Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
BURZUM ידידי - אימפרזה 2 ליטר זה רכב שלרוב תקנה משפחה ממוצעת שרוצה קצת יותר, כמו מאזדה 3 ספיריט ופוקוס 2 ליטר, כך שלדעתי ההצעה שלך לרכב בעל תגובות אלימות וצריכת דלק שלא מביישת האמר כמו WRX לא רלוונטית,

 

תגיד לי, על מה אתה מדבר? WRX זה רכב משפחתי עם טורבו צמיגים וצלחות בלימה מוגדלות. אין שם משהו מיוחד מאוד. רכב פראקטי ומשפחתי, שנותן יותר בסופי שבוע.

 

 

מבלי לדעת מי הוא כותב השרשור אני מעריך שהוא נהג שרוצה קצת לשפר את הרכב המשפחתי, לגיטימי.

 

 

משה

 

כמו שכבר ציינתי, שיפור אימפרזה ידנית אטמוספרית זה בזבוז כסף, כי כל שקל מבוזבז יכול לסלול את הדרך ל-WRX המשפחתית החזקה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

ואללה צודק כדאי לעבור ל WRX , כי אתה צריך להשקיע אלפים טובים כדי לשפר קצת את הרכב.

 

ולגבי אמפריזה 2.0R אוטמתית האם אפשר להתקין פילטר פתוח?

כמה עולה ועל איזה סוגים אתם ממליצים? (אני צריך פילטר שעושה רעש טוב)

וסליחה שאני קופץ על השרשור, תודה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

חיפשתי הרבה וכמעט שאין שיפורים לאימפרזה 2.0R כתבתי שאני לא מתכוון לפתוח מנוע ולהשתגע...

אני רוצה להחליף את הסעפת פליטה ביציאה מהמנוע כי שם יושב הממיר הקטליטי ומוריד לי הספק שקיים, ובטוח אפשר לשחק במחשב ניהול מנוע (מה שקיים בכל רכב עם הזרקת דלק ומאפשר למנוע להתעורר לחיים :wink:...)

אז איפה אני משיג סעפת כזו, כמה זה עולה לי ואיפה אני מוצא מי שיתעסק לי עם המחשב?

תודה..

פורסם

אף אחד לא יתעסק לך עם מחשב של אימפרזה 2.0, אין טעם בזה.

 

כמו שאמרו לך, ההשקעה מעבר לדברים הבסיסיים יחסית לא שווה.

פורסם

עזוב שיפצורים אחי, פשוט תקנה אימפרזה טורבו ותסגור את כל הסיפור.

חבל להתחיל "לשחק" ברכב משפחתי.

 

אם הוא אחיך - דבר איתו בבית. יאשה.

×
×
  • תוכן חדש...