו ועבדכם הנאמן . מעדיף לשלם על מוצרי בטיחות איכותיים ,טיפולים ברמה גבוהה ,ולא על הגה חשמלי מחורבן בפונטו שיכניס לי צינור של 7000 שקל ויותר .הרכב הזה מזהם הרבה פחות מכמה ג'יפים חדשניים בעלי הזרקה ומחשב ניהול מנוע .כשקניתי את הרכב הזה לפני 5 שנים המחירון שלו היה כמו פונטו משנת 1999 .תחזוק רכב זה עניין של אופי .מטעמי תקציב החלטתי לרכוש רכב ממודל ישן יותר שמקבל את השמנים האיכותיים ביותר ,צמיגים ברמה גבוהה החל מקלבר ,פאלקן ועוד. מי שרוצה לנהוג ברכב מתקדם עם צמיגים סיניים ,מוזמן לעשות זאת . ,זה מה יש ,את זה אתחזק הכי טוב שאפשר .החלום שלי לרכוש רכב אמריקאי שרירי ולשפצו .זה עדיף לי על כל רכב מודרני וחדיש .מי שלא מבין אהבה לרכבים ישנים מכל סוג ,מוזמן להשתתף בפורום קלקלה או כלכלה תחת השרשור "מה משתלם לי" .מי שמזלזל בגרוטאות עם פוטנציאל לאספנות יכול לחפש ..

אל תשכחו שגם סוסיתא בזמנו הייתה מקור לגיחוכים והיום מוצגת בגאווה .

אני לא מבין מה יש לכם לחפש בפורום הזה ,אם אתם לא מבינים אדם שכואב לו על גריסת רכב ישן שיכול היה לשמש כתורם אברים או לשיפוץ ?

IMG_0348.jpg

IMG_0354.jpg

פורסם

הלגאסי שלך באמת יפה מאוד ונראית שמורה כמו חדשה.

אבל עדיין אין לה שום אמצעי בטיחות כמו כריות אויר ,ABS ,בקרת יציבות, תכנון שלדה מתקדם ועוד.

מהבחינות האלו פונטו משנות ה2000 הרבה יותר מתקדמות.

פורסם

ועדיין אני לא מבין- עם כל זה מה אתה עושה בפורום האספנות?:roll::? רוצה לנהוג בפונטו 2009- בבקשה! גם אני מעדיף לעשות נסיעות יומיומיות שלי באוטו שנת 2010, ולו בגלל, שיש לי אותו בליסינג- אז? עזוב אותנו כבר בשקט, משעמם לך בחיים?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
הלגאסי שלך באמת יפה מאוד ונראית שמורה כמו חדשה.

אבל עדיין אין לה שום אמצעי בטיחות כמו כריות אויר ,ABS ,בקרת יציבות, תכנון שלדה מתקדם ועוד.

מהבחינות האלו פונטו משנות ה2000 הרבה יותר מתקדמות.

 

הרכב הזה קיבל ציון 4 כוכבים בזמנו בהתנגשות אחורית וחזיתית . גם אם זה ישמע כדמגוגיה ,אני יכול להיות כמעט בטוח שאם התאונה בה נהרגו האם וילדה בפונטו ע"י עו"ד קליגסבלד עם הטוארג ,היה להם סיכוי לחיות . בזמנו היה שרשור (לא מוצא ) בין פאסאט חדשה לבין לגאסי ישנה באיילון .אני אודה למי שימצא את השרשור . ואם אתה באמת מתעקש תוכל להתרשם במפגש הבא ....

אין ספק שכריות אוויר ,בקרת יציבות וכו' ,אכן תורמים ,אבל לצערי זה לא עזר להרוגי תאונות הדרכים .כפי שציינו חבריי ,לא כל הרכבים המודרניים בטיחותיים .

