Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינויים בחוקת הGP לעונה הקרובה-הבהרות...


רב הפורום
שימו לב! השרשור הזה בן 7420 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בכתבה בקישור הוצגו כמה שינויים בחוקת הGP לעונה הקרובה ובעצם לא הבנתי מה הייתה כוונת המחוקק מאחורי כל סעיף וסעיף.

1.מה מטרת האיסור על מבחנים בתקופת ינואר דצמבר?

2.למה מספר המשתתפים בהזנקה שונה?מה זה ייתן מבחינה בטיחותית?

ומצד שני זה מאד מאד מקטין את הסיכויים של אלה שלא זינקו ראשונים,אלא אם בעצם צימצמו את המרחק בין כל שורה על הגריד.

3.מה קרה עד היום לרוכב שגרם לעכוב בהזנקה?

4.מה הרעיון מאחורי ההגבלה של נפח מיכלי הדלק?

 

 

ואם כבר פתחנו עץ לGP,בפרדס היה איסור מוחלט לדבר על תוצאות/מהלך המירוץ ב48 שעות הקרובות.

אבל כאן מבנה הפורום מעט שונה ואפשרי בעצם ליצור עץ שיהיה ברור לכולם דמבר אך ורק על תוצאות הGP האחרון,האם הגזירה בעיה עומדת או שניתן לשנות משהו וסוף סוף לדבר על מירוצים כשהם עדיין חמים בראש?

 

והלינק:

http://www.fullgaz.co.il/archive/jan-04/news/fg3146-changes-at-the-gp-rules-for-2004.html

אין כמו לגרף עלים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכתבה בקישור הוצגו כמה שינויים בחוקת הGP לעונה הקרובה ובעצם לא הבנתי מה הייתה כוונת המחוקק מאחורי כל סעיף וסעיף.

1.מה מטרת האיסור על מבחנים בתקופת ינואר דצמבר?

2.למה מספר המשתתפים בהזנקה שונה?מה זה ייתן מבחינה בטיחותית?

ומצד שני זה מאד מאד מקטין את הסיכויים של אלה שלא זינקו ראשונים,אלא אם בעצם צימצמו את המרחק בין כל שורה על הגריד.

3.מה קרה עד היום לרוכב שגרם לעכוב בהזנקה?

4.מה הרעיון מאחורי ההגבלה של נפח מיכלי הדלק?

 

 

ואם כבר פתחנו עץ לGP,בפרדס היה איסור מוחלט לדבר על תוצאות/מהלך המירוץ ב48 שעות הקרובות.

אבל כאן מבנה הפורום מעט שונה ואפשרי בעצם ליצור עץ שיהיה ברור לכולם דמבר אך ורק על תוצאות הGP האחרון,האם הגזירה בעיה עומדת או שניתן לשנות משהו וסוף סוף לדבר על מירוצים כשהם עדיין חמים בראש?

 

והלינק:

http://www.fullgaz.co.il/archive/jan-04/news/fg3146-changes-at-the-gp-rules-for-2004.html

 

אני אנסה לענות - שים לב שהפרסום לעיתונות לא כלל בחובו את הסיבות לשינויים אלא רק את תוכנם. מה שנותן לנו, אפשרות רק להעריך הערכות ולשער השערות... 8)

1. כמו שלמדתי להכיר את ה-FIM וגישת הפוליטקלי קורקט - הנוהל החדש שאוסר על מבחנים בין דצמבר לינואר ("סוף עונת התפוזים" כמו שסקניה קורא לה) נועד ליישר קו ולהשוות תנאים בין רוכבים שממשיכים שנה נוספת בקבוצתם לבין רוכבים שעסוקים בתקופה זו בחיפוש אחר חוזים חדשים לרכיבה לעונה הבאה. נוהל שכזה, מוריד מהם את הלחץ, מאריך את התקופה בה ניתן להתעסק בעניין החוזים וההחתמות לעונה הבאה ובעיקר, מונע זמן אימון יקר מרוכבים שיכולים להתאמן, לעומת כאלו שלא...

