Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ובוקר טוב חברים.

 

בבוקר יום שבת, כשעתיים לפני המפגש, התדפקתי על דלת בית יבואן סינפוני, אייל שנאפר.

 

המטרה הייתה לקחת לניסוי ובדיקה את ה S2VX, הקרוס הפאסיבי 2WAY של Sinfoni S Series.

 

גורל, בחור יקר וחבר, הצטרף למשימה. בקצב שלא מבייש מכונת יריה הבחור התחיל לתקתק עניינים.

 

ניתקנו את הטוויטרים מהסטריאו 100 וחיברנו אותם ואת המידריינג'ים באמצעות הS2VX לזוג ערוצים של ה VRx.

 

פילטר LP למידים של 250HZ, והוופרים השארנו על זוג הערוצים הנוסף של ה VRx.

 

תכף ומיד הורגש שינוי לטובה. משהו הפך שם להדוק יותר, מחובר יותר. אולי ממוקד ומסונכרן טוב יותר.

 

אליקו בעל עוזני הרעדער:wink: [Ozney Radar TM] הגניב אותי קשות. מסתבר שזוג מפלצות בתא מטען לאורך זמן דווקא מחדדים את השמיעה, אשקול זאת בחיוב..:-D

 

"תגיד לי מה עשית כאן"? אני מיתמם [עדיין לא סיפרתי לו] ואומר לו אתה יודע, כוונתי קצת יותר מהפעם האחרונה ששמעת, הסט נפתח יותר וכו'. "המידים והטוויטרים משתלבים מאד יפה, לא מתפזרים, כאילו שאין חלוקה בינהם". התקשיתי להסתיר את תדהמתי מהאבחנה היפה הזו אבל המבחן העוור עבר. אחר כך הראיתי לאלי את זה, הוא לא כל כך התפלא..

 

מסתבר שקודם שמעו כל דבר בנפרד מצוין, אבל השלם עולה על סך חלקיו. בהחלט ייתכן שההגברה האחידה תורמת גם לענין, אך בטוחני כי הקרוס "אשם" בכך יותר. זה נקי יותר, נעים יותר. כנראה שאשאר עם זה..

 

אני רוצה להודות אישית ולציין לשבח את יבואן סינפוני אייל שנאפר שבבוקר יום שבת היה צריך לסבול אותי ואת גורל. על הסבלנות, השירות והקפה. על שהסכים לתת לי את הקרוסים לבדיקה ולניסוי. על גישה אנושית, חמה ומקצועית. באמת כל הכבוד. נדיר במחוזותינו.

 

וכמובן תודה לגורל חברי היקר ששום ספריה ביתית אינה שלמה בלעדיו. שיחקת אותה על הבוקר.

DSCN0407 (Large).JPG

DSCN0408 (Large).JPG

DSCN0409 (Large).JPG

DSCN0410 (Large).JPG

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איזה כיף!

 

ממש אהבתי את המערכת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה מה שנקרא סט 2.5 חלקים

 

שניים מתוך שלושת החלקים מוגברים פסיבית ולא אקטיבית.

 

זה גם משהו שאפשר למצוא בהמלצות של HAT למערכת הלגטייה שלהם - הם מסבירים איך לעשות קרוס לטוויטר בעזרת קבל פשוט ולמיד לא חותכים את הקצה גבול העליון שלו כי יש לו רול-אוף טבעי באזור ה10K...

 

צריך לקרוא את זה עד הסוף בקשר לHAT כי זה קצת יותר מורכב מסתם לזרוק קבל...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הייתי קורא לזה דווקא סט 3.5 חלקים.. נראה כרגע שהתוצאה הולמת את השם והמספר הזה יותר.

 

מקרון1, התצורה הנוכחית היא למעשה חצי אקטיבית.

 

הקרוס מחובר למידריינג'ים ולטוויטרים בלבד. הוא מחלק בינהם ב2.5KHZ בסלופ של 6DB או 12DB.

את החיתוך של המיד מלמטה אני מבצע בפרוססור כפי שכתבתי לעיל.