 

תאונה זו קרתה באשמת גורם שלישי שהעיף את המזדה על רכבי בזמן שאשתי נהגה בה . היה לי ויכוח לא קטן עם השמאי שניסה להוריד אותה מהכביש עקב עלויות תיקון (12000 שקל) . אם אני הייתי האשם ,מבטיח לך שהתיקון (ןאני לא מתפשר ,היה נסגר ב-3000 ש"ח) אם תרצה פירוט ,אשמח . ברכב חדיש זה מחיר של מראה חיצונית .ודרך אגב :

אין פגיעת מרכב ללגאסי .למאזדה - כן !

 

זוהי דוגמה קטנה ,ואין זה אומר שגם ליאונה כזאת .אבל אני מקווה שהבנת את הנקודה ואת השיקולים הכלכליים .

הייה בטוח שהרכב הבא שלי במקרה חלילה של תיקון יקר - לגאסי ! ואצלי לא תתקע דוושה האצה כמו בקורולה חדישה ,אלא אם כן ארכוש שטיחים כחולים עם ניאונים  .כשאני צריך לסיים עקיפה ,אני לא תלוי בהשהייה של מחשב .קיק אחד פחות שקל בכיס ואני בימני .אהה,, וב-6000 או 7000 אתה מוזמן לקנות עגלה חדישה יותר.

אור-חודש ראשון 3024.jpg

אור-חודש ראשון 3034.jpg

פורסם
מטעמי תקציב החלטתי לרכוש רכב ממודל ישן יותר שמקבל את השמנים האיכותיים ביותר ,צמיגים ברמה גבוהה החל מקלבר ,פאלקן ועוד.

 

זאת בדיוק הנקודה.

 

סופר רייסר... פתטי.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

לא מבין למה נתפסתם לסופר רייסר.

חסרים רכבים מסוף שנות ה90?

חוץ מזה בטיחות של רכב לא נמדדת לפי פגיעה בשלדה בזמן תאונה, ההפך השלדה צריכה לקרוס ולספוג את האנרגיה ולהגן על הנוסעים.

ואמצעי בטיחות לא יכולים למנוע את כל התאונות אבל חלק מהן בוודאי שכן כמו ABS ובקרת יציבות.

ומה עם התאונות שהנוסעים יוצאים פצועים וברכב "ישן ובטיחותי" היו יוצאים הרוגים?

פורסם

אתה עושה את עצמך בכוונה?

מה יעזור לך ABS כשיש לך ברקסים גמורים, צמיגים סיניים ותפוחי הגה שיצאו לחופש גדול?

עדיף למנוע את התאונה הפוטנציאלית מאשר לסמוך על מערכות הבטיחות.

מי שיש לו כסף לקנות אוטו חדש ולטפל בו, עושה את זה. לא על זה הדיון. כמה פעמים אפשר להסביר את אותו דבר?

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
אתה עושה את עצמך בכוונה?

מה יעזור לך ABS כשיש לך ברקסים גמורים, צמיגים סיניים ותפוחי הגה שיצאו לחופש גדול?

עדיף למנוע את התאונה הפוטנציאלית מאשר לסמוך על מערכות הבטיחות.

מי שיש לו כסף לקנות אוטו חדש ולטפל בו, עושה את זה. לא על זה הדיון. כמה פעמים אפשר להסביר את אותו דבר?

בתור מי אתה קובע את הדברים האלה? אתה בוחן רישוי? אתה מעביר טסטים? עשית סקר בנושאים האלה?

תן למכוני הרישוי להחליט איזה רכב ראוי לנסוע בכביש ואיזה לא.

לדעתי זה פשוט אופי ואני רואה את זה אצל המון אנשים בארץ בלי קשר לסוג או לשנה של הרכב.

יש כאלה שמזלזלים גם ברכב וגם בנהיגה ויש כאלה שלהפך.

לא מדובר פה על רכבי אספנות אלא על סתם גרוטאות ואני לא מבין למה כולם כאן רותחים.

אלה רכבים שעדיף שלא יהיו בשימוש שוטף על הכבישים ולא רכב אספנות שלא נוסע הרבה.

לכל רכב בכל מודל יכולים להיות ליקויים בטיחותיים והתוצאה שלהם רק מחמירה ברכב ישן ללא אבזור בטיחות שהוא לא סלחני כמו רכב מתקדם יותר.

