Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות הונדה - בושה וחרפה [סוף טוב]


mikyl
שימו לב! השרשור הזה בן 5553 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.בתור מאבחן לשעבר ומנהל שירות בהווה אומר שלמרות התחסכול וההבנה, תופעות של רעשים קשות יותר לאיבחון מדוייק ולעיתים אף לא נמצא להן פיתרון.גם מעבר מהיר על במפר יגרום ל"סגירת" המתלים ומן הסתם לרעשי נקישות (אני לא אומר שזה המקרה אבל כיוון למחשבה.תן להם קרדיט וזמן לטפל - אף אחד לא שש להחליף חלקים ברכב חדש של לקוח (מנסיון).

לאחר מכן - עמוד על שלך אם אכן נמצאה תקלה והרעש עבר- ודרוש פיצוי הולם.

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

zxs

תודה, חשוב לי מאוד לדעת מה אומר איש מקצוע.

למה אתה מתכוון ב"מעבר מהיר על במפר"? רעש מופיע במהירות~ 20 קמ"ש. הרכב הישן שלי עם בולמים גמורים שעשו ~180K במהירות של 30+ קמ"ש עובר על אותם במפרים בלי שום ציוץ.

ברור לי שיותר קשה לאבחון את הרעש, שלא ניתן לשמוע אותו בתוך המוסך במצב סטטי.

אבל משמעצבן, זה התנהגות של אנשי שירות של מאיר. עד היום, היחידי שקיבל אותי לבדיקה בלי לנסות לשכנע קודם שהכול בסדר, זה מוסך "איילנד סנטר". כול שער הפגישות - רק אחרי הוויכוחים וניסיונות שכנוע שלרכב אין שום בעיה. וכל זה בלי אפילו לראות את הרכב. רק אחרי שלא וויתרתי, הזמינו אותי לפגישה ראשונה עם יועץ שירות. בדיוק אותו תהליך, כדי להגיע לפגישה שנייה. וכדי שיתייעצו עם היצרן, הייתי חייב להתלונן למנהל השירות. כי מבחינת נציג שירות האוטו היה בסדר והגענו לסוף הדרך.

מה זה, שיטת "מצליח"? לבדוק מי ישבר ראשון, אתה או החברה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף הסיפור (אני מקווה :-))

ביום שני קבלתי בחזרה את הרכב. הוחלפו 2 בולמי זעזועים קדמיים יחד עם הקפיצים. נקישות נעלמו ואני מרגיש, שאוטו הרבה יותר יציב ופחות קפצני.

אז למה היה צריך לעשות את כול הבלגן? אני לא ראשון, שזה קרה לו. יצרן מכיר את הבעיה. איך אני יודע? תכנסו לאתר http://www.civinfo.com/forum/8th-generation-euro-honda-civic/ ותראו לכמה אנשים הייתה בדיוק אותה הבעיה ואיך טפלו בה. בסופו של דבר במאיר עשו, משהיה צריך לעשות מהתחלה. זה לא מוסיף למוניטין של החברה והם אבדו לקוח חוזר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי שלא תרגיש לבד- אצל ההורים שלי הוחלפו 2 הזרועות של המתלה קידמי במאזדה 6 חדשה לגמרי אחרי אותם רעשים טורדניים במהמורות או באמפרים.

כמובן שקודם לכן נאלצנו לבקר במוסך 4 פעמים מאותן סיבות:

1)"אני לא שומע רעשים, הכל בסדר".

2)"אה אני באמת שומע רעשים, תשאיר את הרכב עד מחר ונבדוק".

3)"עדיין רעשים? נשים קצת שמן וגריז על הבוקסות ונשחרר אותך".

 

אני בהתחלה טענתי לרעשים בצד ימין, מה שלא הפריע להם להחליף את זרוע המתלה השמאלי (למרות שהתעקשתי שהימני דפוק) ואחר כך להבין שהם טעו ולהחליף גם את הימני.

 

אם קנית הונדה/יפני בגלל אמינות...אתה כנראה תתבדה בקרוב.

ה-6 אמינה יחסית, אבל זה כבר לא לאנטיס זה בטוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GOLF

אם קראת הכול ואתה עדיין לא מבין, קשה לי לענות לך. כנראה, לפי דעתך, תפקידו אמיתי של איש שירות זה קודם כול לנסות להתנער מאחריות ולשכנע את הלקוח שאין שום בעיה עם הרכב (בשביל זה לא חייבים אפילו לראות את האוטו). עוזר לו בתפקיד הזה יועץ טכני של החברה. גם הוא לא חייב לראות את הרכב. לפי שיטה פריירים לא מתים, הם רק מתחלפים.

במקרה ולקוח לא מוותר, בא נעשה משהו מינורי (חס וחלילה נחליף איזה חלק). עכשיו בטח הכול בסדר ואל תפריע לנו יותר (לא משנה אם זה לא נכון).

מכאן דרך יחידה זה להתלונן למנהל השירות. יכול להיות גם לעשות רעש באינטרנט (תנסה לכתוב בגוגל "שירות הונדה"). פתחתי שרשור דומה גם בפורום של הונדה.

למה צריך להפוך את השולחנות, כדי שיטפלו ברכב, שנמכר פגום? אתה קורא לזה שירות טוב? יכול להיות, זה בגלל שאתה רגיל לשירות של פולקסוואגן ואני של טויוטה?

BMW

הונדה 5ד מיוצרת (לצערי) באנגליה. ושלא יגידו לי, שזה לא משנה. לפחות במקרה ספציפי הזה. בcivinfo.com ישנם מלא שרשורים על איכות ההרכבה של דגם הזה. כמו הרכבת קפיצים בבולמים אחוריים בצורה הפוכה ואחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2 דברים:

א. היום ראיתי סיוויק עולה על במפ ושמעתי רעש חריג, זה כנראה משהו בדגם הזה, באותו רגע חשבתי שמשהו לא בסדר אצלו אבל עכשיו בצרוף מקרים המוזר הזה אני מבין שזה כנראה משהו בדגם.

ב. אם היה יוצא לי להשאיר אוטו במוסך הייתי מבקש להשאר לידו ולראות מה עושים שם. יכול להיות שלא החליפו לך שם כלום והיא סתם עמדה שם 24 שעות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

General M

 

א. קל להבין שאני לא אוהד שרוף (אחרי משעברתי) של מאיר. אבל אפילו אני לא מאמין שיעשו דבר כזה. הרי זהו חלק חיצוני, שנתן לראות אותו בקלות. ואכן בדקתי :-)

אבל בא נעזוב את זה. משחשוב זה שרעש נעלם. חד וחלק! וגם רכב נעשה הרבה יותר יציב.

 

ב. אם שמעת רעש חריג בעליה על הבמפר, אז משהו באמת לא בסדר. זה לא שייך לדגם!

היום אני יודע את זה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5553 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...