Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפחיד רצח-עברתי את מגבלות הכיסא שלי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פשששש איזה סיפור אחי ...

דבר 1 מזל טוב על הפעם הראשונה.. (מזל שלא קרה לך ולבובה כלום )

תאמת אני מחכה גם שזה ייקרה בפעם ה 1 ואני מקווה מאוד שזה לא ייקרה למרות שבטוח זה ייקרה עם הראלי העתידית שלי..

 

דבר 2 .. יאשה שמתי לב שאתה עושה קורסים בחינם אני רואה אתה מסביר לטלאור אז שאתה מסביר לו תהיה נחמד תסביר גם לי טוב?

:)

 

דבר אחרון אחי תרגע קצת ובמיוחד לא אחרי גשם

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

קודם כל יוני זה לא הפעם הראשונה שלי.

התכוונתי שפעם ראשונה שכל הגוף שלי עף.

שמעו שוב מה קרה עם קיצור תהליכים. התקרבתי לפניה לחצתי ברקס והיתי בטוח שהאוטו לא יזרוק כי כמה פעמים אני עושה את הפניה הזו והאספלט שם ממש טוב,אבל הפעם היה שם מים+חצץ.....

לכן לא היתי מוכן לכזאת זריקה מפחידה.

 

אריאל איך הגעת למסקנה שנכנסתי בדלת ימין??????????אתה שתוי? 8)

 

לא זוכר מי אמר לי שאני צריך להתחיל לבצע את הדברים האלה במגרש.

אז הבן אדם הזה:אין לך מושג על מה אתה מדבר...... :lol:

 

וזה לא נכון שהאמברקס נכנס בי כי הוא ממש נמוך. מה שנכנסתי בו היה הסף של הכיסא השני.(אולי זו הטעות שלי)

פורסם
וזה לא נכון שהאמברקס נכנס בי כי הוא ממש נמוך. מה שנכנסתי בו היה הסף של הכיסא השני.(אולי זו הטעות שלי)

 

אוקיי. אני מעריך שהחגורות שלך דפוקות. ברצינות.

 

פשוט לא הגיוני שנכנסת בכסא מימינך. אפילו אם הוא קרוב נורא כמו ב-106. ביאריס שהיא לא גדולה יותר והמושבים בוודאות פחות תומכים אני פשוט לא רואה איך זה הגיוני לפגוע עם הגוף בכסא מימין, אפילו בזריקה הכי מטורפת.

 

יכול מאוד להיות שהחגורות שלך פשוט לא היו מתוחות בכלל וביחד עם העובדה שאתה יושב לא נכון - הצלחת בעזרת תרגיל אקרובטי מסובך לעוף מהכסא.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שמעו מה קרה.

סימתי היום בסביבות השעה 22:30 את העבודה....... הקיצר מגיע לאוטו מחמם אותו אולי עשר דקות(לוקח לו המון זמן)..........אם לוקח לו המון זמן כנראה שאין לך תרמוסטט , תבדוק

יוצא מהחניה בשפיים ונוסע לכיוון הבית (נתניה)........ נוסע לאט לא ממהר לשום מקום בנסיעה על 120......... רואה ממרחק את תחנת הדלק "דור יקום" ומחליט שאני נכנס לשם כדי לבדוק את לחץ הצמיגים בצרפתית שלי...........

אם מישהו מכיר את הפניה הראשונה שבאה מכיוון כביש החוף ונכנסים לתחילת הכביש של ישוב יקום.

הקיצר אני מכיר היטב את רצף הפניות שיש שם ומחליט שגם היום אני השתולל מעט......

מגיע במהירות נורמלית(אין לי מושג על כמה אני נוסע.)לפניה הראשונה, לוחץ ברקס חלש כדי להעביר משקל קדימה.........מסובב מעטטטטטט את ההגה ומקבל בראש טוב טוב.לא לא לא , בכביש רטוב לא נוגעים בברקס לפני סיבוב. מה שנראה לך כמו נגיעה קלה מהווה העברת משקל כזו שעל כביש רטוב מחסלת את כל האחיזה של הגלגלים האחוריים.אם תנסה דבר זהה על עפר תקבל אותו דבר .נגיעה בברקס עם הגה לא ישר - בווום תחת בחוץ בכיוון ההפוך .זהירות כפולה.

