Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה ?אישתי דפקה לי את האוטו...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חבר חדש ולצערי ההודעה הראשונה שלי פה קצת עצובה...היום אישתי לקחה את הרכב לעבודה כי אני נישארתי בבית ללמוד למבחנים(תקופת מבחנים סוף סמסטר) .כשהיא יצאה מהעבודה בשעה 2 היא הוציאה את הרכב מהחנייה רק שהיא גם פגשה בקיר שהיה שם .....בלי ליפגוע , אבל -נשים!!!!!!!!!!! :twisted::twisted:

תאונה אושרת.jpg

עזוב הכל סגור איתו חשבון

פורסם
שלום לכולם אני חבר חדש ולצערי ההודעה הראשונה שלי פה קצת עצובה...היום אישתי לקחה את הרכב לעבודה כי אני נישארתי בבית ללמוד למבחנים(תקופת מבחנים סוף סמסטר) .כשהיא יצאה מהעבודה בשעה 2 היא הוציאה את הרכב מהחנייה רק שהיא גם פגשה בקיר שהיה שם .....בלי ליפגוע , אבל -נשים!!!!!!!!!!! :twisted::twisted:

 

 

שים מדבקה של

"אישתי עשתה לי את זה-------->" :roll:

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
שלום לכולם אני חבר חדש ולצערי ההודעה הראשונה שלי פה קצת עצובה...היום אישתי לקחה את הרכב לעבודה כי אני נישארתי בבית ללמוד למבחנים(תקופת מבחנים סוף סמסטר) .כשהיא יצאה מהעבודה בשעה 2 היא הוציאה את הרכב מהחנייה רק שהיא גם פגשה בקיר שהיה שם .....בלי ליפגוע , אבל -נשים!!!!!!!!!!! :twisted::twisted:

 

 

שים מדבקה של

"אישתי עשתה לי את זה-------->" :roll:

 

ג-ד-ו-ל !!!! :lol::lol::lol:

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

משתתף בצערך....

מוסר השכל- לא לתת לנשים לנהוג ברכבים שלכם!!!

 

אני יודע שזה קשה, אבל זה אפשרי והן מבינות בסוף.....

 

מניסיון... :lol:

פורסם
שלום לכולם אני חבר חדש ולצערי ההודעה הראשונה שלי פה קצת עצובה...היום אישתי לקחה את הרכב לעבודה כי אני נישארתי בבית ללמוד למבחנים(תקופת מבחנים סוף סמסטר) .כשהיא יצאה מהעבודה בשעה 2 היא הוציאה את הרכב מהחנייה רק שהיא גם פגשה בקיר שהיה שם .....בלי ליפגוע , אבל -נשים!!!!!!!!!!! :twisted::twisted:

 

 

שים מדבקה של

"אישתי עשתה לי את זה-------->" :roll:

 

או לחלופין

"אישה נוהגת מדינה דואגת"

"עם נשים לא נוהגים, בשביל זה יש חברים"

 

אחחחחח......גזענות???

 

"לא בבית ספרנו" :roll:

 

תכלס, לא יפה לעשות הכללות

פורסם

אחחחחחחחחח נשים!

לפני חצי שנה חזרנו משדה התעופה והיינו על כביש מהיר והיה בו פקק, אז בזמן הפקק האיביזה שלפנינו ואישה בתוכו מסתובבת לתינוק שלה ולא תורחת לשים בלם יד או ללחוץ על הבקרס, הכביש היה בשיפוע אחורה והתוצאה שהאיביזה מתרדרת אלינו ואבא שלי מצפצף ןמצפצף במשך 5 שניות ובום האיביזה חובטת לנו ב-c5, למזלנו אין נזקים, אחר כך האישה יוצאת מהאוטו ושואלת "למה נתקעת בי?" הייתי כל כך עצבני!!!

 

צריך להכין שלט": אישה באוטו!

 

למה נתקעת בי היא שואלת!!!!!

היום אני דופק 100 אולי 150 בחורות ליום!

מי שטרח בערב שבת, יכול להספיק לאפטר פרטי באומן 17

אל תוסיף שמן למדורה = אל תוסיף פנקייקס למחבת

מה אמרו השיחים לגנן? הגזמת

http://www.pic.co.il/UserAlbum.asp?uid=C23D8F905E2C45C591A28AC1EF5D235B&alid=29894

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...