Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כול אבא שלי חינך אותי לנהוג טוב ואני עד היום אחרי 5 שנים בלי תאונה.

דבר שני, מה לעשות שמשטרת ישראל רק מחפשת לתת דוחות גם על 110-120 בכבישים בין עירונים אז כן לא בא לי לתת למשטרה הרבה כסף על כלום

ג. אם אין לכם משהו שקשור לשאלה ששאלתי אני מעדיף שלא תענו וד"א יש פה גם אנשים בפורום שזה מורכב להם ברכב אז אל תתחילו את הצביעות עכשיו.

פורסם

אנלוגי - אתה מתחסד. וזה גרוע.

 

אפרים - חוץ מזה שהשימוש במונח "חיישני חניה" די פתטי, זה שלא היו לך תאונות זה לא מדד מוחלט.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ככה ראיתי שקורים לזה בפורום, אני לא אומר שזה מדד ואני לא נוסע ממש מהר מכוון הרכבים שלי לא מביאים לי את זה מבחינה בטיחותית אני פשוט רוצה אמצעי שיגן עלי מדו"ח, ולכול מי שבא תיסע לאט סתם שתדעו שגם 130 בכביש 6 זה דו"ח שזה לא הרבה לכביש הזה(חוץ מהאזורים שבשיפוצים או בעומס).

ובנעימה זאת נסגור את הדיון מכוון שעל השאלה המקורית שלי אף אחד לא ענה.

פורסם
אנלוגי - אתה מתחסד. וזה גרוע.

 

 

הייתי מתחסד אם היה לי כזה מכשיר או לאבי, מה לעשות שאין.

 

אני נוסע מהר ובטוח, נזהר ממצלמות ומשטרות. 15 שנה על הכביש - שלושה דוחות מהירות על 105 בכביש של 80. ואני נהג יותר מהיר מהממוצע, אבל אולי קצת יותר מרוכז.

 

יודע מה, על הז%$ שלי, אפרים תהנה ותרביץ, ותעוור את הלייזר, ושים מדבקה על המספר, ותרגיש גבר. רק תזכור שחלילה יקרה משהו (באמת חס וחלילה) - שניים משלמים את המחיר (במקרה הטוב), אתה ואביך.

 

אולי תביא את גרסתו בעניין? נשמע לי מעניין (ברצינות לגמרי, לא ציניות).

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

כולם פה עוברים על מגבלת המהירות המותרת הקבועה בחוק. פותח השרשור רוצה להיזהר - אתה מעדיף שלא יזהר? אם רוצים שאנשים לא יידבקו באיידס לא אומרים להם לא לז**ן. זה לא עובד, לא עבד ולא יעבוד. מחלקים להם קונדומים. הדוגמא היא אולי מוקצנת, אך מתאימה וממחישה יופי את המצב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...