Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב מיצובישי גאלאנט שנת 2000 אוטומטי 2000 סמ"ק

 

קניתי פילטר שמן מודל MD135737

השאלה עם הוא בסדר בישביל הרכב?

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

אני אפילו מתבייש לכתוב... משהו לא ידוע euromaster

פשוט ממש מהירתי לקנות היום פילטר כי החנות הייתה 10 דקות לפני סגירה וזות החנות היחידה שהייתה

פתוחה בבת-ים (עמוס חלקי חילוף) עם מישהו מכיר

 

את האמת אני אפילו לא מתכוון לשים אותו אני אלך להחזיר אותו ביום שישי ולקנות פילטר של מנן

אבל מה שמצחיק הוא אמר שאין לו משהו אחר,

אני אפילו לא יודע למה ביכלל קניתי (הראש היה עסוק בדברים אחרים)

 

השאלה היא עם הוא ביכלל מתים למנוע? כתוב פה בקטן "תחליף למיצובישי סופר לנסר\ מאזדה" (באנגלית)

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

פורסם

יורומסטר נמנה בין הסיניים התחליפיים הכי זולים שיש.

רביט לא רע אבל במקומך הייתי קונה מקורי לרכב הנ"ל.

יש לך גם את איציק הללה בבת ים מול הטיב טעם.

פורסם

אני הייתי מעוד מופתה לישמוע כשאחי עשה פעם ראשונה טיפול לרכב במוסך לא מורשה

נימצא שהפילטר היה של רביט והבעלים הקודמים טיפלו ברכב רק במוסך מרכזי של מיצובישי

ואפילו על כל הקבלות היה רשום "פילטר שמן מקורי מיצובישי" או שהמוסכים של מיצובישי משתמשים ברביט

או שאני לא יודע מה מישהו גנב את הפילטר המקורי ושם של רביט :-D

תשמור על הש....רכב, והוא ישמור אלייך :roll:

×
×
  • תוכן חדש...