Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש עזרה לגבי הזמנת מנוע לרכב מאי.בי.

 

-האם דרושה איזו התנסות קודמת ?

-מה יש לוודא?

-האם יש הגבלות כלשהן?

-אילו צעדים יש לבצע?

 

*המנוע אינו קיים בארץ

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

לדעתי היית לשאול זאת בפורום אספנות, ראיתי דובר שם על הנושא כמה וכמה פעמים.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

לפי מה שאני יודע אין לאף אחד זכות לייבא מנוע או גיר לארץ אלא אם כן הוא יבואן רישמי,

לכן כדאי לך ליצור קשר עם אחד כזה ולבקש ממנו לייבא בשבילך את המנוע, אם אני טועה תקנו אותי.

דבר נוסף, במידה וכן יתאפשר לעשות זאת עצמאית המכס שתשלם על הפריט יהיה קרוב ל100% מערכו כולל המשלוח.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

קיימת אפשרות לייבא כל חלקי חלפי לרכב !

השאלה היא עלויות ,

צריך לקבל אישורים ממשרד הרישוי , ומהיבואן של כלי הרכב שהוא מאשר את סידרת המנועים הזאת , ושהוא יוכל לתמוך בעצם במנוע

או לקבל אישור ממוסך מורשה (לא יבואן , אלא על ידי משרד התחבורה )

שהוא מוכן , יודע , ולא תהיה לו בעיה לטפל במנוע במקרה של תקלה

כמובן שקיימות עליות של מיסים , (דרך אגב בלי קשר , על אמצעי מיגון כגון ברקסים , בולמים , וכן הלאה המיסוי הרבה יותר נמוך אם בכלל )

תצטרך אמין מכס, כדי שיסדר לך את כל הסידורים שצריך לעשות תאמין לי שלא כדאי לך לקחת עלייך את כאבי הראש שקשורים לעניין הזה , ) אם תצטרך מישהו אמין אני מכיר אחד שעושה את זה ובמחירים ממש טובים תפנה אליי לפרטי אם תצטרך

בנוגע לשילוח עצמו ,

יש כמה אפשרויות , כמובן שהכי יעילה היא לשכור כחצי מכולה , ולבטח את זה

צריך לזכור שעלות השילוח תהיה באזור ה 1000 דולר כולל ביטוח , (100 דולר לכאן או לכאן )

וזה בהנחה שהמנוע נמצא בארצות הברית , בניו יורק , (אם המנוע נמצא בחוף המערבי אז העלויות יכולות לעולות בצורה משמעותית

אבל שוב יש חברות שעושות את כל עניין השילוח אבל לא תצטרך לשלם יותר מ 1500 דולר גם אם הרכב נמצא בקליפורניה , )

אם תצטרך עוד מידע , שלח לי הודעה בפרטי ונוכל לדבר על זה בצורה יותר רצינית ,

אבל ייבוא אישי של מנוע יכול להיות מאוד מאוד יקר , ואולי עדיף לחפש את המנוע בארץ

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם

YBM

רב מה שכתבת נכון, אבל אני רוצה לסייג ולומר שעלות המשלוח לא תגיע ל1000 דולר.

יותר לכיוון 500-600 דולר

זה הפרש משמעותי.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אני לא יודע מהיכן הבאת את הנתונים הללו.

אבל שכן שלי, בחור טוב אשר התעורר ליום רע ובו הגיר שלו הלך טוטאל.

קבעו שגיר משופץ יעלה לו 5500 ש"ח לצרפתייה שלו וזו ללא עבודה. מיד פתח ebay.co.uk ושם מצא גיר חדש

בדיוק מאותו הסוג אשר עבר רק 20,000 ק"מ בעלות של 260 פאונד.

בסופו של דבר, הוא הלך ליבואנית, הביא את האישור - הרי מדובר באותו מק"ט אוניברסלי.

לאחר מכן סיכם עם המוכר על משלוח כולל ביטוח בס"כ 190 פאונד.

בסופו של דבר 3 שבועות עברו והגיר הגיע, כשהגיע למכס שילם משהו כמו 500 ש"ח.

כל העניין עלה לו 3200 ש"ח ועבודה עוד 900 ש"ח.

את האמת אני גם הייתי עושה כך כדי לחסוך 2300 שקל..

 

6400 אלף לעומת 4100 ש"ח..

פורסם

לבחור מעליי, נשמע לי קצת מופרח שכן משרד התחבורה מאוד מעיק על נושא של חלקים למנוע או אבזרי בטיחות למנייהם, לא בכול המקרים אבל ברובם, ועלות משלוח של גיר ב190 פאונד ??? נשמעת לי מפוברקת לחלוטין רק הגודל והמשקל לא מסתדרים אם הנתון הזה.

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

בהתחשב שמדובר לא ב 1 טון.. המחיר סביר.

אל תשכח שמדובר במשקל שקרוב ל 200 קילו, משלוח דרך הים - זול משמעותית חסכון של 60 אחוז ממשלוח אווירי.

דרך אגב, אני קניתי המון באי ביי (מעל 700 עסקאות, כבר כמה שנים טובות..) זה מחיר סביר.

×
×
  • תוכן חדש...