Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש אור בקצה המסחרית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

אני חדש , בעצם לא ממש חדש כי קראתי די הרבה בפורום הנפלא הזה בכל מה שקשור לרכב מסחרי ( פרטנר , קנגו

 

וברלינגו) . ובכל זאת מרוב מידע וכפילויות אינני יודע כבר מה לקנות.בקיצור ולעניין אני מבקש את עזרתכם אנשים .

 

אני מחפש לקנות רכב שישמש אותי לנסיעות - כ25 אלף ק'מ בשנה . הציוד שאני אעמיס הוא לא כבד (מקסימום 100 ק'ג +נוסע נוסף) .התקציב שלי הוא עד 20 ש'ח. ברצוני לציין שאינני חייב רכב מסחרי ( למרות שהוצאות הרכב נחשבות כהחזר מס מלא) ואני גם לא מחפש יופי , נוחות , מהירות . הדגש שלי הוא על אמינות , מאחר ואני מופיע אני רוצה להימנע בהיתקעות לצד הדרך כשקהל מחכה .

מה דעתכם ?

 

1 ראיתי סיטרואן c15 שנת 2001 , יד שנייה מהשכרה שעשתה רק 90 אלף ומבקשים עלייה 12 אלף ש'ח

 

2.סובארו סטיישן או כל סטיישן אחר?

 

וכמובן ברלינגו שנת 2000-2002 בקמ' של 200 אלף?

 

אני אישת נוסע על פז'ו 505 שהשקעתי בו לא מעט אבל זה רכב נפלא שעשיתי איתו 100 אלף ק'מ כך שאם יש לכם רעיונות לרכבים ישנים אחרים אשמח לשמוע.

 

תודה ושבוע טוב.

פורסם

יש גם את הקונקט שהוא רכב אמין.

 

קונקט אמין? באמת?

תשאל כל צי רכב שמחזיק את הרכב הנ"ל לגבי אמינותו...

 

פותח השרשור - מה התקציב?

פורסם
.התקציב שלי הוא עד 20 ש'ח

.

יש גם את הקונקט שהוא רכב אמין.

פותח השרשור - מה התקציב?

 

התקציב רשום, וזה משאיר את הקונקט מחוץ לתמונה, לא משנה אם זה רכב אמין או לא אמין.

 

את ה C 15 אני לא הייתי קונה בכל מקרה, למורת הקילומטר' הנמוך, שמעלה קצת סימני שאלה.

מדובר ברכב בתכנון מאוד מאוד מיושן, מבוסס על סיטרואן ויזה משנות ה 70, עמ מנוע דיזל מיושן גם כן, ולא חסכוני (אני די בטוח, ש ב2001 כבר לא מכרו דגם בנזין). מכל מיני סיבות היצור של האוטו הזה נמשך עד שנת 2001, למרות שהמליפה הוצגה מזמן.

בקיצור, מיושן, ללא איבזור בטיחותי כלשהוא, בפנים בסיסי וספרטני ביותר.

 

לגבי הבחירה בין טנדרון לסטיישן - הרבה שואלים את השאלה הזו.

מבחינת נוחות העמסת ציוד - טנדרונים עדיפים.

מבחינת מרווח פנימי למשפחה - גם כן טנדרונים עדיפים.

מבחינת שקט, עידון וכיסוי מרחקים ארוכים במהירות גבוה + גיר אוטומטי - רכב פרטי סטיישן עדיף.

 

בקציב שלך אתה יכול לקנות קנגו, ברלינגו/פרטנר או פיאט דובלו משנתמהשנים 2001- 2003.

או סטיישן יפנית קטנה כמו סובארו אימפרזה או סוזוקי באלנו ישנות יותר.

או סטיישן קוריאנית גדולה יותר (דייהו נובירה, יונדאי לנטרה, קיא קלארוס ) ממודל חדש יותר.

 

 

פורסם
קונקט אמין? באמת?

תשאל כל צי רכב שמחזיק את הרכב הנ"ל לגבי אמינותו...

 

פותח השרשור - מה התקציב?

 

בחברה של חבר שלי יש קונקטים, הם עובדי בתור חמשל ביניין.

הם מאוד מרוצים ומספרים רק טובות על הרכב.

קובי

פורסם

תודה על העזרה,

 

לגבי יפנית סטיישן מה דעתכם על לאונה סטיישן , נניח שנת 88-90 ?

 

הבנתי שזה רכב אמין מאד ונראה שהוא מספיק מבחינת חלל ומקום . האם הגילאים הללו עדיין סוחבים , אני מוכן להשקיע כמה אלפים ביישור קו , שיפוץ וכו' ...

 

אודה אם תענו

פורסם

יש לנו בבית מאזדה 323 שנת 2003 אם אני לא טועה, סטיישן.

הוצאנו אותו מהחברה לפני כמה שנים ועד היום אין תקלות למעט טיפולים.

כיף לצאת איתה לטיולים יש הרבה מקום והיא גם יפה ומיוחדת לטעמי.

