Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היית משלם $1,000 לדיטייל יסודי? והפעם - Supercharged יגואר XKR


שימו לב! השרשור הזה בן 5328 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מדהים ! מתי יהיו כאלו רמות דיטייל בארץ ?

הצבע של הרכב פשוט זכוכית !

 

אין מילים , כל הכבוד על המקצועיות .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו התמונה של הצבע משמש מדהים מזכיר לי את הR8 בצע כרום.

ומצטרף לשאלה מזה ''תפוזיות'' ?

עוד יבוא היום וגם לי יהיה Ford Mustang 67'

חסר לי רק כסף זמן מקום כלים וידע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפוזיות או "ORANGE PEEL" (קליפת תפוז) מתייחס לזה שצבע הרכב, גם רכב חדש ויקר לעיתים מעט מחוספס ויש לו מרקם גבשושי כשמסתכלים מקרוב, בגלל הצבע שנצבע בהתזה.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הפוסט השני שלך פה של העבודות שלך וקודם כל רציתי להחמיא לך על העבודות המדהימות שאתה עושה.

 

הדבר השני שרציתי לציין זה כמה שאני מופתע לראות שאתה עובד עם PORTER CABLE 7424 שגם לי יש ולא עם פולישר כמו המקיטה ודומיו.

תמיד חשבתי שהאורביטל הוא למתחילים, אולי תוכל להסביר קצת יותר את השימושים של כל אחד מהם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ בנאדם מקבל את האוטו כמו שהבחור עם היגואר קיבל אותה ולא שם לב בכלל..

 

אי אפשר לספור את כל המרצדסים והבמווים החדשות שגם הם היו כמו איך שהבן אדם קיבל את היגואר הזאת, אני בטוח שהם לא רצו אליך..

 

בסופו של דבר יצא מדהים!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אני חייב להגיב.

הרכב נראה פשוט אחר לגמרי,

הפכת אותו למראה! :shock:

עבודה פשוט מדהימה ביופיה.

*שאלה קטנה:

יצרני הווקס טוענים כי אסור למרוח אותו בשמש, מדוע?

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

SUPERSONIK - תודה רבה

 

LESLES - תודה רבה

 

THE ONE 23 - תודה רבה

כן. הרכב היה חדש מסוכנות יגואר. הלקוח ביצע הזמנה מיוחדת וחיכה קרוב לשלושה חודשים עד לקבלת הרכב.

כשהרכב הגיע לסוכנות, הלקוח היה בחופשה והגיע לקחת אותו רק לאחר שבועיים.

כשרכב מפואר וחדש עומד שבועיים בסוכנות הרכב (ואני מדבר מנסיון) וקרוב לוודאי הגיע בהובלה ימית ויבשתית לפחות שבועיים קודם - סביר להניח שהוא מאובק, מלוכלך ולעיתים אף יותר מזה. לפעמים הרכב מגיע לחברה כשהוא כבר מלא בבעיות רבות בצבע לאו דווקא באשמת הסוכנות אלה באשמת חברת ההובלות הלא אחראית, מזג האוויר הקשה, זפת מהכביש, ליכלוך שנוצר מחיכוך המסילה של נסיעת הרכבת וכו'.

לכל סוכנויות הרכב הגדולות יש אגף שמטפל בדיוק בנושה זה, ניקוי הרכבים והכנתם לקראת הגעת הלקוח. רוב סוכנויות הרכבים הרגילות אינם מחזיקות דיטיילרים מיקצועיים אלה פועלים ששוטפים או שמים ווקס על הרכב בצורה מאוד חובבנית. סוכנויות רכבים קצת יותר מפוארות כמו יגואר, מרצדס ולקסוס מחזיקות צוותי עובדים קצת יותר מיומנים אך עדיין כנראה לא ברמה כדי לתקן בעיות כאלו בצבע. העובד שניסה לשטוף את היגואר ולעשות לה פוליש היה לא מקצועי ולפי דעתי לא ראוי שיכין רכבים כה יקרים.

לעומת זאת אם תבקר בסוכנויות של פרארי, זונדה או רולס רוייס תמצא צוות של דיטיילרים מיומן שמכין את הרכבים למופת.

