Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחרונה רכשתי רנו מגאן 16V 1.6 ידנית משנת 2000 שטופל במוסכי רנו כל השנים.

התופעה שקוראת היא שבהנעה שהרכב קר הטורים עומדים על 2000 סל"ד.

גם אחרי שהמנוע מתחמם לטמפרטורה של 90 מעלות הטורים יורדים לסביבות 1500 סל"ד.

לאחר כ-15 דקות, הרכב לאט לאט מוריד את הטורים בעמידה עד שמתייצב בסביבות 750 סל"ד (שקטים :)

 

הוספתי תוסף של גולד לייבל לפי ההוראות וגם נסעתי 400 ק"מ מאז.

חיפשתי בפורום ולא הצלחתי למצוא תיאור של תופעה זהה.

לוח המחוונים לא מראה על שום תקלה.

פניתי כבר לאיש מקצועי ומוצלח אך לצערי הוא לא הצליח לראות משהו פגום.

יש לציין כי הרכב מאוד חסכוני בנסיעה. (20 ק"מ לליטר בשיוט במהירות של 90-100 קמ"ש)

 

אשמח אם למישהו יש כיוון.

 

בתודה מראש,

אסף.

פורסם

אין משנק (צ'וק) במכוניתך כי היא ללא קרבורטור אלא עם מע' הזרקת דלק ממוחשבת.

לא מספיק לראות שאין תקלה רשומה במחשב/סורק האבחון אלא צריך גם להכנס ולקרוא את כל נתניהחיישנים והיחידות המופעלות של מע' ניהול המנוע ולראות אם כל הנתונים נכונים ותואמים למה שצריך להיות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

לא מספיק לראות שאין תקלה רשומה במחשב/סורק האבחון אלא צריך גם להכנס ולקרוא את כל נתניהחיישנים והיחידות המופעלות של מע' ניהול המנוע ולראות אם כל הנתונים נכונים ותואמים למה שצריך להיות.

בברכה - רפי לין :-)

הלכתי למכון דיאגנוסטיקה ולפי המחשב ונתוני החיישנים הרכב במצב מצויין.

הוחלף מנוע צעדים - אך זה לא עזר.

נתון נוסף, אם מדליקים מזגן, התופעה קוראת גם שהמנוע חם. כלומר, כשהמזגן פועל, הטורי סרק נתקעים לפעמים על 1500 סל"ד. גם הירידה בסל"ד בהחלפת הילוך והורדת רגל מהגז היא איטית. מה יכול להיות הגורם לכך ?

פורסם

היה לי אותו מקרה ברנו מגאן הקודמת שלי..

 

שיבדקו לחץ בסעפת יניקה. במידה והערך הינו גבוה, ישנה צינורית ואקום שמובילה אל החיישן שאחראי על ניתור הלחץ בסעפת, הצינורית ידועה כאחת שנסדקת. ובכך גורמת ללחץ בסעפת היניקה להעלות כאילו דוושת הגז לחוצה.

 

יתרה מזו מומלץ בחום לבצע ניקיון לבית המצערת- אך דגש אחד חשוב!!

 

לא להשתמש בשיטה של להתיז ספריי קרבורטור אל סעפת היניקה, ישנו חיישן בית מצערת הממוקם אחריי פתח היניקה במצערת, בו נאסף לאחר ההתזה רוב הלכלוך וגורם לחיישן ללכת לעולמו.

 

לפרק מצערת וחיישנים ולבצע ניקוי כראוי.

 

בהצלחה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
היה לי אותו מקרה ברנו מגאן הקודמת שלי..

 

שיבדקו לחץ בסעפת יניקה. במידה והערך הינו גבוה, ישנה צינורית ואקום שמובילה אל החיישן שאחראי על ניתור הלחץ בסעפת, הצינורית ידועה כאחת שנסדקת. ובכך גורמת ללחץ בסעפת היניקה להעלות כאילו דוושת הגז לחוצה.

 

יתרה מזו מומלץ בחום לבצע ניקיון לבית המצערת- אך דגש אחד חשוב!!

 

לא להשתמש בשיטה של להתיז ספריי קרבורטור אל סעפת היניקה, ישנו חיישן בית מצערת הממוקם אחריי פתח היניקה במצערת, בו נאסף לאחר ההתזה רוב הלכלוך וגורם לחיישן ללכת לעולמו.

