Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה.. לחבר שלי יש מכונית [אם זה משנה אז שברולט קוואליר 96] היה שם רדיו טייפ מובנה, הוצאנו אותו קנינו מתאם שמתאם למערכת בגודל רגיל כי המובנת הייתה ענקית כמו שתיים רגילות.. את החוטים חשפנו לפי הסדר וחיברנו לו מערכת שהייתה לי בצד.. שאני מרים את הווליום לגבוהה קצת.. התאורת רקע במסך שלה מהבהבת לפי הבאסים ואם אני מרים עוד יותר אז בזמן באסים או הרצים נמוכים אחרים המערכת פשוט נכבת ונידלקת אחרי חצי שניה..

 

עכשיו הוא קנה מערכת חדשה הגיעה היום.. חיברנו.. וקורה אותו דבר בידיוק רק שהיא עושה את זה בווליום קצת יותר נמוך וקצת יותר חריג....

 

חיברנו חוטי חשמל אדום צהוב ושחור

וחיברנו חוטי רמקולים קידמיים ואחוריים..

 

נישאר חוט אחד זה הכחול ולפי מה שהבנתי מחברים אותה למגבר או לאנטנה חשמלית ובחוט זורם מתח כאשר המערכת נידלקת. הבנתי נכון ?

 

 

חשבתי אולי זה המצבר עייף או בכלל חלש אבל אני לא כולכך מבין בעינין המצבר.

הערה קטנה: האור שבגג בתוך תא הנהג ניהיה טיפה חלש יותר בזמן ווליום גבוהה והוא מקרטע ביחס לקצב המוזיקה icon_confused.gif

ממה נגרמת הבעיה ?

Only RWD

פורסם

*** תוכן ההודעה נמחק. נא לכתוב עם סימני פיסוק. ***

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

×
×
  • תוכן חדש...