Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

אני צריך את עזרתכם

לפני שבוע רכשתי פורד מונדיאו 2005 בשעה טובה

מסתבר שהטיפולים לרכב הזה לא זולים במיוחד כמו שחשבתי ובדקתי (הכול יחסי כמו שאומרים :wink:)

 

בכל אופן יש לי שני בעיות כרגע מציקות ,שחייבות פיתרון

הבעייה שהפיתרון ניראה עד עכשיו יקר מידי

 

מדובר במכסה לפיית דלק שבור

מיסב לגלגל אחורי רועש ,חשבתי שמדובר רק בהחלפת מיסב

אה מה מה ,אין הספקה של המיסב אלא זה בא רק עם הנאבה אורגינל

מחיר חדש של החברה 1500 ש"ח

מחיר תחליפי 950 ש"ח

מפירוקים 900 ש"ח

 

אשמח לעצתכם ,המלצות לחנויות או מגרשי פירוק שיוכלו לעזור

 

תודה רבה

פורסם

אני מקפיץ

לגבי דלת מכסה לפתח מילוי דלק

נאמר לי ע"י חברי המכונאי שזהו עניין דחוף ,"חס וחלילה כל אחד יכול לבוא להכניס נייר להדליק ומשם הדרך "

 

חשבתי על אפשרות בינתיים אולי לרכוש פקק סגירה עם מפתח

השאלה אם יש כזה אשר מתאים לפורד מונדאו

 

בכל אופן הצלחתי לייצור קשר עם החברה ,הם רוצים רק על הדלת פלסטיק לפני מע"מ וצביעה לפי הרכב

590 ש"ח + 80 ש"ח צביעה ועוד עבודה

 

 

תודה לכם

פורסם

לא נורא

דרך אגב אתה השני שממליץ עליהם - "מוסך ברק "

 

חשבתי אפילו על האפשרות לרכשו את החלקים בEBAY

תודה

×
×
  • תוכן חדש...