Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז'ו RCZ וספורט מגאן - צרפתיות מדליקות בתערוכת פרנקפורט


504L
שימו לב! השרשור הזה בן 5604 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תערוכת פרנקפורט האחרונה היא כבר הסטוריה. יצרני הרכב נערכים כעת לקראת טוקיו מדולדלת, דטרויט ספק מתאוששת וז'נבה שכנראה תהיה אופטימית, כבדרך כלל.

 

ביקרתי בתערוכה יום לפני סגירתה. זה היה יום שבת, יום המשפחות, הצפיפות היתה מעיקה עד בלתי נסבלת. נסיעות מבחן הוצעו רק ע"י פולקסווגן(אורגנו באופן כושל), יונדאי, אופל וסובארו. לצערי הזרוע האמריקאית של GM לא הופיעה הפעם, כך שנמנע ממני התענוג הקבוע(אחת לשנתיים) של נהיגה בקורבט. לא נורא. ה-2007 האוטומטית לא היתה כזו מבריקה...

 

בתערוכה עצמה הציגו דווקא היצרנים הצרפתים נוכחות מרשימה. C3 החדשה, DS3(למרות חילול השם המחייב) וכמובן הדגמים הספורטיביים, הצפויים מתישהו בארץ.

 

ספורט מגאן החדשה מרשימה מאד במציאות - ובפרט בצבע הזהוב המיטלי היחודי לרנו ספורט. במשפט אחד, היא מעבירה את התחרות ממגרשה של גולף GTI הישר למגרשה של השירוקו, בהציעה עיצוב קופה מרהיב. עם זאת, היא שומרת על מידת שימושיות גבוהה עם מושב אחורי מרווח ותא מטען גדול. הישיבה בה נמוכה כראוי וניתן בקלות להגיע לתנוחת הנהיגה מושלמת. תחושת הפלסטיקה - המשופרת - עדיין אינה ברמת הגולף/שירוקו, אך עם מחיר בסיס של 26,500 יורו ונתוני ביצועים מקבילים לשירוקו R המשגעת(החל מ-33,000 יורו), אין ספק שספורט מגאן נותרה עסקה משתלמת מאד במונחי כ"ס לשקל. כולי תקוה שהפעם חוית הנהיגה תציע יותר בתחומי ההיגוי והתנהגות הכביש. צפו למבחנים ראשונים בעתונות הזרה כבר החודש.

 

כשצופים בפיז'ו RCZ, נזכרים באודי TT דור ראשון - ומבינים עד כמה אודי פיספסה עם עיצוב הדור השני. RCZ היא מכונית מרהיבה, שהיתה יכולה לחנות ללא רגשי נחיתות גם בכיכר הקזינו במונטה קרלו, אם רק היה מותר לחנות שם. השילוב בין הגאומטריה הגרמנית לראוותנות הצרפתית יצר מכונית שפונה לרגש, משהו שפיז'ו לא עשו כבר הרבה שנים. יותר מדי. להבדיל מ-TT, מבוגר נמוך קומה יכול להשתחל למושב האחורי לנסיעות לא ארוכות מדי(ורצוי גם לא קופצניות, אחרת הראש יפגוש בשמשה הקמורה שמעליו). להבדיל מ-308 הצ'באק, תנוחת הנהיגה נמוכה וספורטיבית להפליא, מוט ההילוכים יושב גבוה, התחושה היא של ישיבה במכונית ספורט ולא בהצ'באק גבוה עם שמשה קדמית ענקית ופרונט שנעלם משדה הראיה. לגרסה הבכירה 200 כ"ס על משקל של 1300 ק"ג, מה שאמור להבטיח ביצועים נאים, גם אם לא מסעירים(7.6 ש' למאה, אליבא ד'פיז'ו). מחירה של גרסה זו ברמת האיבזור הגבוהה מקביל למחירה של אודי TT בסיסית ועירומה. במלים אחרות, הערכתי היא ל-250 עד 300 אלף ש"ח בארץ. גרסת הבסיס(156 כ"ס) תהיה מן הסתם זולה משמעותית. RCZ תכנס ליצור בעוד כחצי שנה.

