Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מבקש ממכם לא לפרסם על סובארו קופה שמגיעות לשם . גם ככה יש לי בעיה עם זה שהגריטה נמצאת לידי.

אפשר לחשוב שעל כל סובארו קופה שנגרטת חותכים לך אצבע.

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

george, הבנו את עמדתך, אבל למה הזלזול והיחס המעליב?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
george, הבנו את עמדתך, אבל למה הזלזול והיחס המעליב?

גם אם היה מדובר במרצדס או במ וו עדיין זה קופסת פח ולא צריך להגזים.

אין שום קשר לסובארו או מרצדס, פשוט נראה לי מוזר שבן אדם כותב על רכב ולא משנה איזה רכב כאילו שפגעו בו פיזית.

ככה זה נשמע ותקנו אותי אם אני טועה.

בייחוד הרכב שנגרט שייך למישהו אחר ולא קשור לאדם שמרגיש כך.

פורסם

איך אתקן אותך אם אתה לא מבין את מהות העניין? זה סובייקטיבי לאדם ואדם.

ללירוי יש סובארו קופה (דגם מדהים אגב, לירוי אני איתך!) יפייפיה, שמורה, שהשקיע בה מספיק כדי להביא אותה לרמתה כיום ובעלת חשיבות רבה עבורו.

ערך סנטימנטלי יכול לנבוע מדגם מכונית פורשה, מרצדס, דייהטסו (ברוח השרשורים על השרמאנט), סובארו וגם מאופנים ישנות ומגוש אבן! הכל טמון בקשר שנוצר בין החפץ לאדם מכל סיבה שלא תהיה, מזכיר לו את אבא/אמא/תקופה בחיים/אהבה סתם מאד אוהב את הצורה וכו'.

אז אם אין לך שום חפץ שיש לו ערך סנטימנטלי עבורך אז אדרבא, אתה לא נקשרת לכלום וכנראה גם לא תיקשר בעתיד, אבל אין צורך בהתבטאויות מזלזלות. יש כאן כאלו שמאד אכפת להם.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

לי חבל מאוד על אנשים שהיו קרובים/מכרים שלי ונפטרו אבל לא על חפצים ובטח שלא חפצים שלא שלי.

כנראה שזה דבר לא הגיוני ואין טעם לנסות לשכנע מישהו כי זה לא פורום בנושא פסיכולוגיה.

בכל אופן לכל אילו שהגריטה כ"כ מכאיבה להם וברור שלא מסיבות הגיוניות אני יכול לייעץ לשמור את הכוחות הנפשיים שלהם לדברים יותר חשובים בחיים.

פורסם
גם אם היה מדובר במרצדס או במ וו עדיין זה קופסת פח ולא צריך להגזים.

אין שום קשר לסובארו או מרצדס, פשוט נראה לי מוזר שבן אדם כותב על רכב ולא משנה איזה רכב כאילו שפגעו בו פיזית.

ככה זה נשמע ותקנו אותי אם אני טועה.

בייחוד הרכב שנגרט שייך למישהו אחר ולא קשור לאדם שמרגיש כך.

 

ג'ורג , זהו פורם אספנות, ולכן טבעי שהאנשים הכותבים בפורום אוספים רכבים ישנים, בין השאר סוסיתא (ראה את השרשור של און) וגם סובארו וגם רכבם אחרים, ומי שאוסף רכבים אלו אוהב אותם. אין הסבר הגיוני לכך, אם מפריע לך לראות זאת,

 

אתה פשוט לא חייב לקרוא. אבל בבקשה לא לזלזל בחברי הפורום ובתחביב שלהם. יש כאלו שאוספים פרפרים מיובשים, ומסדרים בקופסאות. ויש כאלו שאוספים ומגדלים ג'וקים (אני מכיר משהו שהתגאה בכך שהשיג לאוסף ג'וקים חומים ממדגסקר או אינדונזיה או משהו כזה.... )

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

עכשיו אתה כבר כותב בצורה יותר עניינית, אהבה למכוניות או לכל דבר אחר (קבוצת כדורגל אתה אוהד?) הוא לא דבר הניתן תמיד להסברה בצורה רציונאלית.

