Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סימפטים,לא מכיר אותם באופן אישי ,שירת איתי בצבא :lol:

 

הרמקול יכול להיות מצויין,השאלה מה אתה מחפש? לאיזה מטרה?,איזה הגברה? איזה מוזיקה?

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
סימפטים,לא מכיר אותם באופן אישי ,שירת איתי בצבא :lol:

 

הרמקול יכול להיות מצויין,השאלה מה אתה מחפש? לאיזה מטרה?,איזה הגברה? איזה מוזיקה?

 

משהו סימפטי לא משהו באמת באמת רציני

 

סאב,,

4 רמקולים,

2 מגברים ,

וארבע טווטרים,

רדיו דיסק,

אקוליזר.

פורסם
וכולם של חברת EXPLOSION 8)

 

תפרט איזה חברה, דגם או לפחות הספקים ...

 

לא ניראה לי שהוא ישים דבר כזה ברכב שלו, לבחור יש אופל קליברה- רכב נדיר בארץ.

פורסם
וכולם של חברת EXPLOSION 8)

 

תפרט איזה חברה, דגם או לפחות הספקים ...

 

 

וואלה לא יודע איזה אספקים.

אני כבר יארגן משהו חמוד,

פשוט דוד שלי נתן לי אותם מתנה ורציתי לדעת אם כדאי להרכיב אותם

 

ןחוץ מזה היה לדוד שלי מערכת באיזה 40 אלף שקל, שייבא אותה מניו יורק.

אז הוא כבר יתן לי משהו טוב.

 

ובקיצור איך הרמקולים לאן אנחנו חותרים?

פורסם

שמע לא שמעתי אותם אף פעם אבל לאנזר בכללי חברה בינונית פלוס. ביחס לחרא שמסתובב בשוק.

 

מה שאותי מעניין זה אם יש לך ארבע רמקולים וארבע טוויטרים (שתי זוגות !? למה ?!?!?) למה אתה צריך עוד שתיים אובליים ? או שאתה רוצה להחליף את האחוריים ?

פורסם
שמע לא שמעתי אותם אף פעם אבל לאנזר בכללי חברה בינונית פלוס. ביחס לחרא שמסתובב בשוק.

 

מה שאותי מעניין זה אם יש לך ארבע רמקולים וארבע טוויטרים (שתי זוגות !? למה ?!?!?) למה אתה צריך עוד שתיים אובליים ? או שאתה רוצה להחליף את האחוריים ?

 

דבר איתי בעברית בבקשה

לא אבנתי מה רשמתה לי

פורסם

המילה היחידה שלא בעברית שם זה אובליים - יענו בצורה שלהם, כמו אליפסה, למשל 6*9, טוב לא משנה.

 

מה שאני שואל זה - למה לך עוד זוג רמקולים ? אמרת שיש לך ארבע רמקולים, לא ? אתה רוצה להוסיף עוד זוג או להחליף ?

 

לאנזר (החברה Lanzar) היא חברה לא רעה אבל לכל חברה יש דגמים טובים יותר וטובים פחות, את האלה שהבאת אני לא מכיר. 8)

פורסם
המילה היחידה שלא בעברית שם זה אובליים - יענו בצורה שלהם, כמו אליפסה, למשל 6*9, טוב לא משנה.

 

מה שאני שואל זה - למה לך עוד זוג רמקולים ? אמרת שיש לך ארבע רמקולים, לא ? אתה רוצה להוסיף עוד זוג או להחליף ?

 

לאנזר (החברה Lanzar) היא חברה לא רעה אבל לכל חברה יש דגמים טובים יותר וטובים פחות, את האלה שהבאת אני לא מכיר. 8)

 

היה ברכב קומפוננטים

מאחורה ואני רוצה להחליף לאליפסה

פורסם

רקמול לא רע, משתווה לרמה של ה-6X9 של פיוניר וקנווד, ואפילו יותר, לחבר שלי הם מחוברים למגבר ממש גרוע (STREET SOUND) והם ממש מנגנים טוב יחסית, באס חזק מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...