 

התרשמותי מכוכבות נוספות, בפעם אחרת.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד סקרן לראות כבר מבחנים ראשונים למגאן החדשה.

מוזר לי המחירים, אלה המחירים פחות או יותר בכל אירופה ? אני פשוט זוכר מחיר הרבה יותר נמוך למגאן הקודמת (משהו כמו 21-22) ובכלל לכל הקטגוריה. גם השירוקו, 33 אלף יורו זה המון, מקביל למשהו כמו 300 אלף שקל בארץ.

או שכל מחירי הרכב עלו או שהספורטיביות האמיתיות הולכות ומתרחקות.

ולגבי "כולי תקוה שהפעם חוית הנהיגה תציע יותר בתחומי ההיגוי והתנהגות הכביש", תדייק כי מדובר רק בגרסאות הבסיסיות ורק בתחום ההיגוי (אלא אם כן אתה מחשיב את ה-R26 כאכזבה או את הרגילה כבעלת התנהגות כביש גרועה).

המגאן החדשה תצא על ההתחלה בשתי גרסאות, בסיסית ו-cup כאשר ה-cup תכלול גם דיפרנציאל מוגבל החלקה :twisted:

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד סקרן לראות כבר מבחנים ראשונים למגאן החדשה.

מוזר לי המחירים, אלה המחירים פחות או יותר בכל אירופה ? אני פשוט זוכר מחיר הרבה יותר נמוך למגאן הקודמת (משהו כמו 21-22) ובכלל לכל הקטגוריה. גם השירוקו, 33 אלף יורו זה המון, מקביל למשהו כמו 300 אלף שקל בארץ.

 

ממש לא. מחירה של RS מגאן בסיסית זהה לשלך עמד בגרמניה על 25,200 יורו, מה שרומז לכיוון של התיקרות זניחה בלבד ותמחור אגרסיבי של הדגם החדש. ספורט קליאו בסיסית עולה 20,000 יורו. מחירה של שירוקו 2 ליטר(211 כ"ס) מתחיל מ-25,800 יורו ואילו השירוקו ב-33,000 היא השירוקו R, עם 265 כ"ס. גולף GTI החדשה, לשם השואה, מתחילה מ-26,200.

 

או שכל מחירי הרכב עלו או שהספורטיביות האמיתיות הולכות ומתרחקות.

 

אתה יכול להמשיך לחייך. דבר לא התייקר. המחירים נותרו דומים ל-2007.

 

ולגבי "כולי תקוה שהפעם חוית הנהיגה תציע יותר בתחומי ההיגוי והתנהגות הכביש", תדייק כי מדובר רק בגרסאות הבסיסיות ורק בתחום ההיגוי (אלא אם כן אתה מחשיב את ה-R26 כאכזבה או את הרגילה כבעלת התנהגות כביש גרועה).

 

אכן, כוונתי לגרסאות הבסיסיות שנמכרו בארץ. בחדשה, סוף סוף, ESP מתנתק לחלוטין בשתי הגרסאות.

 

המגאן החדשה תצא על ההתחלה בשתי גרסאות, בסיסית ו-cup כאשר ה-cup תכלול גם דיפרנציאל מוגבל החלקה :twisted:

 

ניר

 

היי ניר,

נא ראה התייחסותי בפונט מודגש.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RCZ היא מכונית מרהיבה, שהיתה יכולה לחנות ללא רגשי נחיתות גם בכיכר הקזינו במונטה קרלו, אם רק היה מותר לחנות שם.

 

דווקא זכור לי שיש כמה מקומות חניה שם.:lol:

 

Daybreak%20Casino%20Square.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

504L, קצת מוזר לי אבל כנראה שזה אני. כנראה שהייתי חושב כל הזמן בליש"ט (עיקר המכירות והמידע/אתרים על רנו ספורט הוא דווקא באנגליה) ואז המחירים שאני זוכר מסתדרים עם מה שאתה אומר (זכרתי 15-16 לקליאו ו-20-21 למגאן).

אז טוב לדעת שאין קפיצה גדולה במחיר.

 

אוראל, אם אני חושב על מכירה ?