זהו פורום מכוניות ובמקרה שרשור זה בתת פורום רכבי אספנות ומן הראוי שימצאו כאן כמה אנשים שהתחביב שלהם הוא רכבים ישנים, מכל סוג או דגם שיהיה.

יש אנשים שאוספים רכבים, יש אנשים שאוספים פרפרים/בולים/מטבעות, אני אוסף מעבדים 8) מה אתה אוסף?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
לי חבל מאוד על אנשים שהיו קרובים/מכרים שלי ונפטרו אבל לא על חפצים ובטח שלא חפצים שלא שלי.

כנראה שזה דבר לא הגיוני ואין טעם לנסות לשכנע מישהו כי זה לא פורום בנושא פסיכולוגיה.

בכל אופן לכל אילו שהגריטה כ"כ מכאיבה להם וברור שלא מסיבות הגיוניות אני יכול לייעץ לשמור את הכוחות הנפשיים שלהם לדברים יותר חשובים בחיים.

 

לכל אחד חבל על משהו אחר, וכל אחד אוהב ומתעניין במשהו אחר. זה הגיוני לגמרי, וזה אנושי לגמרי. רק דבר אחד אני עדיין לא מצליח להבין: מה לכל הרוחות אתה עושה כאן? -לא מעניין אותך, אתה לא מבין את העניין- למה אתה בכלל מגיב? -זה כמו, שאותי לדוגמה לא מעניין כדורגל- אז אני אכנס עכשיו לפורום שדן במונדיאל (ויש בטוח מלא כאלה, לא שאני מכיר- כי זה לא מעניין אותי!)- ואתחיל לכתוב שם דברים כדוגמה: מה זה החרא הזה, אני לא מבין: איך אפשר להתרגש מכמה מפגרים שרצים בשדה ובועטים בדבר העגול- זה נראה הגיוני וסביר לעשות דבר כזה?!:roll: או להכנס לפורום בישולים, ולכתוב שם: מה זה הטמטום הזה- כל היום לעמוד עם הסירים במטבח? נשמע הגיוני לגמרי לעשות את זה, נכון?:roll::evil:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אני אוסף כסף למרות שאני לא מצליח.

 

לכל המטיפים/מלגלגים :זהו פורום של אנשים סרוטים. לא אתם תצליחו לאחות לנו את הדיסק.

אנחנו גם לא רוצים איחוי.

 

אני מדבר רק בשמי ובשם הבל

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם
אני אוסף כסף למרות שאני לא מצליח.

:lol::lol::lol:

 

אני מדבר רק בשמי ובשם הבל

 

נראה לי שתחביב של איסוף כסף מתנגש קצת עם אספנות רכבים.....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

לא הייתי כאן כדי להגיב, אז הנה תגובתי:

 

1. יש לי פונטו 2006, לא 1997. מתנצל על כך.

2. מפרץ חיפה מזוהם פחות מאיזור גוש דן - מוכח מספרית ומחקרית - הסיבה היא בעיקר נפח התחבורה בגוש דן.

3. מבאס לראות מכוניות יפות נגרטות אבל עובדה היא שאף אחד לא היה מוכן לשלם עבורן יותר מ-3000 ש"ח.

4. כל אחד היה מעדיף אוטו 2008 עם "תופסנים מליסינג" (מה זה אומר בכלל?) על פני ליאונה 93 עם 250 אלף ק"מ. מה לעשות וליאונה כמו של SUBARU LOYALE יש רק אחת בארץ.

5. נחמד לראות שגם לא משתמשים בחלקים של המכוניות הנ"ל ומקשים את החיים על המכוניות הישנות האחרות - כשהתיקונים יקרים יותר, אנשים מעדיפים לרכוש רכבים אחרים, ולגרוט את שלהם - לדוגמא, בעל רנו 9 שנת 88 שמשלם הון על חלקים, יעדיף לרכוש דייהו סופר רייסר משנת 95 (שנמכרת אגב, בסביבות 4000 ש"ח).