 

הוופרים מחוברים ישירות לזוג ערוצים נוספים ודרך הפרוססור אני תוחם אותם 63HZ-250HZ.

פורסם

הפיוזים מתפקדים כג'אמפרים? קצת עלוב :?

יש לך תמונות של הקרוס מבפנים? מה נקודות החיתוך שלו ובאיזה סלופים?

הסטאפ שאתה עושה הוא בעיקרון הכיוון הבא שלי, מידים וטוויטרים על קרוס פאסיבי בעוד הוופרים נשארים אקטיבית, לכן זה מעניין אותי.

 

ההמלצה של הייבריד אודיו מאוד נכונה, במיוחד בשילוב עם המידים המצויינים שלהם שמסוגלים להיות תחליף לא רע בכלל לטוויטרים. מצד שני אני לא זוכר אם באותו מאמר של אדון בקלאווה הוא ציין גם שימוש בנגדים וערכיהם ע"מ לרסן את הטוויטרים שלהם למי שמעוניין.

 

איתמר.

 

עריכה: פיי, שרלוק, אתה ממש קורא מחשבות :lol:

יש הסבר לנקודת החיתוך הנמוכה כל-כך בסט 3WAY? או שיותר הגיוני שמדובר בקרוס שהייעוד המקורי שלו הוא ל 2WAY?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני כבר מבולבל :?

עד לא מזמן ההיתי בטוח שהכי טוב ,זה לעבור לאקטיבי .

אבל עכשיו אתה אומר שעם קרוס פאסיבי ,זה נשמע יותר איכותי ומדויק .

אז מה השורה התחתונה ,אקטיבי או פאסיבי ?

המבולבל

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

צביקה, לפי מה שהבנתי הטוויטרים היו מחוברים ל ST100 ועכשיו הם יושבים על האודיסון דרך קרוס פסיבי.

אתה בטוח שהשינוי הוא בזכות הקרוס ולא בגלל האופי השונה של המגבר :?:

 

לדעתי אתה צריך לעשות עוד מבחן עיוור בין המגברים לפני קביעה נחרצת שפסיבי זה "ה"דבר.

 

ולכל אלה שנכנסים לבלבלות שאקטיבי זה כבר לא זה, תנסו ותשמעו,

אי אפשר לסמוך על טעם מוזיקאלי של מישהו, אולי אתם לא תהאבו את התוצאה?!

 

תתחדש צביקה.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

איתמר, הקרוס משמש הן לאפליקציה של 2 חלקים שמשיקים לנק' החיתוך הנ"ל והן לאפליקציה של 3 חלקים כמו שעשיתי.

 

כן, הג'ימפור עם הפיוזים זה באמת יציאה..

 

אריק, כתבתי שיש לקחת בחשבון את הבדלי ההגברה ואת ההשלכות הללו. אינני מתעלם מכך.

אני לא יוצא בהצהרות ובקביעות כאלו ואחרות, אני שופט אובייקטיבית את התוצאה הטובה שקיבלתי. זה היה -ועדיין- ניסוי כשם הכותרת.

 

ofer1973, אין כאן ענין של יותר טוב או פחות טוב. יש כאן לא מעט פונקציות שמשפיעות. לעיתים נגיע לאותה תוצאה, או לתוצאה דומה, בדרכים שונות. פאסיבי, אקטיבי, אנלוגי, דיגיטלי, הכל למען אותה מטרת על - לקבל סאונד כיפי נעים ונכון.

 

לכל אפליקציה יש את היתרונות והחסרונות שלה. קשה להכליל באופן חד-משמעי ולהעדיף משהו מסויים.

עם כל הכבוד לעבודה פאסיבית, אתה מאבד את הגמישות הנפלאה שיש לך כשאתה עובד אקטיבית.

זה הכל ענין של פשרות, וכמעט כל דבר שתעשה יהיה בהכרח על חשבון משהו אחר.