עריכה:

עכשיו ראיתי את התקציב, לא רלוונטי.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

אונו טורבו, אין בארץ 323 סטיישן.

 

מה שיש לכם זה בטח 626.

 

אלמה 9 - שאלה קלה, לפני שנוכל להמשיך :

 

נניח, אתה צריך לקנות מקרר יש שניה.

 

מה תקנה - מקרר LG בנ 5 שנים, עם תא הקפאה נפרד, עם NO FROST, עם מדחס שקט ועיצוב מודרני,

או מקרר אמנה, בן 30 שנה- כזה עגול, שבונה קרח ורוקד ורועש כמו מכונת תפירה, אבל נחשב בזמנו סופר אמין ויכול לסחוב עוד 30 שנה ?

 

 

פורסם

בוקי, הרבה כבוד לי אליך, לכן אמנע מלהתעצבן.

מאזדה 323 סטיישן לבנה, אצלי הורי בחניה כרגע.

מה שכן, השנתון יכול להיות בין 99-2003, לא סגור על זה,

אבל במרחק שיחת טלפון.

 

http://www.autocar.co.il/aecommerce/c13070/10585.php

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
י ( למרות שהוצאות הרכב נחשבות כהחזר מס מלא)

 

רכב מסחרי עם משקל כולל של מתחת ל 3500 ק"ג זהה מבחינת מיסוי לרכב פרטי.

 

אם אתה לא לוקח יחד עם הציוד יותר מעוד נוסע אחד כל סופר מיני 5 דלתות תתאים לך. פונטו למשל תהיה זולה מאוד לאחזקה ותקבל שנתון גבוה יחסית למשפחתית סטיישן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תודה לכל המשיבים ,

 

לגבי שאלת המקרר - דימוי מעניין ותשובתי היא שאין לי בעיה לההמשיך עם המקרר הישן לעוד 30 שנה . ראייה לכך אני נוסע בפז'ו 505 שנת 89 שהשקעתי בה לא מעט כסף והיא מחזירה לי בתמורה נאמנות ונוחות .

 

יש לי על הכוונת , לפחות עד מחר סובארו סשטיישן 88 יד ראשונה שמורה להפליא . אני קצת חושש מהשנתון אבל משהו בתוכי אומר שהיא תמשיך לנסוע מעבר ל170 אלף שהיא עשתה. האופציה השניה בכסף שיש לי זה מסחרית צרפתיה -ברלינגו או פרטנר ואלוהים גדול...

 

אשמח לשמוע תגובות ותודה.

פורסם

תודה לכל המשיבים ,

 

לגבי שאלת המקרר - דימוי מעניין ותשובתי היא שאין לי בעיה לההמשיך עם המקרר הישן לעוד 30 שנה . ראייה לכך אני נוסע בפז'ו 505 שנת 89 שהשקעתי בה לא מעט כסף והיא מחזירה לי בתמורה נאמנות ונוחות .

 

יש לי על הכוונת , לפחות עד מחר סובארו סשטיישן 88 יד ראשונה שמורה להפליא . אני קצת חושש מהשנתון אבל משהו בתוכי אומר שהיא תמשיך לנסוע מעבר ל170 אלף שהיא עשתה. האופציה השניה בכסף שיש לי זה מסחרית צרפתיה -ברלינגו או פרטנר ואלוהים גדול...

 

אשמח לשמוע תגובות ותודה.

פורסם

אני מחפש לקנות רכב שישמש אותי לנסיעות - כ25 אלף ק'מ בשנה . הציוד שאני אעמיס הוא לא כבד (מקסימום 100 ק'ג +נוסע נוסף) .התקציב שלי הוא עד 20 ש'ח. ברצוני לציין שאינני חייב רכב מסחרי ( למרות שהוצאות הרכב נחשבות כהחזר מס מלא) ואני גם לא מחפש יופי , נוחות , מהירות . הדגש שלי הוא על אמינות , מאחר ואני מופיע אני רוצה להימנע בהיתקעות לצד הדרך כשקהל מחכה .

הדרישות שלך קצת בעייתיות ביחס לתקציב, אבל הכיוון הוא ברור:

בנזין. ידני. לא חובה סטיישן (כמו ששי אמר, יש סיכוי שתצליח להסתדר עם קומפטית או מיני ללא בעיות מיוחדות של מקום).

טנדרון זה מצויין, אבל בשביל לקנות טנדרון טוב ב 20K שח ולצפות ממנו לאמינות טובה צריך (לפעמים) כיסים עמוקים וגם צריך לדעת בדיוק למי להמליץ על כזה דבר. הדרישות שלך עדיין לא מכניסות אותנו לנישה של טנדרונים בלבד. יש לך אלטרנטיבות אחרות שגם אם הן יתקלקלו לא יהיה יקר מידי או מסובך מידי לתקן. בנזין ידני עם מנוע סביר (1400-1600 סמ"ק) גם יתן לך צריכת דלק מצויינת מחוץ לעיר אם הרגל שלך לא כבדה מידי על הגז.

 

תשאיר מספיק כסף ליישור קו, אתה תזדקק לזה...

 

בהצלחה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...