6. כיף להגיע למפגשים של מכוניות קלאסיות - אני נהנה מאוד מזה וזה עדיין לא אומר שתענוג לראות פחות גרוטאות על הכבישים.

7. רוצה תחביב ייחודי? רוצה לשפץ מכוניות? שלם על זה. או שתחזיק את הרכב 15 שנה עד שיגיע לאספנות, או שתייבא מחו"ל.

8. אין דבר כזה מחיר מינימום למכונית - זה שכל האנשים שהרכב שלהם בר גריטה דורשים 3500 ש"ח, לא אומר שהם אשכרה מקבלים. יותר סביר להניח שבסופו של דבר הם גורטים את הרכב (טוב מאוד).

מי שחושב שעל גרוטאה משנת 1991 מקבלים היום 6000 או 7000 ש"ח, כשאפשר כבר לקנות רכבים משנת 1998-1997 בכסף הזה, טועה ומטעה.

פורסם
נראה לי שתחביב של איסוף כסף מתנגש קצת עם אספנות רכבים.....

 

לשם בדיוק בורח הכסף שאני מנסה לאסוף.

 

חוץ מזה, אני לא "אספן", יש לי רק רכב אחד.

אולי בעתיד בעז"ה יהיו עוד.

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם
לא הייתי כאן כדי להגיב, אז הנה תגובתי:

 

1. יש לי פונטו 2006, לא 1997. מתנצל על כך.

2. מפרץ חיפה מזוהם פחות מאיזור גוש דן - מוכח מספרית ומחקרית - הסיבה היא בעיקר נפח התחבורה בגוש דן.

3. מבאס לראות מכוניות יפות נגרטות אבל עובדה היא שאף אחד לא היה מוכן לשלם עבורן יותר מ-3000 ש"ח.

4. כל אחד היה מעדיף אוטו 2008 עם "תופסנים מליסינג" (מה זה אומר בכלל?) על פני ליאונה 93 עם 250 אלף ק"מ. מה לעשות וליאונה כמו של SUBARU LOYALE יש רק אחת בארץ.

5. נחמד לראות שגם לא משתמשים בחלקים של המכוניות הנ"ל ומקשים את החיים על המכוניות הישנות האחרות - כשהתיקונים יקרים יותר, אנשים מעדיפים לרכוש רכבים אחרים, ולגרוט את שלהם - לדוגמא, בעל רנו 9 שנת 88 שמשלם הון על חלקים, יעדיף לרכוש דייהו סופר רייסר משנת 95 (שנמכרת אגב, בסביבות 4000 ש"ח).

 

כרגיל, אתה מתחמק מהעובדות.

מאיפה אתה יודע שסובארו כמו של סובארו לויאל יש רק אחת? בדקת?

זה שהאוטו צבוע יפה אומר שהוא יותר מטופל? העלת כל רכב בארץ על ליפט?

בכלל ראית מה הולך מתחת למכסה המנוע במכוניות שלי?

 

רואים שההבנה שלך ברכב שואפת לאפס, ואתה עדיין משוכנע שיש לך בלעדיות מוחלטת על איכות הסביבה והבטיחות בדרכים, בגלל שיש לך פונטו אולטרה סופר טורבו בטיחותית ולא מזהמת.

 

לידיעתך, חלקי חילוף נורמליים לרייסר (יופי של הצעה, זבל של אוטו) עולים יותר מחלקי חילוף לסובארו. מנסיון!!!

יש לחבר שלי כזאת גרוטאה עלובה והוא רק מחכה לרגע שהוא יוכל להחליף אותה בסובארו ממודל ישן יותר!

ולמה נראה לך שעדיף רייסר? כי יש לה ממיר קטליטי סתום? תתבגר כבר.

 

ועם כל הכבוד (ואין כל כך...) אתה לא תגיד לנו, בתור אספני רכב, לגרוט את הגרוטאות שלנו ולייבא אחרות מאמריקה.

