Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה צריך לעשות כדי שתוכנה (RR) תפעל אוטומטית עם הפעלת

המחשב (CAR PC) ?

 

 

בתודה

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

אני אישית שמתי ב start->all programs

תיקיה בשם startup

ושם שמתי את הקיצור דרך אל התוכנה של ה RR.

 

עובד נפלא.

 

*יכול להיות שיש פתרון יותר נורמלי דרך התוכנה :?

פורסם

זה לא קומבינה, ואם יורשה להגיד - זו הדרך היותר נכונה לעשות את זה...:wink:

אבל אתה צודק :-D, היא בכל מקרה תעלה.

Elate 6” 3way Morel / CDA-9887 Alpine / SAX-100.4 Sundown Audio

פורסם

אין פה נכון או לא נכון,

זה תכלס אותו דבר בסופו של דבר.

דרך התוכנה - ההגדרה להפעלה תיהיה רשומה ברג'יסטרי

ודרך הSTARTUP היא תיהיה פשוט קיצור דרך

אותו חרטא.

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

סלחו לי על הדאבל, מצ"ב לינק לתוסף ל-WINAMP המאפשר הפעלת הנגן בדיוק מהנקודה שהפסיק, באופן אוטומטי.

המחשב מוגדר להפעיל RR בעת הדלקתו, ה-WINAMP מופעל אוטומטית ע"י ה-RR והתוסף הזה מתחיל להשמיע מוזיקה.

 

לא הצלחתי להגדיר מצב בו המחשב מתחיל לנגן כאשר הוא חוזר ממצב HIBERNATE, למישהו הפתרונים?

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

אצלי בהפעלה מחדש הוא מתחיל ישר לנגן בדיוק מאיפה שהוא הפסיק בזמן הכיבוי

אין לי שום הגדרה מיוחדת שביצעתי

 

עם זאת אני לא יוצא להייברנט אלא מבצע SHUTDOWN,

(הפערים בזמן שאני מדדתי הם 6 שניות בין כיבוי להייברנט בזמן ההדלקה)

פורסם

כבר אמרתי CENTRAFUSE ?

 

אתה יודע מה ? אתה צודק. (באמת, לא בציניות.) - אני לא מכיר מספיק את התוכנה אז אני אשתוק לבינתיים. אבל בכל מקרה, ממשק המשתמש שלא הוא הרבה יותר טוב לדעתי.

...CASKA for life

פורסם

אז מה אם אמרת ? מה זה אומר ? :)

RR טובה יותר, מהירה יותר, קלה יותר, ויציבה יותר !

כמות המשתמשים בRR לעומת CF

בmp3car.com

מעידה על זה.

×
×
  • תוכן חדש...