בקיצור - לא כל סוכנות רכב יכולה להרשות לעצמה להחזיק דיטיילר מיומן שיכין כל רכב למופת אך היית חושב שלפחות סוכנות יגואר המפוארת תדאג להכין במקצועיות את הרכב הכי ספורטיבי ומיוחד שלהם שהוזמן עוד לפני כשלושה חודשים ועוד על ידי לקוח ששילם במזומן! :)

 

הווקס עולה $129 (הכי זול של SWISSVAX) לקופסא שיכולה להספיק ל-12 מכוניות או ל-6 במריחה כפולה.

 

YALY - תודה רבה וכן הם נמכרים בכל העולם :)

 

S M - כן. כמובן עם שילוב נכון של חומר, מהירות, סוג הפד ותנועת הפולישר.

 

GOLF - תודה רבה

 

אלעדיקו - תודה רבה

 

ILUXXXA - תודה רבה. הוא היה בשוק ואמר שהוא חיפש אותי כל כך הרבה זמן :) הוא השאיר את הרכב עומד עוד יומיים לאחר מכן ולא נסע בו - רק רצה להתבונן :)

הוא היה מאוד מרוצה וזה מה שחשוב. אם הצלחתי לגרום למישהו להתאהב ברכב שלו שוב פעם מחדש - מבחינתי עמדתי במשימה. מאז ביקרתי אצלו עוד פעמיים לדיטיילים על רכבים אחרים בבעלותו.

 

UNO TURBO - :)

 

TAL - H - תודה רבה. טיפול בדיוק כזה לאסקלייד יעלה כמובן יותר.

 

ALEX B & EREZONI11 - תודה רבה. לגבי שאלתכם על התפוזיות VELOCE 116 נתן תשובה קצרה ונכונה.

 

ALEXK - תודה רבה.

 

SURUK - תודה רבה.

* השטיפה היתה מהירה.

* הייתי חייב לעשות הכל באור השמש כדי לבדוק את בעיות הצבע ביסודיות.

* לא היה איכפת לי כל כך מסימנים של מים או סבון על הרכב מכיוון שהוא לא עבר רק שטיפה חיצונית אלה דיטייל יסודי. כל סימני השטיפה הם בעיות קלות שנעלמות עוד בשלב הפוליש הראשוני.

 

אך אתה צודק. כאשר מבצעים שטיפה חיצונית בלבד עדיף להמנע מקרני השמש החמה כדי לא לגרום לייבוש הסבון והמים שגורמים להשארות סימנים על הצבע.

 

OFERH - תודה רבה. ישנם הרבה סוגי פק''לים בסיסים שניתן להזמין אך צריך לדעת מה עובד יותר טוב עם הרכב הספציפי שלך.

כל לקוח שלי שמעוניין רק בדיטייל ללא תוכנית שטיפות לאחר מכן מקבל פק''ל אישי לסוג רכבו והסבר מפורט על שטיפה לפי הסטנדרטים שלי עד הדיטייל הבא.

 

SHAHAR 31 - :)

 

SEAZER - תודה רבה.

 

GOLANGTI - תודה רבה.

קודם כל תן לי לתקן אותך-7424 הוא הכלי המועדף! על רוב ההיי אנד דיטיילרים המקצועיים בעולם. זהו כלי פוליש מצויין שבעזרת שילוב נכון של חומר, מהירות, סוג פד ותנועה יכול להניב תוצאות מדהימות וללא כל סיכון (הדבר החשוב ביותר במכוניות יוקרה).

עוד תיקון קטן הוא לגבי שמות המכשירים - 7424 לא נקרא אורביטל אלא פולישר ומקיטה לא נקרא פולישר אלא בופר (BUFFER).

 

אורביטל - זהו כלי (לא חיוני לדעתי) שמשמש בעיקר למריחת הווקס על הרכב.

 

base_media2.jpg

 

7424 - זהו פולישר שמשמש להחזרת הברק לרכב ובעזרת שימוש מקצועי גם לתיקוני בעיות צבע.

מקיטה - זהו BUFFER שמשמש לתיקוני בעיות צבע. ההבדל בינו לאחרים הוא מהירות ותנועת הסיבוב שגורמת לחימום הרבה יותר גדול בין הפד לצבע. היתרון הוא שניתן לחתוך יותר צבע ולתקן יותר. החסרון הוא ששימוש לא מקצועי יגרום לשריפת הצבע, הולוגרמות, משיכות ושריטות. (ראה דוגמאות של היגואר).