מכוניות שיכולות להיות בעלות ערך נוסטלגי רב (נניח, יד ראשונה במשפחה) או אפילו סתם כי נקשרנו אליהן.

אתה חצוף ומתנשא!

 

ודרך אגב, מפרץ חיפה מזוהם בחומרים קטלניים הרבה יותר מפליטת האגזוז של השרמנט במרכז. זה ידוע ומוכך.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

ידידי (?) היקר,

תרגיע את הטונים :shock: אתה יכול להתלהם כמה שאתה רוצה, הכיוון הוא אחד -

הגרוטאות מפורקות, אחת אחת - והכבישים מתנקים מזבל.

 

ועכשיו התייחסות לכמה דברים:

1. סובארו כמו שיש למשה SUBARU LOYALE יש רק אחת בארץ, אולי רק אחת בעולם. מדובר על פסיכופט אמיתי שציפה כל פינה באוטו בחומר בידוד, איבטח אותו באלף סוגי הגנה אפשריים והחליף את כל המכונית בחלקי איכות חדשים, מקוריים של סובארו או תחליפיים באיכות הגבוהה ביותר. דווקא הצבע שלה הוא החלק הדפוק והאוטו פשוט מלא סיליקון, בעיקר בגלל שהוא חושש מחלודה.

במקרה אני גם מכיר אותו באופן אישי ב-6 שנים האחרונות, כשאתה עוד היית בכיתה ז' אני הייתי חורש איתו פירוקיות ועוזר לו בפרוייקטים של שפצור ולהיפך. אז תיקח מוצץ, תירגע, תגיד סליחה ותמשיך הלאה.

 

2. אף אחד לא מכוון אקדח לרקה של הגורטים. יש לך רכב יד 1 במשפחה ואתה מגיע לפורקן רק מלראות תמונות שלו? עלא כיפאק.

אם אתה גורט אותו, זאת בעיה של אף אחד חוץ ממך. מקווה שאתה מסכים, אם לא, אתה יכול לגרוט את עצמך :| .

 

3. איכשהוא כל פעם אתה מעלה את הרנו שלך כדוגמא לרכב מייצג. אני דווקא חושב שזה יותר מייצג:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=6&ModelID=38&SubModelID=338&FromYear=1991&UntilYear=1991&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=2

 

בבקשה - פיאט אונו עם צבע מגעיל, בטיחות 0, מלאה בשפצורים ובחלקים סיניים זולים. עולה 4000 ש"ח.

סביר להניח שהרוכש של רכב כזה לא בדיוק מלא בכסף - ככה שרמת התחזוק הלקויה נמשכת.

מספיק שגרוטאה כזו נתקעת בצומת עמוסה בזמן הפקקים, והופס לקח לך שעתיים להגיע הביתה.

וכן, אני יודע ששלשום ראית טויוטה קאמרי תקועה בצד הדרך והבלינקרים שלה עולים באש. עדיין, יש יותר סיכוי שהאונו תעמוד בצד הדרך ולא הטויוטה.

 

4. לא רוצה לפתוח איתך דיון על רייסר כן או לא, אבל היה לנו במשפחה את שניהם בתור חדשים, והייתה לי ליאונה כמעט 6 שנים באופן אישי. חלקי חילוף לסובארו ליאונה קשה מאוד להשיג היום, גם עקב הגריטה שקטלה אותן בהמוניהן וגם עקב גניבות מרובות. ככה שחלקים לליאונה הרבה יותר יקרים מחלקים של כמעט כל רכב ישן מקביל - עניין של היצע וביקוש, לא יותר מזה.

 

5. אני שוב פעם אחזור על הנקודה - אף אחד לא אומר לך לגרוט את המכונית שלך. אבל אל תצפה שבגלל שאתה רוצה שיהיו לך חלקים זמינים למכונית עתידית (שאולי יום אחד תשפץ) - אני צריך לנסוע בכביש ליד גרוטאות מגעילות במצב תחזוקתי מחפיר.