 

לפרק מצערת וחיישנים ולבצע ניקוי כראוי.

 

בהצלחה.

 

האם גם אצלך מדובר היה בדגם 16V ?

אם הסיבה היא הצינורית, מדוע התופעה קוראת כאשר האוטו קר או כאשר המזגן פועל ?

מדוע שכשאני מכבה את המזגן הטורים יורדים באותו רגע ?

פורסם
היה לי אותו מקרה ברנו מגאן הקודמת שלי..

 

שיבדקו לחץ בסעפת יניקה. במידה והערך הינו גבוה, ישנה צינורית ואקום שמובילה אל החיישן שאחראי על ניתור הלחץ בסעפת, הצינורית ידועה כאחת שנסדקת. ובכך גורמת ללחץ בסעפת היניקה להעלות כאילו דוושת הגז לחוצה.

 

בהצלחה.

 

בדקתי עם המוסך ונאמר לי כי בדגם הזה אין צינורית. כנראה אצלך מדובר בדגם קודם (לא 16V).

 

אשמח לשמוע דעות נוספות ...

בתודה מראש,

אסף.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יש לי גם רנו מגאן סדן שנת 2000 ידני ויש לי את אותה הבעיה... הייתי במוסך ואמרו לי שצריך להחליף גומיות בסעפת יניקהבלאי של זמן)..ניראה לי

שהגומיות התיבשו ויש חדירה של אויר ואז התערובת לא נכונה..משהו כזה ..השבוע אני אשים את האוטו במוסך.. עלות הגומיות היא 150 ש"ח חשוב לקנות מקוריות!!! אחרת יהיו בעיות. נקווה שזזה יפתור את הבעיה ..בנוסף יש לי בעיה שהאוטו מניע לסירוגין כאילו יש סטרטר אבל הוא לא מניע והמצבר טוב..

מישהו יודע מה הבעיה ואולי זה קשור למה שכתבתי קודם?

תודה

פורסם

אכן תתכן דליפה בגומיות אטימה של סעפת יניקה. יש אפשרויות לבדיקת הנ"ל גם ללא פירוקם. לא אפרט כיצד, משום שזה עלול להיות מסוכן בשימוש לא מקצועי ובעזרים שאינם מקצועיים.

 

יתכנו בעיות נוספות. כדאי לבדוק גם עם מכשיר גזי פליטה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
יש לי גם רנו מגאן סדן שנת 2000 ידני ויש לי את אותה הבעיה... הייתי במוסך ואמרו לי שצריך להחליף גומיות בסעפת יניקהבלאי של זמן)..ניראה לי

שהגומיות התיבשו ויש חדירה של אויר ואז התערובת לא נכונה..משהו כזה ..השבוע אני אשים את האוטו במוסך.. עלות הגומיות היא 150 ש"ח חשוב לקנות מקוריות!!! אחרת יהיו בעיות. נקווה שזזה יפתור את הבעיה ..בנוסף יש לי בעיה שהאוטו מניע לסירוגין כאילו יש סטרטר אבל הוא לא מניע והמצבר טוב..

מישהו יודע מה הבעיה ואולי זה קשור למה שכתבתי קודם?

תודה

מצאת אחלה של מוסך. זו היתה בדיוק הבעייה של הרכב שלי. זה גם יכול להשפיע ישירות על ההנעה.

בנוסף, עשיתי עדכון תוכנה שפתר לי את הבעיה עם המזגן.

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי חבר עם אותה בעיה של הטורים, אשמח לשמוע עם התופעה נפתרה, עלות והאם לאחר מכן התופעה אינה חזרה על כך?

 

תודה.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אני יודע יודע שזה ישן אבל יש לי בדיוק את אותה בעיה , אני מבין שהיא נפתרה ואני אשמח לדעת אך וכמה זה עלה .

לא לשכוח לנהוג בסבלנות

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חבל שלא מעדכנים כשהבעיה הכן נפתרת .

 

אצלי נפתרה הבעיה אבל לא על ידי החלפת מנוע צעדים (שהכן הוחלף ב120 שח EBAY ) אלה הוחלף טרמוסטת שמסתבר שהיה פגום . כנראה שבגלל שהוא נשאר סגור החיישן טמפרטורה לא ידע שהמנוע מתחמם עד שהוא נהיה ממש חם וזה לוקח הרבה יותר זמן .

לא לשכוח לנהוג בסבלנות

×
×
  • תוכן חדש...