פורסם

שוב פעם אני אסביר לאדון CITROEN VISA מדוע תוכנית הגריטה לא עולה אגורה.

 

כשאתה רוכש רכב, לצורך העניין, רכשת סיטרואן ויזה בשנת 86 - שילמת עליה מיסים, כדת וכדין.

חלק קטן מן המיסים הנ"ל, נמצא בקופת המדינה וצובר ריביות.

עם השנים, הסכום מצטבר, גדל והולך.

 

לאחר 20 שנה, המדינה מקצה חלק מסוים מן הסכום הנ"ל, שמשולם לה מאגרת הרכב החדש, למטרת הגריטה.

 

עד כאן הבנת? יופי.

 

מה שאני מנסה להסביר לך, זה שחלק מהכסף ששולם כאגרת רכב חדש, מחולק בחזרה לאזרחים.

 

מחיר המחירון של רכב כאן בארץ הוא נגזרת של מחיר רכב חדש. מחיר רכב חדש הוא פונקציה של מחיר הרכב + מיסים.

 

לכן, כאשר המדינה "מחלקת" 3000 ש"ח לכל רכב, או מקצה 7 מיליון, היא מקצה את התקציב מתוך הסכום שמתקבל מרכישות רכבים חדשים.

 

אגב - פקק אחד שעושה פיאט אונו באיילון בשעות העומס, עולה למדינה הרבה יותר מ-3000 ש"ח.

 

 

=====================================================================

 

ועכשיו - התייחסות ליתר הדברים:

1. כן, עזרה וביצרון יכולה לבנות ממ"דים. כן, היא מחזקת את היסודות במסגרת השיפוץ. זאת מטרתה.

2. כן, נתנו זכות בחירה. אם יש מטרות ראויות יותר לכסף עבורך, אדרבא. רוץ לכנסת ושנה את סדר העדיפויות. עד אז - לא אתה קובע מה ראוי ומה לא.

3. לא הבנתי מה הקשר בין תוכנית הגריטה לבין הליסינג. כאילו שרוכשי הסוויפט 90 יכלו להרשות לעצמם רכב ליסינג.

4. אני אשמח להסבר על מחיר המינימום ומחיר המקסימום. לא הבנתי איזה מחיר מקסימום בדיוק יהיה...אתה חושב שמישהו יעלה את מחירי הרכבים החדשים כי יש גריטה? או שאולי אתה חושב שמחירי הרכבים הישנים יעלו? כי לא נראה לי שיהיה פראייר שישלם יותר על רכב ישן ומתפורר רק כי משלמים על רכבים 3000 ש"ח.

5. מה הקשר לתחבורה ציבורית ועל איזה אלטרנטיבה אתה מדבר? אני רק מבסוט שיש 5000 רכבים פחות...דבר לעניין או אל תדבר בכלל.

6. כל הכבוד על הרינגים. רק שאני מצטער להרוס לך, אבל הרנו שלך היא אוטו לעשירים בלבד. רק בנאדם עם המון כסף מיותר יכול להוציא על רכב ישן כ"כ הרבה כסף, ולכן הוא נחשב רכב לתחביב. אוסף.

ברוב הרכבים, כשיש עשן כחול - מושכים עוד ועוד עד שהמנוע הולך או עד שמוכרים את האוטו. ברוך השם, כיום יש גריטה, אז אחרי שמסיימים למשוך - האוטו נגרט ולא ממשיך לזהם עוד.

פורסם
שוב פעם אני אסביר לאדון CITROEN VISA מדוע תוכנית הגריטה לא עולה אגורה.

כשאתה רוכש רכב, לצורך העניין, רכשת סיטרואן ויזה בשנת 86 - שילמת עליה מיסים, כדת וכדין.

חלק קטן מן המיסים הנ"ל, נמצא בקופת המדינה וצובר ריביות.

עם השנים, הסכום מצטבר, גדל והולך.

לאחר 20 שנה, המדינה מקצה חלק מסוים מן הסכום הנ"ל, שמשולם לה מאגרת הרכב החדש, למטרת הגריטה.

