Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שלום ותודה לכל מי שטורח לקרוא אותי.

אני מחפש מושב של רכב במצב טוב, אחד אולי שניים אם המבצע יוכתר כהצלחה.

אני צריך אותם לשימוש בלתי קונבנציונאלי, כלומר, לא בתוך רכב אלא כרהיט.

לא אכפת לי המראה של המושב מבחינת מצב הריפוד, שכן אני מתכוון לרפד מחדש בכל מקרה.

חשוב לי שזה יהיה מושב מאוד נוח ועדיף גם מרווח.

לדעתי אני כנראה מחפש מושב של רכב אמריקאי.

 

בכל אופן, כיוון שאני הדיוט גמור בעינייני הרכב שאלתי היא כמה לצפות לשלם במגרש הגרוטאות?

מהי סביבת המחירים הסבירה?

אם למישהו יש נסיון ברכישה ממגרש גרוטאות אשמח לשמוע איך מתנהלת שם עסקה ועל פי נקבע המחיר.

אם למישהו יש המלצות על מגרש גרוטאות או באופן כללי .... אשמח לשמוע.

וגם אם לא, תודה רבה בכל אופן.

חגולי.

פורסם

אין מחיר קבוע למושבים כאלו והמחיר למושבים נפומים יהיה נמוך יותר ממושבים נדירים וכמובן שכאלו שריפודם קרוע או מלוכלך יהיו זולים יותר מחדישים ויפים.

עליך לבצע סבב בין פרוקיות רכב, לראות את מה שיש להם במלאי ואת המחירים ואז להחליט מה לקנות ואצל מי.

אם תכתוב מהיכן אתה בארץ, אז אולי ניתן יהיה לכוונך לפרוקיות רכב באזורך.

בברכה - רפי לין

פורסם

היי רפי. תודה. אני גר ברחובות כך שמגדרה עד הרצליה זה סביר מבחינתי.

תודה על התגובה, חגולי.

×
×
  • תוכן חדש...