Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משנת 83, ידנית, עם מנוע 2300. היתה אחת כזאת פעם ליד אוניברסיטת תל אביב, אדומה.

 

לפי איך שאתה מתנהג לסיירה שלך לא מגיע לך !!! :wink: . . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
משנת 83, ידנית, עם מנוע 2300. היתה אחת כזאת פעם ליד אוניברסיטת תל אביב, אדומה.

 

אתה בטוח 2300 ? היה דגם כזה בכלל ? הוא לא מופיע במחירון..

תן קצת פרטים

פורסם

ב82-84 היה דגם של הסיירה עם מנוע 2300, V6, גיר רגיל 5 הילוכים, 114 כ"ס. זה הדגם הכי חזק בשנים הראשונות שלא הוגדר כרכב ספורטיבי, הדגם מעליו היה ה XR4I.

אני חושב שהמנוע 2300 לקוח מדגמי טאונוס האחרונים.

 

בכלל לסיירה יש דגמים חזקים מאוד שלא הגיעו לכאן, כולל דגם סדרתי עם מנוע 2900.

 

וביחס לסיירה 1800 מודל 86 שלי, ראשית היא אצלי 7 שנים ו350000 ק"מ אצלי... לפני היא כבר החליפה מנוע אחד, שנית, לפני עשרה ימים קניתי סיירה 2000I דגם גיאה, מודל 93, מאובזר ומטופח, אפילו הפנסים האחוריים הם מזכוכית ולא מפלסטיק, ח"ח, ה"כ, סאן-רוף, ומה לא בעצם. מכיוון שאין לי 120000 ש"ח, שזה המחיר המבוקש בעבור הסיירה קוזוורט הצהובה... אני מחפש את מה שניתן להשיג בזול. ה2300 לא תעלה יותר מ2000 ש"ח.

 

קדימה, כולם למצוא לי אותה...

 

 

תודה

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם
בכלל לסיירה יש דגמים חזקים מאוד שלא הגיעו לכאן, כולל דגם סדרתי עם מנוע 2900.

 

זהו דגם ה-V6 עם המנוע העתיק, לא :?:

שסתומים עיליים, כמדומני :?:

אם זכור לי נכון, אזי יש לו כ-150 כ"ס... מ-2900 :oops::shock:

 

אח, סיירה קוזוורט'... פורד של שנות השמונים (והאסקורט ב-90')

שאפשר לפנטז עליה :wink:

MCS 2008

פורסם

אני יודע על סיירה קופה ידנית אחת בחיפה.

אנ'לא יודע אם היא למכירה, אבל אני יכול לשאול.

היא של איזה פוסטמה רוסיה שבטח לא יודעת להעריך את מה שיש לה.

לשאול אותה?

נ.ב.

אנ'לא יודע מה שאר הפרטים הטכניים של האוטו.

:puzzled:
×
×
  • תוכן חדש...