 

לפעמים גם שווה וכדאי "להקריב" משהו בכדי לקבל משהו אחר ואסביר. חברים רבים מוכנים להשבע שכל נגיעה קלה בתיקוני והשהיית זמנים -TC-, מסרסת והורסת את הכל. אני אישית מוכן לקבל את "ההריסה" הזו אך למרכז את הבמה ביתר קלות, כי למרכז פיזית באמצעות פאזות זה סיזיפי וקשה. אין מה לעשות, אנחנו לא יושבים על כורסה במרכז חדר במרחקים סימטריים מהרמקולים שלנו. יש לנו מיליון הפרעות, השתקפויות והחזרים, הזוויות והנפחים שלנו בד"כ לא אופטימליים, אנחנו עושים מיליון שכבות בידוד מכל הכוונים ועדיין יחסית לחדר אקוסטי אנחנו שומעים מיליון רעשים. הרי אנחנו בד"כ שומעים מוסיקה כשאנחנו נוסעים במהירות, עם מזגן וכו', אז אני לא בטוח כ"כ ששימוש קליל בנגיעה של קצת TC הוא בדיוק מה שיקלקל לנו את הכל..

 

מה שלא גורם לנו להתאמץ ולהשקיע ולשאוף כדי להתקרב לאותו 'מושלם' חמקמק.

 

זה מעניין ונחמד וחלק מהעניין של התחביב הזה - העיסוק, הבדיקות והניסויים האלה אך בסופו של דבר מעניינת אותנו התוצאה.

למרות שאצלי התוצאה כרגע טובה יותר, זה אינדיבידואלי ואין להשליך מזה על סטאפים אחרים ו/או על רכבים אחרים ו/או על הבדל מהותי כזה אחר, אבל לנסות תמיד צריך..

פורסם

כל הכבוד על ההסבר המפורט :-)

עכשיו אני קודם כל יתעסק עם הכיוונים ,ורק אם אני לא ישב ברכב עם פרצוף כזה :-D אז אני יעבור לאקטיבי .

תודה רבה

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

עוד מישהו שגילה את נפלאות ההגברה הפאסיבית (לא מלאה אבל בכיוון הנכון) :-)

 

עכשיו מה שיפה זה שהסאונד הסופי מופק ממגבר אחד (מסידרת ה-VRX של אודיסון) ולכן גם הסאונד אמור להיות מחובר מבחינת כל הסט.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

צביקה, תתחדש וכל הכבוד ידידי.

שמח שאתה מרוצה

 

איתמר - מה הבעיה בפיוזים ? אם הפלסטיק היה שחור זה היה יוקרתי יותר ? :shock:

פורסם

יפה מאד :-)

האמת שלא שמעתי את המערכת ללא הקרוסים אז אין לי יכולת השוואה, אבל זה בהחלט נשמע מעולה.

תתחדש צביקה.

 

אקטיבי או פאסיבי, איך אומרים - איש הישר בעיניו (או יותר נכון אוזניו) יעשה.

 

לגבי TC ותופעות שמתלוות אליו.

בכמה חדשים האחרונים יצא לי ללמוד שלהגיע ל-TC נכון, זה לא כ"כ קל כמו שזה נראה.

אני חושב שהסירוס שמדברים עליו נובע משינויי פאזה, שמתרחשים בכל שינוי קל בדיליי לאחד הרמקולים.

בכל שינוי דיליי, גל הקול מגיע אלינו בנקודה שונה וכך נוצרים הבדלי פאזה בין שניים,ארבעה ואף שישה רמקולים (בלי הכניס את הסאב לעניין).

כאשר עבדתי 'לפי הספר', הגעתי לבמה ממורכזת אבל התוצאה הכללית הייתה די עלובה. היו תדרים מסויימים שפשוט 'הלכו לאיבוד' בנקודות מסויימות בבמה.

כדי להגיע לבמה ממורכזת אבל שיש בה גם איזון בתדרים שנשמעים מכל צד בבמה, הייתי צריך לעבוד הרבה זמן.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

כאשר המיד והטוויטר מחוברים לקרוס

הוא רק משתמש ביציאה אחת מהפרוססור [לדוגמא , FRONT 2] וחותך אותו HP על 250 הרץ, ולא נותן לו LP.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...