Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בבעלותי קליאו ספורט 2001 ,ורכשתי לפני כמה ימים מוט גישור עליון.

שאלתי היא האם כאשר הרכב לא מונמך ולא בעל בולמים משופרים למיניהם, האם המוט עלול להחמיר את ההתנהגות של הרכב

ובעצם לאבד מהמשמעות שלשמה רכשתי אותו.

המטרה שלי היא כמובן למנוע את "הימרחות" הרכב בסיבובים באמצעות המוט.

תודה מראש לכל העונים.

אור

כיום: סקודה סופרב 2013 (שטים לנו בהנאה)

רנו קליאו ספורט 2.0

סיאט איביזה Turbo 20v

פורסם

כאשר הרכב נמצא בסיבוב קיצוני מופעלים עליו כוחות חיצונים שונים מה שגורם לו "להימרח".

חשוב לא להיתפס על המונח הלא מקצועי בכלל

כיום: סקודה סופרב 2013 (שטים לנו בהנאה)

רנו קליאו ספורט 2.0

סיאט איביזה Turbo 20v

פורסם

אין קשר בין מוט מייצב עליון לבולמים .

המוט נועד למנוע צלילת חרטום בפניות בלבד .כך שהוא לא משפיע על היתנהגות רכב בקו ישר .

 

נתן

פורסם

ידוע לי ש:-

מוט מייצב, הוא מוט רוחבי שממתן את זווית הגלגול, מותקן בחלק התחתון בית הבולם ומקשר בין שני גלגלים על ציר אחד.

מוט פיתול , הוא מוט רוחבי שמגביר את התנגדות השילדה לפיתול בעומסים צידיים, מותקן כאביזר עילי המחבר בין שתי תושבות הבולם על ציר אחד.

 

האם "מוט גישור" הוא מוט פיתול שנוסף לו חיזוקים לקיר האש? לזה אתה קורא מוט גישור?

מועדון BMW ישראל.

פורסם

מוט גישור בד"כ שמים לרכב מוקשח כדי להקשיח מעט את השילדה עקב העומס המוגבר עליה.

בגדול, הקשחת החלק הקדמי תייצר יותר תת היגוי ממה שיש לך כיום !!!

הדרך "למנוע הימרחות" היא ע"פ הסדר הזה:

 

1. ללמוד לנהוג (קורס ?)

2. צמיגים הכי טובים שאפשר לקנות, לפחות UHP

3. שוב ללמוד לנהוג

4. מתלים טובים יותר (ברנו המקורים מקצועיים והרכב מכוייל נהדר)

5. שוב ללמוד לנהוג

6. מוטות מייצבים (קדמי ואחורי כדי לשמור על האיזון המקורי הטוב)

7. רק אם אתה ממש גרזן, תחשוב על מוטות חיזוק

 

נ.ב: אני מכיר לפחות רנו קליאו אחת, שהדבר היחיד שמוט הגישור עזה לה הוא ... חור בכנף !!!

עקב העומס המוט התנתק וחורר את הרכב !!!

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

מיליוני מכוניות ????

תן לי דוגמא אחת (לרכב הנעה קדמית כמו של פותח השירשור).

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

יוגב, אתה לא עוקב.

הכוונה שמוט מיצב עליון הוא בסוף מקצה השיפורים ולא בתחילתו.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
מיליוני מכוניות ????

תן לי דוגמא אחת (לרכב הנעה קדמית כמו של פותח השירשור).

 

מיצובישי לאנסר ספורט 2.0

 

ועוד המון מכוניות שאפשר להוסיף את זה כאביזר מקורי , איביזה למשל

 

בקיצור לא חסר.

 
 

 

 
 
פורסם
מיליוני מכוניות ????

תן לי דוגמא אחת (לרכב הנעה קדמית כמו של פותח השירשור).

 

אם אני לא טועה , לרנו מגאן .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

נכון לרנו מגאן יש ,לא שזה תורם משהו.:roll:

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אור ידידי!

אם אני מבין נכון,זהו המוט המחבר בין שתי כריות הבולם הקדמי.

ובעצם מקשיח את המתלה הקדמי בחלקו העליון. היתרון העיקרי שלו הוא הקטנת זויות הגלגול

ובנוסף מגדיל את תת ההיגוי ברכב, ואם אני לא טועה אמרתי לך את זה בטלפון.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

×
×
  • תוכן חדש...