קודם בוא נראה איך יהיו הביקורות על הרכב בחו"ל. אם גרסת הקאפ (שכבר כוללת LSD) תקבל ביקורות נלהבות/מקבילות ל-R26 ואם יסכימו להביא אותה בתצורה הזאת (אני היום יותר אופטימי מבעבר) אז נשמע לי מתבקש, לא ? :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המגאן פשוט נראית מצויין לטעמי,

קבלו סרטו קצר ו'אמיתי' (לא ערוך ולא מסחרי) של הRS החדשה.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ruyigD9Gdp4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף. מספר נקודות לגבי הסרטון;

 

-RS מגאן מוצעת בשני גווני צהוב. הרגיל(בסרטון) והמטאלי, כפי שהמכונית הוצגה עמו בתערוכות ז'נבה ופרנקפורט. המטאלי משדרג את הופעת המכונית בהציעו טאץ' שונה ויחודי לרנו ספורט. הצהוב הרגיל אינו שונה מזה המככב על איביזות רבות - ומוזיל במשהו את העיצוב, לטעמי.

-למכונית בסרטון מושבי ספורט סטנדרטיים של RS, בריפוד עור אופציונלי. למכונית בתערוכה היו באקטים של ריקארו, גם הם בתוספת תשלום. מאחר והמושבים הסטנדרטיים מצויינים(אותם מושבים של הדגם הקיים) - ומסלולי מירוצים אינם בנמצא במקומותינו - ספק אם יש צורך בריקארו די קיצוניים. אישית, הייתי מוותר גם על ריפוד העור.

-גלגלי ה-"19 בסרטון הופיעו גם בתערוכה - והם מוגזמים לחלוטין לדעתי. הגלגלים הסטנדרטיים של "18, הדומים מאד לדגמים שנמכרו בארץ, הולמים מאד את המכונית וממלאים יפה את בתי הגלגלים שלה.

-למכונית בסרטון שמשות אחוריות כהות משהו. כולי תקוה שהמכוניות שימכרו בארץ יצוידו בשמשות אחוריות בהירות וזהות לקדמיות.

-חגורות הבטיחות הצהובות הן טאץ' מעניין, שמוסיף מעט חיים לתא נוסעים די כהה - וכך גם מד הסל"ד הצהוב.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואפרופו סרטונים, מוקדש לחובבי רנו ספורט בארץ;

 

http://www.youtube.com/watch?v=7Yopu6tME8Y

 

בנוסף, ממליץ לכם לבדוק את הקישור הבא, עם לא מעט הפתעות :-):-):-)

 

http://www.planeterenault.com/forum/megane-iii-nouvelle-megane-renault-sport-t29688-216.html

 

ומתוכו, לשם התיאבון, תמונה של RS מגאן על גלגלי "18. חשבתי שאלו הסטנדרטיים, עד שמצאתי את הקישור לעיל;

 

big-megane-rs-1.jpg

 

big-megane-rs-2.jpg

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את הסרטון הנ"ל,

המכוניות האלו מופרעות כמו תמיד.

 

חטיבת RS עושה עבודה מדהימה בלקיחת המכוניות הרגילות של רנו והפיכתן להוט-האצ' מלהיבות.

משלושת היצרניות הצרפתיות עושה רושם שכבר הרבה זמן רנו משקיעה הכי הרבה בספורט, ובהפרש.

DS 7 CROSSBACK 2019

OPEL ASTRA BERLINA 2014

RENAULT SPORT CLIO 203 2010

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המגאן פשוט נראית מצויין לטעמי,

קבלו סרטו קצר ו'אמיתי' (לא ערוך ולא מסחרי) של הRS החדשה.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ruyigD9Gdp4 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

הג'אנטים האלה מדהימים.

הפרונט שלה קצת מציק לי, מזכיר את הבוקנגרה של סיאט.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכן, חברים, מתקרבים בצעדי ענק להשקה. בנטקרשואו 7 עמודים של תמונות יצרן;

 

http://www.netcarshow.com/renault/2010-megane_rs/

 

ובאוטוקאר, הכתבה הבאה:

 

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/244084/

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5604 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...