Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמא שלי רכשה 4 צמיגים חדשים לפני כ3 שנים עם אחריות ל4 שנים.

היום הייתה אצל זה שמכר לה כדי לנפח אוויר.

הוא כמובן לא זכר אותה וישר אמר לה שהצמיגים כבר לא תקינים ושיש להחליף אותם דחוף.

עכשיו השאלה מה האחריות שווה ואם הוא טוען שהצמיגים לא תקינים האם אפשר לדרוש שיחליף במסגרת האחריות?

הוא טוען שיש בצמיגים נפיחיות בכמה מקומות.

ב3 שנים הרכב עשה אולי 10000 ק"מ

נהג ותיק

פורסם

4 שנים אחריות לצמיגים זה המון. אם יש אסמכתא לאחריות, אז בהחלט אפשר לנסות לדרוש.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
4 שנים אחריות לצמיגים זה המון. אם יש אסמכתא לאחריות, אז בהחלט אפשר לנסות לדרוש.

 

היא הלכה הביתה ובדקה. יש לה את הקבלה מאותו המקום ובאחריות המצורפת כתוב 4 שנים

נהג ותיק

פורסם
אם יש אסמכתא, מה הבעייה?

 

אני מניח שהוויכוח יהיה אם יובש מכוסה באחריות

אם יש בליטות זה נשמע לי כמו פגם ביצור...אולי אני טועה

נהג ותיק

פורסם

קשה לי להאמין שאחרי 3 שנים יהיה אפשר לממש אחריות על צמיגים. לפי מה שהבנתי קשה מאוד לממש אחריות גם על צמיגים חדשים. בליטות בצמיג יכולות להווצר מכניסה לבורות בכביש. במקרים כאלו האחריות לא תופסת.

 

בכל אופן שווה לנסות לממש את האחריות בשיטת מצליח.

פורסם
קשה לי להאמין שאחרי 3 שנים יהיה אפשר לממש אחריות על צמיגים. לפי מה שהבנתי קשה מאוד לממש אחריות גם על צמיגים חדשים. בליטות בצמיג יכולות להווצר מכניסה לבורות בכביש. במקרים כאלו האחריות לא תופסת.

 

בכל אופן שווה לנסות לממש את האחריות בשיטת מצליח.

 

אני מניח שלהוציא מים מהסלע יהיה יותר קל מלממש אחריות על צמיגים

זו דעתי לפחות

נהג ותיק

פורסם
אני מניח שלהוציא מים מהסלע יהיה יותר קל מלממש אחריות על צמיגים

זו דעתי לפחות

 

מסכים

פורסם

האחריות בטוח בטוח בטוח לא מכסה בלאי טבעי (טבעי = מנסיעה).

הייתי מוותר אפילו על הנסיון כי הוא מעלה גיחוך ;) (אחרי 3 שנים...)

 

מה כן האחריות מכסה? שאלה טובה...

פורסם
האחריות בטוח בטוח בטוח לא מכסה בלאי טבעי (טבעי = מנסיעה).

הייתי מוותר אפילו על הנסיון כי הוא מעלה גיחוך ;) (אחרי 3 שנים...)

 

מה כן האחריות מכסה? שאלה טובה...

 

 

האחריות מכסה נפיחות בצד הצמיג , היתיבשות הצמיג . לא מכסה בלאי טיבעי של שחיקה של סולית הצמיג .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

אבל בהודעה של פותח השרשור הוא לא דיבר על דברים כאלה, אלא על בלאי שיש לצמיגים אחרי 3 (!) שנים.

 

דווקא אצלי ברכב אני חושב שהצמיגים יבשים יתר על המידה.

אולי כדאי שאני אבדוק את זה. (כמעט שנה, 13 אלף ק"מ)

פורסם

פותח השירשור כתב נפיחות בכמה מקומות בצמיג וזה אומר שניתן להפעיל אחריות לדעתי

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

נפיחות בדופן הצמיג זה לאו דווקא פגם יצור ויכול להגרם עקב מפגש אלים עם מדרכה או בור בסוליית הצמיג, כאשר לחץ האויר נמוך מידי.

יש לפנות ליבואן הצמיגים ולבקש בדיקת מומחה מטעמם שיקבע אם מדובר בנזק או פגם.

בכל מקרה האחריות שתנתן על צמיג פגום לא תהיה 100% אלא לפי מידת הבלאי הטבעי של הצמיג, הרי השתמשו בו במשך הזמן ולכן אם יקבע פגם לרוב תינתן הנחה על רכישת צמיגים מאותו מותג כמובן, בעלות יחסית למידת השחיקה.

×
×
  • תוכן חדש...