 

כהיי אנד דיטיילר מקצועי אני מחזיק כמעט בכל כלי אפשרי (כ-14 מכשירים שונים) על מנת להשיג את המקסימום בכל דיטייל.

כל רכב יכול להגיב אחרת לסוג זה או אחר של פולישר או בופר. ישנם אינספור אפשרויות שונות של שילוב לכל מכשיר (לדוגמא - 7424 במהירות 6, פד צהוב אגרסיבי רגיל, קומפאונד של PERFECT IT BY 3M ושמוש בתנועת לחץ או 7424 במהירות 4, פד כחול עם חורים, פוליש של MENZERNA NANO ושימוש בלחץ מתון). נדרשים הרבה שנים של מיומנות לדעת איזה שילוב מתאים בדיוק לרכבך. אפילו עם כל שנות ניסיוני אני לעתים מוצא את עצמי מבזבז שעתיים רק כדי למצוא את השילוב הנכון.

 

לפעמים אני משתמש במקיטה במהירות 2 עם פד אגרסיבי של שיער...

 

BlackNSX043.jpg

 

לפעמים אני משתמש ב - 7424 במהירות 6 עם פד עדין...

 

WhiteBentleyContinental035800x600.jpg

 

לפעמים אני משתמש בפלקס שנחשב לפולישר הטוב בעולם במהירות 5 עם פד רגיל..

 

BlackCorvette1-018.jpg

 

ולפעמים אני משתמש בפלקס במהירות 6 עם פד אגרסיבי.

 

BeaverRV034.jpg

 

BeaverRV029.jpg

 

מאיר + מאור - תודה רבה. אתה צודק במאה אחוז - הרבה רכבים נמסרים ללקוחות עם בעיות בצבע מבלי שנבדקו על ידי הלקוח.

לגבי כל המרצדסים והבמווים החדשות שלקוחותיהם לא רצים אלי - לא כולם מודעים שניתן לתקן ויש את אלו שפשוט לא איכפת להם ולכן הם לא לקוחות שלי :)

לקוחות שלי הם אלו שכן איכפת להם מאיך שהרכב היוקרתי שלהם נראה ומוכנים לשלם מחיר גבוה כדי לתקן, להגן ולתחזק את הבייבי שלהם בצורה הכי מקצועית. ויש כאלו שכן רצים אלי ולעתים מחכים כחודשיים עד שמתפנה לי מקום בשבילם - והם מחכים!

הכל זה היצע וביקוש - תעשה עבודה ברמה גבוהה מאוד (ועוד כמה היצעים חשובים כמובן) והביקוש יהיה גדול ונרחב!

 

ITAMAREINY - תודה רבה. רוב הווקסים מתייבשים במהירות כתוצאה מחשיפה לשמש והסרתם הופכת ליותר קשה ולעתים בלתי אפשרית באמצעות הידיים בלבד. במקרים קיצוניים (אם תמרח את רכבך בווקס ותשאיר אותו עומד בשמש כל היום) הסרת הווקס תהיה בלתי אפשרית ותהיה פגיעה חמורה לצבע.

ישנם ווקסים מסוג קרנאובה עם אחוז מאוד גבוה שאינם מתייבשים במהירות כתוצאה מחשיפה לשמש והסרתם מהצבע קלה. לאחר הסרת הקרנאובה אמורים להשאיר את הרכב מתחת לקרני השמש כי כך הווקס חודר יותר לצבע והופך אותו לרטוב יותר ונוצץ.

אומנות ההיי אנד דיטיילינג

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללא ספק, אתה אמן בתחומך.

תענוג לעיניים.

 

התייעצות:

מהם המלצותיך לטיפול בפגמי/נקישות צבע על דלתות רכב בן 3 כתוצאה מפתיחת דלתות עליהן?

מדובר על כחול שמיים מטאלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

עבודה מדהימה! מצחיק איך המושגים בין "רכב נקי" ל"רכב באמת נקי" משתנים כשרואים

עבודה כזו. אני מתבייש להוריד את הכיסוי מאלפא שלי עכשיו :-)

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5328 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...