(מי שיש לו לב חלש שיפסיק לקרוא.)

...... מסובב מעטטטטטט את ההגה ומקבל בראש טוב טוב.........התחת של המכונית יצא בצורה מפחידה רצח עד מצב שאני יכול לראות את המכוניות שנוסעות בכביש חוף...

כלומר הפניה היא 90 מעלות ימינה ועם הזריקה נוספו עוד 90-100 מעלות מפחידות ביותר........ מרוב המהירות שבאתי ומרוב הכוח שהעיף אותי לרגע חשבתי שאני הולך להתהפך, הזריקה היתה איומה פשוט מאוד עעעעעעעפתי מהכיסא.....כן כן עפתי מהכיסא....... כלומר התחת שלי ננגח בדלת הימנית ועף לכיוון האמברקס.........

כמובן שבמצב הזה הרגליים שלי היו מחוץ לשליטה מרוב הטילטול הרב שקרה שם.

לרעתי קיבלתי בראש טוב טוב ,אבל למזלי אני יודע לבחור פניות להשתוללות ובפניה הזו יש מקום לברוח (גיליתי שהמרחב הוא לא כל כך גדול) ........ הקיצר בדרך נס אני מצליח לסובב את ההגה ויוצא מזה אפילו בלי גז בגלל שהרגליים שלי עפו ביחד עם כול הגוף שלי.

יוצא לאחר טילטול מפחיד ביותר.איך FOR GOD SAKE , הצלחת לעוף מהכסא ? אתה עשוי מקלקר? די תמוה שהרגליים עפו לך עם כל הגוף,אצלי הן בד"כ נשארות במקום אחר.יש לך יותר מזל משכל עם ההתיישרות ,כי היית ממש, אבל ממש קרוב לספין מפוארהקיצר ממשיך מעט הלאה בעוד הלב שלי מתחיל לסדר דפיקות לב מאלו שהופסקו חצי דקה קודם.....

יוצא מהאוטו כדי להבין במה חטאתי ועוד בצורה כזו מפחידה.

מגלה שלולית קטנה שלא נראתה קודם לכן ובנוסף מיד לאחר השלולית מוצב שם כמות די רבה של חצץ.

 

 

מסקנה:

1. לא ידעתי שהאוטו שלי יכול להפחיד אותי עד כדי כך. הוא יכול אפילו יותר , תדמיין אותו נוסע לכיוון עץ או גדר בלי שאתה שולט2. לא ידעתי שאפשר לראות בזריקה את הצד שממנו באת.אפשר - אני אתמול הרגתי שלושה זבובים עם חלון הצד. אבל מומלץ לבדוק את הצד שמנגד רק בראי.

3. לא ידעתי שאפשר להעיף בזריקה גם את התחת שלי ולא רק של הצרפתיה.בוא נגיד שקיבלת זריקת חיסון ,עם נוגדן מוחלש ,בתקווה שלא תגיע למחלה שוב.4. לא ידעתי שהחגורות באוטו עד כדי כך גרועות(או שזה אני הגרוע כאן) כל התשובות נכונות.

 

הקיצר זו הפעם הראשונה שכך קיבלתי בראש.

אני הבטחתי לצרפתיה שלי שאני לא מותח שוב עד כדי כך את המגבלות שלנו.

ושב אני מודה קיבלתי בראש טוב טוב,עד כדי כך שכל שאר הנסיעה התבצעה על 100 קמ"שים בודדים.

כבר אמרתי אלף פעם - ועוד פעם בשבילך. למגבלות לא מגיעים בכביש ציבורי.בטח לא מותחים אותן. במוקדם או במאוחר אתה תחצה אותן,וזה יכאב.

דרך אגב ,הגעת למגבלות שלך,לא של האוטו.עובדה שהוא הוציא אותך מזה.

פורסם

אריאל איך הגעת למסקנה שנכנסתי בדלת ימין??????????אתה שתוי? 8)

 

 

וזה לא נכון שהאמברקס נכנס בי כי הוא ממש נמוך.

 

בוא נראה ,אולי זה עזר לו ?

