Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מזדהה עם MOTIOZ בקטע של ההתערבות של הממשלה והאיכות הירודה של הכל כיום.

 

אני גם אוסיף שלא כל רכב ישן הוא גרוטאה.

 

לי יש את הפיאט עם כמעט 180000 קילומטר, שעברה שלשום טסט בלי שום בעיה והיא מתוחזקת בצורה הרבה יותר אובססיבית מאשר רוב הרכבים בארץ.

מצד שני יש לי את הוולוו, שאחרי יישור הקו אמורה להיות בסדר (יצאה קצת לימון אבל לא משנה) ולהיות אפילו אמינה.

 

שני הרכבים האלו לא יימכרו ב3000, אלא ב7000-8000 וב12000, בהתאם.

 

אבל מאז התחלת התוכנית הזו יש אנשים שבאים ומציעים לי 3000, כי הם חושבים שזה המחיר שהם יכולים להוציא ממנו במקרה הכי גרוע.

זה בעצם יוצר מצב שבו כל רכב ישן עולה אותו הדבר, וכשייכנס לאנשים לתודעה שרכב ישן עולה 3000 בלי קשר למצב שלו, כולנו נידפק.

(אגב, אף אחד מהם לא למכירה ואנשים סתם מציעים לי לקנות).

 

זה בעצם מסיט את המחירון של כל הרכבים.

 

ובואו נהיה רציניים: אם אני מוציא 3000 מרכב, אתם חושבים שאני אוכל לקנות רכב חדש? ממש לא!

זה בעצם גורם לזה שהמאכערים יעשו כסף על חלקים שהם בוזזים מהרכבים שמושמדים, והאזרחים שצריכים קצת כסף יידפקו.

אם היו מציעים 10000 ש"ח לכל רכב ישן, מילא!

הייתי מוכר את הפיאט בשביל 10000, בידיעה שאני יכול להשתדרג למשהו טיפה יותר חדש.

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פרנקוס ,

אין לך מושג כמה שונאים את אובמה על התוכנית האינפנטילית שלו. קפיטליזם חזירי במיטבו שגורם לייצור המוני של מכוניות מודרניות זולות מסריחות שממנות תאגידים מפלצתיים שגם מזהמים וגם מעסיקים עבדים . לראות ולבכות :

ואת החרא הזה מנסים לחקות כאן בארץ.ושתבין ,שם לא יתנו לעשות קומבינות ,ומי שנתפס יקבל צינור כזה שיחשוב פעמיים אם כדאי לו. נוסף לזה ,שם הרכבים הרבה יותר זולים .

 

לא ,הבכי לא על "חתיכת פח" כמו שכתב כאן אחד החברים החדשים .הבכי הוא על מה שזה גורם ועל כך שאנשים לא רואים מטר קדימה את העתיד

פורסם

בדיוק! ושוב- אין בכלל אפילו השוואה בין "שם" ל"כאן", ולעולם לא תהיה- כי מי, שקיבל "שם" את הסכום שקיבל עבור אוטו ישן (שלא בהכרח גרוטאה, אבל ניחא)- יכול עם מעט מאד מאמץ ליקנות אוטו חדש לגמרי, אולי הכי זול- אבל בכל זאת חדש! ומה יש לעשות כאן עם ה-3 אלף העלובים, ואפילו 5 אלף, אתה יודע מה- 10 אלף, ביחס למחירו של כל רכב חדש,אפילו הכי מעפן- הרי אפילו לאדה חדשה (שחושבים לייבא לכאן משום-מה!) אתה יכול ליקנות בלפחות 70-80 אלף- אז מה עשינו עם ה-3 האומללים, ממש עוזר!:evil:

 

ואני יכול לספר דוגמה מפגרת לגמרי, למה זה עוד יותר יוסיף שימוש ברכבים הישנים והלא-בטיחותיים: לחבר שלי הייתה לאדה (!!!) שנת 84, שהוא ניסה למכור המון זמן- ומסיבות המובנות לגמרי לא הצליח. הוא רצה 3 אלף (כמה שנים כבר). ופתאום הוא אומר לי: מכרתי את האוטו ב-4! הייתי בשוק- עד שהסביר, שמי, שקנה אותו- קנה עם תכנון לנסוע עד שייתפרק, ואז למכור לגריטה! כמובן, שבזמן שהוא ייסע- הוא הולך להשקיע המון בתחזוקה הבטיחותית של האוטו, נכון?:lol:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

בתור חובב רכב ואחד שקונה רכבים ישנים אתם מבזבזים יותר מידיי מילים על הנושא.