עד כאן הבנת? יופי. נו, וזה לא כסף שהיה יכול לשמש למטרות אחרות? מה זה משנה מאיפה הוא בא?

 

מה שאני מנסה להסביר לך, זה שחלק מהכסף ששולם כאגרת רכב חדש, מחולק בחזרה לאזרחים.

תעשה לי טובה, זה פתרון עלוב לבעיה הרבה יותר גדולה. הרי ברור שהם לא מעלים את רמת הבטיחות על הכביש, זה שטויות.

 

מחיר המחירון של רכב כאן בארץ הוא נגזרת של מחיר רכב חדש. מחיר רכב חדש הוא פונקציה של מחיר הרכב + מיסים.

לכן, כאשר המדינה "מחלקת" 3000 ש"ח לכל רכב, או מקצה 7 מיליון, היא מקצה את התקציב מתוך הסכום שמתקבל מרכישות רכבים חדשים.

יפה, אז זה כן עלה כסף פתאום. כמו שאמרתי קודם, תקציב שהיה יכול לשמש למטרה הרבה יותר נעלה.

 

אגב - פקק אחד שעושה פיאט אונו באיילון בשעות העומס, עולה למדינה הרבה יותר מ-3000 ש"ח.

אונו תעשה פקקים ורייסר לא. זה טיעון בכלל? כאילו שמכוניות חדשות יותר לא עושות פקקים. דמגוגיה זולה.

 

=====================================================================

 

ועכשיו - התייחסות ליתר הדברים:

1. כן, עזרה וביצרון יכולה לבנות ממ"דים. כן, היא מחזקת את היסודות במסגרת השיפוץ. זאת מטרתה.

פיקוח אדוק יותר, כמו שהצעתי, יעשה את אותו דבר. בעל רכב לא בטיחותי (מכל שנתון שהוא) יאלץ לתקן רכבו בכדי לעלות לכביש. אם רוצים להפחית תאונות דרכים, למה לגרוט 5000 מכוניות במקום להשקיע בשיפור הקיימות?

מכוניות משנתון ישן תיתן לבעליה אפשרות לנסוע ברכב מתוחזק ולעמוד בתקציב שהקצו לעצמם.

 

2. כן, נתנו זכות בחירה. אם יש מטרות ראויות יותר לכסף עבורך, אדרבא. רוץ לכנסת ושנה את סדר העדיפויות. עד אז - לא אתה קובע מה ראוי ומה לא.

האם אסור להשמיע דעה בפורום? אם כך, מה אתה עושה פה?

 

3. לא הבנתי מה הקשר בין תוכנית הגריטה לבין הליסינג. כאילו שרוכשי הסוויפט 90 יכלו להרשות לעצמם רכב ליסינג.

הם לא, ואם לא תהיה להם אפשרות לקנות סויפט הם יאלצו לקנות אקסנט 96 שהיתה בליסינג, עברה תאונה ואלוהים יודע מה עוד. ובנוסף גם לחסוך על טיפולים! ממש פתרון.

 

4. אני אשמח להסבר על מחיר המינימום ומחיר המקסימום. לא הבנתי איזה מחיר מקסימום בדיוק יהיה...אתה חושב שמישהו יעלה את מחירי הרכבים החדשים כי יש גריטה? או שאולי אתה חושב שמחירי הרכבים הישנים יעלו? כי לא נראה לי שיהיה פראייר שישלם יותר על רכב ישן ומתפורר רק כי משלמים על רכבים 3000 ש"ח.

נו באמת, אם היום יכולת לקנות פיג'ו 306 מצוינת ב6000 שקלים, תאלץ לשלם עליה יותר כי מכוניות משנת 91 יעלו יותר.

 

5. מה הקשר לתחבורה ציבורית ועל איזה אלטרנטיבה אתה מדבר? אני רק מבסוט שיש 5000 רכבים פחות...דבר לעניין או אל תדבר בכלל.

