Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין S דרייב במידה הזאת.

הצמיגים הכי ספורטיביים במידה הזו הם: c-דרייב והדאנלופ sp01 ,כידוע לי.

"אתה רוצה לקנות ביוניר דולבינים?! חדש, לא גנוף. נפל ממשאית"

HU: pioneer 5800 AMP: soundstream lw 4.500 COMP: morel pulse SUB: rockford P2

פורסם

לא,לא בארץ לפחות.

"אתה רוצה לקנות ביוניר דולבינים?! חדש, לא גנוף. נפל ממשאית"

HU: pioneer 5800 AMP: soundstream lw 4.500 COMP: morel pulse SUB: rockford P2

פורסם

טוב אז אני הולך על ה C DRIVE ואני מקווה שהם טריים ולא משהו ישן

 

יום ראשון יתקשרו אליי להגיד לי את התאריך שלהם ואני יסע לשם עכשיו נשאר רק כיוון פרונט ואני מבקש ממכם המלצה לאחד באזור המרכב שיהיה איכותי מיקצועי ואדיב, אין לי כוח להתווכח אם משהו לא טוב אחרי שנסעתי ואז שהבן אדם יגיד לי נכנסתה במדרכה, אני באמת לא מעוניין להתעסק עם כאלה אנשים, אני רוצה אדם מיקצועי שישמח לקבל אותך חזרה אפילו עם חיוך

 

מכירים ? תספרו . זה יעזור לכל חברי הפורום

×
×
  • תוכן חדש...