Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום...

 

חברה שלי תהיה זקוקה לרכב בקרוב... ומאחר ואני לא ממש מבין בתקציבים האלה אני פונה אליכם... הקריטריונים שבנושא (בטוח, אמין, אוטומטי) הם היחידים שחשובים, בסעיף הרצוי אני רק אוסיף "משהו שיראה חמוד" אם אפשר, אה ורצוי גם רכב קטן ושנתון כמה שיותר גבוה כמובן.

 

אז מה כדאי לחפש ??? אם יש הצעות עם חריגות קלות מהתקציב(גג 2K) אפשר להציע אותן גם.

 

תודה!

 

ינון.

פורסם
שלום...

 

חברה שלי תהיה זקוקה לרכב בקרוב... ומאחר ואני לא ממש מבין בתקציבים האלה אני פונה אליכם... הקריטריונים שבנושא (בטוח, אמין, אוטומטי) הם היחידים שחשובים, בסעיף הרצוי אני רק אוסיף "משהו שיראה חמוד" אם אפשר, אה ורצוי גם רכב קטן ושנתון כמה שיותר גבוה כמובן.

 

אז מה כדאי לחפש ??? אם יש הצעות עם חריגות קלות מהתקציב(גג 2K) אפשר להציע אותן גם.

 

תודה!

 

ינון.

 

לא קיימת חיה כזאת :!:

 

אם חשקת ברכב קטן ובטוח - הסיכויים לאמינות מצידו ולתיבה אוטומטית ראויה קטנים.

דוגמא : פייסטה דיימיק 1.25 ,106 ,סקסו ,קליאו ועוד..

 

אם חשקת ברכב אמין , בעל תיבה אוטומטית טובה וקטן - הבטיחות היא ממנו והלאה.

דוגמא :מאזדה 121 ,סטארלט ועוד...

 

במידה ותתפשר על הגודל תוכל ליישר קו עם הציפיות שלך בדוגמת משפחתומטית.

פורסם
שלום...

 

חברה שלי תהיה זקוקה לרכב בקרוב... ומאחר ואני לא ממש מבין בתקציבים האלה אני פונה אליכם... הקריטריונים שבנושא (בטוח, אמין, אוטומטי) הם היחידים שחשובים, בסעיף הרצוי אני רק אוסיף "משהו שיראה חמוד" אם אפשר, אה ורצוי גם רכב קטן ושנתון כמה שיותר גבוה כמובן.

 

אז מה כדאי לחפש ??? אם יש הצעות עם חריגות קלות מהתקציב(גג 2K) אפשר להציע אותן גם.

 

תודה!

 

ינון.

 

לא קיימת חיה כזאת :!:

 

אם חשקת ברכב קטן ובטוח - הסיכויים לאמינות מצידו ולתיבה אוטומטית ראויה קטנים.

דוגמא : פייסטה דיימיק 1.25 ,106 ,סקסו ,קליאו ועוד..

 

אם חשקת ברכב אמין , בעל תיבה אוטומטית טובה וקטן - הבטיחות היא ממנו והלאה.

דוגמא :מאזדה 121 ,סטארלט ועוד...

 

במידה ותתפשר על הגודל תוכל ליישר קו עם הציפיות שלך בדוגמת משפחתומטית.

 

כשאמרתי בטוח הכוונה הייתה בטוח יחסית... עד כמה שאפשר לצפות מרכב קטן מהשנתונים האלה...

 

ואגב, בעקבות הערה לתשומת ליבי על ידי חברתי על המשפט שכתבתי קודם : "ומאחר ואני לא ממש מבין בתקציבים האלה אני פונה אליכם", אני רק מבהיר שזה לא נאמר בצורה לא יפה... אלא תמימה לחלוטין.

 

שוב תודה,

 

ינון.

×
×
  • תוכן חדש...