ומה כן יעשו האנשים שמסרו את רכבם לגריטה? יסעו באוטובוס? לא, יקנו איזה גרוטאה חדשה יותר ובטיחותית באותה רמה אם לא פחות.

אם 5000 כלי רכב היו יורדים מהכביש, והתחבורה הציבורית היתה דבר שניתן לסמוך עליה (בכל הארץ), זה היה אחר לגמרי ואז אולי אפילו הייתי תומך בתכנית הגריטה.

6. כל הכבוד על הרינגים. רק שאני מצטער להרוס לך, אבל הרנו שלך היא אוטו לעשירים בלבד. רק בנאדם עם המון כסף מיותר יכול להוציא על רכב ישן כ"כ הרבה כסף, ולכן הוא נחשב רכב לתחביב. אוסף.

קשקוש, אתה לא מכיר אותי, ומי שכן, יודע שהתקציב שלי כ"כ מצומק שצריך להעזר במיקרוסקופ כדי לספור אותו.

תראה לי עוד אוטו שסט רינגים בשבילו עולה 90 שקל.

הנה דוגמא לרכב מושקע ביותר, במחיר של איזה סוויפט מעפן שנת 91.

במקום לקנות סויפט 91, אני מעדיף להשקיע בשתי מכוניות מקסימות ומטופלות לתפארת, ועוד משלם פחות.

 

ברוב הרכבים, כשיש עשן כחול - מושכים עוד ועוד עד שהמנוע הולך או עד שמוכרים את האוטו. ברוך השם, כיום יש גריטה, אז אחרי שמסיימים למשוך - האוטו נגרט ולא ממשיך לזהם עוד.

ובמקומו מגיעה גרוטאה מזהמת ולא מטופלת אחרת, שלעשות לה רינגים יעלה יותר. כל הכבוד.

 

תגובתי באדום.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

דוקטור סובארו , זה אחד שהחזיק לאונה 6 שנים, שפך עליה המון כסף הגיע איתה למצב תצוגה, (תקן אותי אם אני טועה)

 

ומכר אותה,

 

כיום הוא סתם אנטי סובארו וכל רכב ישן אחר, כי למרות ההשקעה האין סופית ברכב, הוא לא קיבל תמורה הגונה לכספו , בגלל שהרכב שלו מלכתחילה לא היה עם מנוע נורמאלי ( 1300 ללאונה זה מנוע עלוב!!!!!), לכן הוא כיום משתלח בכל רכב ישן שיש ובמיוחד סובארו,

אני מציע לך לעשות סיבוב על סובארו 1800 ,או GL 1600 ,ולהבין בכלל על מה אתה מדבר,והן ממש לא חייבות להיות במצב תצוגה.

 

הלאונה שהיתה לך , ובלי להעליב ובלי לראות אותה ,אני יכול לומר לך שהיא היתה עלובה ביותר, כי לא משנה כמה המזגן שלה היה טוב ,או שהיא היתה יפה, ה 1300 זה מנוע שנידון לכישלון חרוץ ברכב כזה.

אז ככה שהחזקת רכב כזה 6 שנים מעיד שאתה בןאדם " לא חכם " ונשאיר את זה ככה, כי אם 6 שנים אתה מסתובב בין מוסך למוסך ,אתה באמת פראייר, וזו בעיה שלך שקנית רכב מנחוס.

 

יש גם וולוואים מסוף שנות ה80 במצב מעולה שנרכשים ע"י אספנים ו"חולי וולוו",

אתה סתם מדבר בצורה אמפולסיבית וילדותית,

 

תוכנית הגריטה היא תוכנית מטומטמת,

היה עדיף כבר לקחת את הרכבים האלו לפרוקיות וככה גם אנשים מרוויחים פרנסה, ואת השלדה שגם ככה אין מה לעשות איתה אפשר למכור לברזל וככה כולם מרוויחים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

בדיוק! ובתכנית הגריטה אסור למכור חלקים- וכמובן מי מרוויח: נכון- מאכרים! הרי לא באמת חשבתם, שלא יצליחו להוציא משם כלום, נכון?:lol:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...