Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי פולו GTI שנת 2008 ואני רוצה לשדרג את המערכת המקורית. התקציב הוא כ-6000 ש"ח וסגנון המוזיקה הוא בעיקר שחורה וישראלית. הרכיבים המבוקשים הם HU איכותי (אפשרות גם למסך מגע), קומפוננט קדמי (3WAY אם מתאפשר בתקציב), סאב ומגברים לרכיבים.

כמובן כן מספר שאלות:

1. האם עדיף סאב אחד 12 או 15 ואינץ' או שניים של 8 או 10 אינץ בכדי לקבל צליל יותר מדויק ונקי (SQ)?

2. האם כדאי להכניס קומפוננט גם מאחורה (אם מקום מקורי לרמקולים אחוריים)

המערכת מכוונת לאיכותי ולא לעוצמה ואני מוכן להתפשר גם על רכיבים משומשים במצב חדש או מתצוגה.

תודה רבה לכל העונים

אור

פורסם

תשמע... בכ-6000 שקל אתה יכול לרכוש מערכת נחמדה +, לא יותר..

דיברת על קומפוננט 3WAY, קח בחשבון שצריך בניות כמו שצריך וזה מייקר בהרבה את ההתקנה , מה שגם לא ציינת אם התקציב כולל התקנה וחיווט..

עוד דבר : הייתי משקיע יותר על סט קדמי טוב ואיטום מאשר להוסיף סט מאחורה...

 

כל אלה אמרתי לך בשביל לשפוך לך קצת אור לפני שאתה נכנס לרכישה של המערכת שתיקח בחשבון את כל מה שאמרתי , מצטער על כל שאר השאלות שלא עניתי, פשוט אני לא מסתדר בהתאמת תקציב לרכיבים, לא הצד החזק שלי ...

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם

רדיו דיסק- קלריון 786. נותן תמורה אדירה לכסף, ומשאיר אופציות לשדרוג עתידי.

 

קומפ'- אלייט 2/3 חלקים/ הרץ היי אנרג'י 3 חלקים/ HAT קלרוס.

 

מגבר- סאן דאון 100.4/ אודיוסון 4.300/ וכו'

 

סאב- אני מאלו שמאמינים שגם סאב ב 500 ש"ח יכול להשלים תמונה טוב, כל עוד לא מדובר במוזיקה לשם העוצמה, אלא לשם ההנאה מהמוזיקה.

 

אה כן, לכן אין לי המלצה לגבי הסאב :lol:

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...