 

6. ממש לא נכון שרוב המכוניות שנגרטו היו מגיעות למגרשי פירוק בכל מקרה. זה ממש, אבל ממש לא נכון.

יש המון מכוניות, שערכן נמוך מאוד - בסביבות 6-7 אלף ש"ח, שנמכרות למוסכניקים במחירים נמוכים שאינם מחירי ברזל או מחירי מגרש פירוק. הן עוברות תיקון וממשיכות הלאה. ביום שהגריטה תהייה אופציה בעבור כל השנתונים, מכוניות רבות שעוברות תיקון פשוט יעברו לגריטה - ודבר זה מתרחש בימים אלה גם עם רכבים משנת 90 ומטה. אתם מוזמנים לשאול את DJ DANI מה הוא עשה עם הסוויפט שלו ברגע שהתחילה לעשות צרות.

 

7. תתעצבן פחות תחיה יותר - ואל תזלזל באנשים מאחורי מקלדת - היא לא מגינה עליך מכלום, ההפך הוא הנכון.

פורסם

להתנהגות גועלית יש תוצאות, לא רוצה שיתלהמו עליך - על תתלהם על אחרים.

בתור אחד שמתבטא בגסות, קצת מוזר שאתה עוד בא בטענות! :shock:

 

1) כל הכבוד לאותו אחד, אני שמח לשמוע שיש אנשים כאלה. אבל אל תספר לי בבקשה שאין עוד מכוניות שמורות שכאלה, אני אישית מכיר כמה. (בכל העולם, נו באמת...)

 

2) בחייך, אתה מיתמם.

 

3) ע"ע סעיף 6

 

4) סופר רייסר אחרי שימוש של 10 שנים לא מגיע לרמה של סובארו אחרי 20 שנה. תעשה לי טובה.

 

5) לא רוצה, אל תיסע. הכביש הוא לא פרטי שלך. ואם לא בא לי לראות בניינים ישנים ומכוערים אלא רק וילות מפוארות, אז?

 

6) מכוניות שלא ראויות לנסוע על הכביש, זאת תופעה מוכרת ולצערנו גם רחבה פה בארץ.

וזה בכלל, אבל בכלל לא קשור לשנתון.

באותה מידה שאתה יכול לקבל מפרצת במוח מאונו עם חלקים סיניים, כל אחד אחר יכול להזדעדע לשמוע שמעלים לכביש כל שנה אלפי מכוניות חדשות שעברו תאונות קשות, או, מכוניות חדשות שמתוחזקות במיטב התוצרת הסינית. לא חסר!

 

הדיון הוא בכלל לא על להוריד מכוניות מסוכנות מהכביש, זה ברור, מובן מאליו ומוסכם.

הדיון פה, הוא על הדרך שבה ניתן לשנות את המציאות.

האלטרנטיבה שלי לתכנית גריטה מפגרת ובזבזנית שכזאת, היא החמרה והעלאת הרף של הטסטים, הגיע הזמן שהטסטיות יחזרו לבעלות המדינה, כדי למנוע אינטרסים. (שוב, עד כמה שניתן...)

מכונית לא בטיחותית יכולה להיות ממודל 85 וממודל 2005, צא מזה כבר.

ובנוגע לזיהום האויר? הקלות בביטוחים ומיסוי ירוק רציני ואמיתי אמור לעשות את זה מאליו, מבלי לפגוע בשכבות חלשות.

אני אפילו לא מדבר על האספנים.

אין שום סיבה שנשלם את השבעה מליון שקלים האלה על גריטה שלא תיתן לנו כלום.

אפשר לקחת את אותו תקציב ופשוט והוריד את המיסוי על כלי רכב חסכוניים וחדשים. המכוניות העלובות תצאנה מהמחזור מאליו.

 

7) מסכים עם כל מילה, תתחיל לפעול לפי פסוקי ההלכה שלך.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי


×
×
  • תוכן חדש...