Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי למעלה מ 11 אלף ק"מ, לילות ללא שינה והרבה מזל סיים צוות 295, צוות WOW-מיצובישי

את ראלי פריז דקאר המפרך והקשה בכל הזמנים במקום ה 1 בקטגוריית T1 ובמקום ה 40 בכללי.

עידו כהן ואביב ספקטור הם גיבורים בעיני לא פחות מיעל ארד שזכתה במדליה אולימפית.

אז למה לכל הרוחות לא הזכירו אותם אף לא פעם אחת במהדורות החדשות היום? אני מבין

שזה נורא מעניין שיגאל עמיר החליט להתחתן אבל רבק לא יכולתם להגדיש 5 דקות לאנשים האלה?

 

אני מלא גאווה על הצלחת הצוות הישראלי, אך מאוכזב קשות מהתקשורת בארץ.

second is the first looser

פורסם

כל הכבוד לצוות הישראלי

מהתקשורת הפסקתי לצפות ובגלל זה אני לא מאוכזב

 

שנה מוצלחת לעידו כהן גם הישג מצוין ומדהים בפאריז דקאר וגם הטראקן המדהים שמככב בליגת העבירות

ושבר את המיתוס שמפלצת עבירות חייבת להיות עם סרנים חיים

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

כל הכבוד לישראלים על המאמצים והקשיים וזה פעם ראשונה שלהם וגם היו להם בעיות והצליחו לסיים במקום מרשים מאוד(יחסית...)

ובאמת התקשורת איכזבה אותי פה שום מילה על הישראלים אפילו לא הקדישו דקה או חצי דקה על הישראלים

אבל באמת למה צריך לצפות מהתקשורת בארץ כל פעם מאכזבת אותנו וזה לא הפעם הראשונה ובטח שלא האחרונה :? :crazyeye:

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם

כל הכבוד לצוות הישראלי הזה.

 

זה שלא הזכירו כלום בחדשות זה בגלל שאין בכלל תרבות מוטורית בארץ.

 

 

אני מאמין עם עוד השגים כאלה של ישראלים בכל מירוץ לאט לאט זה יתפתח יותר ויתן רק פוטנציאל לעתיד. ואולי יבינו שבאמת צריך לעשות שינוי ולהסתכל על הדברים האלה בצורה שונה.

 

 

 

אחרי הכל זה ספורט לכל דבר :!: אנחנו צרכים פשוט מישהו שיגרום להם להבין שבאמת זה ספורט.

 

 

נתן זהבי אנחנו זקוקים לך :lol:

×
×
  • תוכן חדש...