רוב המכוניות הנגרטות לא כאלו נדירות.

ברור שאולי מישהו היה יכול להוציא ממנה חלקים אבל בבוא היום הוא ימצא ב איביי כמונו.

אני לא מצטער על הגריטה אלא אם כן רכב נדיר באמת נגרט אבל עם תאוות הבצע הישראלית אני לא מאמין שהגורט ישמיד כזה רכב אלה יקמבן משהו.

כדי שבעתיד תהיה ייחודיות לרכב מסויים עדיף שלא יהיו מליונים ממנו.

וכמעט כל מי שגורט קיבל הצעות של מחיר ברזל על הרכב כך שמבחינתו הוא זכה.

פורסם
בתור חובב רכב ואחד שקונה רכבים ישנים אתם מבזבזים יותר מידיי מילים על הנושא.

רוב המכוניות הנגרטות לא כאלו נדירות.

ברור שאולי מישהו היה יכול להוציא ממנה חלקים אבל בבוא היום הוא ימצא ב איביי כמונו.

אני לא מצטער על הגריטה אלא אם כן רכב נדיר באמת נגרט אבל עם תאוות הבצע הישראלית אני לא מאמין שהגורט ישמיד כזה רכב אלה יקמבן משהו.

כדי שבעתיד תהיה ייחודיות לרכב מסויים עדיף שלא יהיו מליונים ממנו.

וכמעט כל מי שגורט קיבל הצעות של מחיר ברזל על הרכב כך שמבחינתו הוא זכה.

 

יש משהו במה שאתה אומר. אבל,

הסכום שמוצע לנו מעליב, לא מספיק כדי לשפר את הרמה, והתכנית הזאת לא משיגה את המטרה שלה.

 

פרנקוס ,

אין לך מושג כמה שונאים את אובמה על התוכנית האינפנטילית שלו. קפיטליזם חזירי במיטבו שגורם לייצור המוני של מכוניות מודרניות זולות מסריחות שממנות תאגידים מפלצתיים שגם מזהמים וגם מעסיקים עבדים . לראות ולבכות :

 

שיתעודד! עכשיו הוא יכול לקנות קרייזלר נאון...

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
בתור חובב רכב ואחד שקונה רכבים ישנים אתם מבזבזים יותר מידיי מילים על הנושא.

רוב המכוניות הנגרטות לא כאלו נדירות.

הן יתחילו להיות נדירות עכשיו מוקדם מהרגיל .וכשיש מחסור בחלקי חילוף ,מתחילות לעלות מכת הגניבות

ברור שאולי מישהו היה יכול להוציא ממנה חלקים אבל בבוא היום הוא ימצא ב איביי כמונו.

אתה חושב שרוב האזרחים יודעים בכלל מה זה איביי ?

אני לא מצטער על הגריטה אלא אם כן רכב נדיר באמת נגרט אבל עם תאוות הבצע הישראלית אני לא מאמין שהגורט ישמיד כזה רכב אלה יקמבן משהו.

כדי שבעתיד תהיה ייחודיות לרכב מסויים עדיף שלא יהיו מליונים ממנו.

וכמעט כל מי שגורט קיבל הצעות של מחיר ברזל על הרכב כך שמבחינתו הוא זכה.

אתה מדבר על שני דברים שונים .יש הבדל בין רכב אספנות לצורך תחביב לבין שימוש יומיומי של אדם רגיל שאין ידו משגת לרכב חדש ותחום האספנות ממנו והלאה.יתכן שהשרשור הזה צריך היה להיות ב"רכב כללי"

ממליץ לך לקרוא את תגובותיי ולהבין על מה אני מדבר ,כי נראה לי שקראת רק את כותרת השרשור.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

האם נגמר להם התקציב?? ראיתי ביד 2 כמה רכבים עד שנת 90 במחיר של עד 3000 ש"ח וכמובן עם טסט

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)


×
×
  • תוכן חדש...