Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ליפני כמה ימים קניתי דיהטסו שרייד 93 אוטומטית 1300 סמ"ק

ויש לי מספר שאלות בנוגע לשימוש ואחזקה.

 

*מה הצריכת דלק של האוטו, וכמה הצריכה כשהמזגן פועל?

*האם יתכן שמד הדלק מזייף? כי נגיד אני ממלא דלק, זה מראה על חצי טנק מלא ולאחר נסיעה לא ארוכה זה יורד באופן דרסטי

*איזה טיפולים שוטפים אני אמור לעשות לרכב חוץ ממים שמן ואוויר?

*שמתי לב שהתאורה שיש באוטו (נדלק כשפותחים את הדלת) לא עובד, כמה עולה לתקן את זה?

* פעם ראשונה שאני נוהג על אוטומט ובידית הילוכים יש עוד כמה אופציות חוץ מp וd וr

אז אני אשמח לדעת למה הם שם?

תודה רבה

פורסם

שלום רב, והתחדש על הרכב!

הרכב לא נחשב כחסכוני, בעיקר הדגם האוטומטי, ונסיעה עם מזגן מעלה את הצריכה בכ15 עד 20 אחוז, יחד עם נסיעה בעיר, התצרוכת עלולה לרדת /לעלות,ל1:7 או 1:8.

בנסיעה בין עירונית אני מניח כ1:12 .

מה דעתך למדוד תצרוכת דלק, ולחזור לפורום ולעדכן מה התצרוכת הדלק הממוצעת בנסיעה בעיר בנסיעה בין עירונית ובנסיעה משולבת, עם מזגן ובלעדיו.

בטיפול רגיל ראשוני , שיהיה בישור קו, יש להחליף שמן מנןע מסנן שמן מנוע ומסנן אוויר ודלק, אוויר אין צורך להחליף, אך אווירה כן.

כן יש להחליף קבל ופלטינות , נקוי קרבורטור לפי הצורך בלבד, בדיקת בלמים ובדיקת רצועות אביזרים: טעינה, מזגן והגה כח.

בברכה ותהנה.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב, והתחדש על הרכב!

הרכב לא נחשב כחסכוני, בעיקר הדגם האוטומטי, ונסיעה עם מזגן מעלה את הצריכה בכ15 עד 20 אחוז, יחד עם נסיעה בעיר, התצרוכת עלולה לרדת /לעלות,ל1:7 או 1:8.

בנסיעה בין עירונית אני מניח כ1:12 .

מה דעתך למדוד תצרוכת דלק, ולחזור לפורום ולעדכן מה התצרוכת הדלק הממוצעת בנסיעה בעיר בנסיעה בין עירונית ובנסיעה משולבת, עם מזגן ובלעדיו.

בטיפול רגיל ראשוני , שיהיה בישור קו, יש להחליף שמן מנןע מסנן שמן מנוע ומסנן אוויר ודלק, אוויר אין צורך להחליף, אך אווירה כן.

כן יש להחליף קבל ופלטינות , נקוי קרבורטור לפי הצורך בלבד, בדיקת בלמים ובדיקת רצועות אביזרים: טעינה, מזגן והגה כח.

בברכה ותהנה.

צביקה

 

תודה (:

וכתבת שהאוטו אוכל בעיר 1 ל8 אז לא הבנתי אם זה עם מזגן או בלי מזגן (חשבתי בהתחלה שזה אוטו חסכוני ):)

ואיך אני יכול לבדוק את התצרוכת דלק בעצמי?

ולגבי הטיפולים.. טיפול 10 אלף אמור לכסות את מה שאמרת?

פורסם

שלום רב !

הנתונים שציינתי הם מזגן, ותצרוכת הדלק של 1:8 הם בהתאם, ומדובר על נסיעה עירונית, הדגם האטומטי הוא שציין לא קטן.

טיפול עשרת אלפים, לא כולל טיפול בקרבורטור, ולשיפוץ קרבורטור יש לגשת למכון קרבורטורים בלבד, מומלץ ובעל שם בתחומו, ערוך חיפוש באוף טופיק, בקטגורייה:" המלצות חמות על בעלי מקצוע".

על מנת לבדוק תצרוכת דלק, יש לתדלק , עד טנק בדלק מלא לגמרי, עד שהדלק מתחיל לגוש מהפיה.

יש לרשום את הקילומטרג המדוייק הרשום על לוח השעונים.

יש לנסוע נסיעת מבחן, שתכלול את הנסיעות העירוניות שלך, נסיעה של נסיעה בכביש בין עירוני, ובנסיעה משולבת.

אין צורך ולא מומלץ לנסוע עד התרוקנות טנק הדלק, וניתן להסתפק בנסיעה של 100 קילומטר לכל הקטגוריות שהמלצתי.

יש לערוך טבלה שבו יהיה רשום כמות הקילןמטרים שביצעת, ולאחר חילוק הקילומטרים שביצעת, יש לתדלק שוב, עד שהדלק יגלוש, לחלק בכמות הליטרים שנכנסו, לאחר התדלוק השני.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...