מרוב המהירות שבאתי ומרוב הכוח שהעיף אותי לרגע חשבתי שאני הולך להתהפך, הזריקה היתה איומה פשוט מאוד עעעעעעעפתי מהכיסא.....כן כן עפתי מהכיסא....... כלומר התחת שלי ננגח בדלת הימנית ועף לכיוון האמברקס.........

 

בטוח שלא האמברקס נכנס בך. אולי אתה נכנסת בהנדברקס ,לא משהו אחר... :?

פורסם

אני בגישה אחרת.

 

את הגישה למדתי בHOME IMPROVEMENT של טים אלן (חרא שחקן. יש לו ספר טוב שנקרא "אל תעמוד קרוב מדי לגבר עירום) ועיקר הגישה הוא :

WHAT DO WE NEED?? MORE POWER!!!!!!!

 

יש בעייה? שפר.

 

הגעת למיגבלות הכיסא? לא בעייה. השתמש באייטם הבא:

 

http://www.apexperformance.net/momo_seats.htm

 

אבל קח בחשבון:

 

עם העליה הפתאומית ברף המגבלות האישי שלך בנהיגה, תחוש גם ירידה ברף מגבלות האקרובטיקה ברכב. כלומר - אין *** באוטו.

 

במידה והדבר מטריד אותך ואין לך מיטה בבית - שלוף את המושבים האחוריים ורפד ביד נדיבה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

פניית 90 מעלות שטח לא בנוי אני נכנס עם האוטו שלי (בזמנו קליאו 1.6 אוטומט)

נוסע ונהנה אבל לא ממש מחפש מגבלות קצת לפני הסיבוב אני קולט שכדאי שאני יוריד קצת את המהירות כדי לא להשתולל יותר מידי עוזב את הגז ומלטף ברקס התחת יוצא לטיול מתקן עם גז קצת יותר מידי מתקן חזרה ומתיישר

חוזר לראות מה קרה ומגלה כתם שמם לא קטן שנעלם לי מהעיניים

 

אני לא מכיר אותך ואני לא יודע איך אתה נוהג אבל טעות אחת לא אומרת שאתה נהג גרוע גם נהגים גדולים עשו טעויות וחלקם שילמו עליהם הרבה יותר מחוויה לא נעימה של מפגש עם ההנדברקס זה פשוט אומר שיש עוד מה לשפר

המזל חייך אליך וגילית שאתה צריך להשתפר בצורה בלי נפגעים לא ברכוש ולא בגוף

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

עשית את הטעות הכי טיפשית שאפשר :!::!::!:

אתה נוסע בכביש ציבורי (אל תגרום לי להתחיל לציין את מפגעי מע"מ)

על רטוב, ואחרי גשם. אני לא יודע אם שמת לב, אבל רוב הצמיגים לא אוחזים

על רטוב כמו על יבש, ויותר חמור, גשם סוחף "חרא" לכביש ומציף שמן מהאספלט,

מה שגורם לאספלט להיות חלק בטירוף (בהזדמנות אני אספר לך על זריקה מטורפת

עם א-ו-פ-נ-ו-ע על כביש רטוב).

החלטת להתחרע על כביש ציבורי? אוקיי, נניח שזה בסדר,

אבל לפחות תעשה "טיסת יעף" לפני כן על הקטע כביש שאתה מתכוון להתחרע עליו,

ותמנע מעצמך הפתעות לא נעימות בסגנון שקרה לך.

ודרך אגב, אם אתה מחליט להתחרע בכביש רטוב ולא ראית את השלוליות

והחצץ שהיו על הכביש, אז או שתחליף את המנורות, או שבאמת תנהג עם המשקפים

(ואז גם תראה איזה רכבים עוקפים אותך :mm_tongu: ), או שאתה באמת טיפש

(וזה בחברות :ladysman: ).

תעשה לך, לנהגים האחרים בדרך ולמשפחה שלך טובה, ואל תעשה כאלה שטויות.

פורסם

מה שאומר שלפני שאתה רץ לנתק את ה-ABS במכונית שלך אולי באמת כדאי לוודא שאתה יודע איך לשבת בה... :wink:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...