Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שסק/גוייבה/מידן מל מספר 2.

 

1.קראתי את הנתונים של הJBL וגם מכיר את שני הסוגים.

2.לא רק שבדקתי את הנתונים ישר רצתי לבדוק בפורום מכירה מי המוכר.

3.רגע...רגע.. אתה יושב על משהו מה זה ? :shock: אהה זה קוץ ,תוציא תוציא יעזור לך לנשום.:fist:

4.אתה כנראה לא צפית בנתונים של הרוקפורד ,200RMS 180 יספיקו בהחלט,אם 200 בגישור של קאדנס הספיקו אני בטוח שאודיסון יספקו את הסחורה.

 

אל תתאמץ אני אעזור לך:

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=P212S4&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=HE

 

roni_p 1 guiava 0

שוב ניצחון מוחץ.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

להזכיר לך שהנתונים האלה הן ב 12V וכרגע המגבר הנ"ל מרים סט של 120RMS ובגישור סאב של 350 RMS אתה מוזמן לבוא לשמוע

פורסם

דבר ראשון:

אל תכתוב דברים לא נכונים.

 

דבר שני:

כל הנתונים הם ב-13.8V ,

המגבר מוציא 65 ואט לערוץ.

 

דבר שלישי:

eladbe , אתה גם מוכר את המגבר המדובר,

וגם משתתף פעיל בשכנוע?

 

 

לא מתוחכם.

שי ס.

פורסם

ברור כי לי יש ניסיון איתו ואני מוכר עקב שידרוג , ולא בגלל שהוא חלש כמו שאתה אומר.... הקונה יקנה אם הוא רוצה בלבד לא בגלל שאני זורק כמה מילים יפות כאן...

ובלי קשר כשאני אומר לך משהו אני מבין במיוחד שאני אומר לך שזה ב 12V זה ב 12V במיוחד שתעודת הלידה מולי!

אני לא מטעה אנשים כמוך תבדוק טוב טוב לפני שאתה רושם משהו ובלי קשר לזה המגבר הזה ברמה אחת מעל כל המגברים שנתת למרות שהוא הרמה הנמוכה של audison

פורסם

מה לגבי ה Phoenix Gold Octane R8.0:4 ? יש לי אותו ואני מאוד מרוצה ממנו...אך איני יודע איך הוא לעומת מה שהציעו לך.

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

הצלחתם לבלבל אותי.

 

מצד אחד אני רוצה משהו טוב והתקציב מוגבל, מצד שני אני יותר נוטה לכיוון של מגבר חדש.

 

וההתלבטות מאד קשה , את הפינקס גולד הנ"ל כלול גם בהתלבטות , רוקפורד פאוור החדש T4004 , יש גם את הסאן דאון 100.4 הדגם הישן שעדיין נמכר חדש אצל היבואן. את הג'י בי אל. אינפינטי , ומה לא:(

 

כולם נעים בין 1200-1500

 

איך אנשים מקבלים החלטה כזאת!?

פורסם

אני הייתי בוחר בסאנדאון מתוך הרשימה שננת פה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני הייתי בוחר בסאן דאון לא רק משיקולים של אודיו - אלא גם משיקולים שהמגבר והסט הקדמי נרכשו אצל אותו היבואן - אותה האחריות, אותה הכתובת והאחריות והכתובת מכובדים ביותר.

 

אולי גם כדאי לך לשקול סאב שמיובא ע"י לאוד אנד קליר על הדרך :-D - אבל אל תדאג, P9 זה סאב נפלא, כשעובדים איתו נכון, מי שאוהב את סוג הבאס הזה - השדרוג הבא לדעתי הוא רק W6 או IDMAX - יותר מזה כבר אין צורך - נקודת התחלה נהדרת!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

:shock:ואי. הסאו דואן הקסימם אתכם.

 

מה ההבדל בין הסאן דאון הדגם החדש שהוא 100.4 לבין הדגם הישן שהוא גם 100.4 אך עולה פחות ב 600 ש"ח ?

פורסם

כן מאוד הקסים.

ההבדל הוא בקרוס, בדגם החדש יש סלופ של 24DB.

אולי יש עוד הבדלים שאני לא יודע ועל זה יגיבו לך יותר טוב אלי או רוני.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

אריק יש הבדל בין הדגמים אני אסביר לך בפרטי.

PIONEER אם יש לך הזדמנות לקחת SAX100X4C במחיר כזה ,מבטיח שלא תתאכזב,כמו שאמרתי היה לי אותו וזה מגבר מעולה,לא סתם יש לי את המונו שלהם.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם
אריק יש הבדל בין הדגמים אני אסביר לך בפרטי.

PIONEER אם יש לך הזדמנות לקחת SAX100X4C במחיר כזה ,מבטיח שלא תתאכזב,כמו שאמרתי היה לי אותו וזה מגבר מעולה,לא סתם יש לי את המונו שלהם.

 

 

אתה יכול להסביר כאן מה ההבדלים העיקריים בין סאןדאון 100.4C הישן לבין ה100.4D החדש ?

פורסם

לא,כי אני לא רוצה להטעות לכן אני מעדיף לא לעלות את ההשוואה הזאת,אבל מה שבטוח שאתה מקבל מוצר מעולה ואם אני הייתי בנעליים שלך והדילמה היתה בין ה D ל C בהפרש של 600 שקל,ללא שום צל של ספק היתי בוחר ב C.

שתדע לך שאתה קיבלת פה מחיר שאני עדיין עם הפה פעור.:shock3:

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

סליחה , סליחה על החפירה! (הבלבול עושה את שלו).

 

אז זהו! החלטתי שאני משקיע 2K על המגבר , זהו חיים רק פעם אחת:wink:

 

אני מצמצם אפשרויות , נא לעשור לי להחליט בין שתי האופציות

 

1.אודיסון SRX3 , 2 לקומפוונט 75 אר.אמ.אס לשני הערוצים. והערוץ שנשאר 270 RMS לסאב.

 

2.סאנדאון החדש 100.4 .

 

יש לציין שעוצמה מטורפת זה לא מה שאני מחפש , חשוב לי שהסאונד יהיה איכותי נקי וצלול "והדוק:roll:" .

 

שניהם באותו מחיר. 2K בערך.

 

 

לילה טוב לכולם.:wave:


×
×
  • תוכן חדש...