2. אין לי מושג - חוץ מהעובדה שהרוכבים יהיו רחוקים מעט יותר זה מזה בסידור ה3-3-3-3, אין לי שום מושג מה יותר בטיחותי... ואם זה כה חשוב, למה לא לשנות גם את הקטגוריות האחרות? (אלו שבMOTOGP אמורים להיות מעט מנוסים יותר בזינוק מהגריד, לא ? :wink: )

3. למיטב זכרוני, לא היו שום סנקציות לרוכבים שגרמו להזנקה, לפחות לא לאלו שגרמו לעיכובים קלים בלוח הזמנים - אבל יכול להיות שאני טועה...

4. אולי כדי לגרום ליצרנים לפתח מנועים חסכניים יותר ? שוב, אין לי מושג... אבל התשובה מעניינת גם אותי. אני אנסה לחפש תשובות...

 

לגבי דיון על מרוצים, אני בעד ! (אבל רק אם זה מובהר בפירוש בכותרת ההודעה)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה לענות - שים לב שהפרסום לעיתונות לא כלל בחובו את הסיבות לשינויים אלא רק את תוכנם. מה שנותן לנו, אפשרות רק להעריך הערכות ולשער השערות... 8)

1. כמו שלמדתי להכיר את ה-FIM וגישת הפוליטקלי קורקט - הנוהל החדש שאוסר על מבחנים בין דצמבר לינואר ("סוף עונת התפוזים" כמו שסקניה קורא לה) נועד ליישר קו ולהשוות תנאים בין רוכבים שממשיכים שנה נוספת בקבוצתם לבין רוכבים שעסוקים בתקופה זו בחיפוש אחר חוזים חדשים לרכיבה לעונה הבאה. נוהל שכזה, מוריד מהם את הלחץ, מאריך את התקופה בה ניתן להתעסק בעניין החוזים וההחתמות לעונה הבאה ובעיקר, מונע זמן אימון יקר מרוכבים שיכולים להתאמן, לעומת כאלו שלא...

2. אין לי מושג - חוץ מהעובדה שהרוכבים יהיו רחוקים מעט יותר זה מזה בסידור ה3-3-3-3, אין לי שום מושג מה יותר בטיחותי... ואם זה כה חשוב, למה לא לשנות גם את הקטגוריות האחרות? (אלו שבMOTOGP אמורים להיות מעט מנוסים יותר בזינוק מהגריד, לא ? :wink: )

3. למיטב זכרוני, לא היו שום סנקציות לרוכבים שגרמו להזנקה, לפחות לא לאלו שגרמו לעיכובים קלים בלוח הזמנים - אבל יכול להיות שאני טועה...

4. אולי כדי לגרום ליצרנים לפתח מנועים חסכניים יותר ? שוב, אין לי מושג... אבל התשובה מעניינת גם אותי. אני אנסה לחפש תשובות...

 

לגבי דיון על מרוצים, אני בעד ! (אבל רק אם זה מובהר בפירוש בכותרת ההודעה)

 

 

:evil: עד שאין לי פה כבלים בעבודה, אני רוצה לראות מירוץ בלי לדעת עדיין.

 

רק איזה איזכור למה יש בדיון.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה לענות - שים לב שהפרסום לעיתונות לא כלל בחובו את הסיבות לשינויים אלא רק את תוכנם. מה שנותן לנו, אפשרות רק להעריך הערכות ולשער השערות... 8)

1. כמו שלמדתי להכיר את ה-FIM וגישת הפוליטקלי קורקט - הנוהל החדש שאוסר על מבחנים בין דצמבר לינואר ("סוף עונת התפוזים" כמו שסקניה קורא לה) נועד ליישר קו ולהשוות תנאים בין רוכבים שממשיכים שנה נוספת בקבוצתם לבין רוכבים שעסוקים בתקופה זו בחיפוש אחר חוזים חדשים לרכיבה לעונה הבאה. נוהל שכזה, מוריד מהם את הלחץ, מאריך את התקופה בה ניתן להתעסק בעניין החוזים וההחתמות לעונה הבאה ובעיקר, מונע זמן אימון יקר מרוכבים שיכולים להתאמן, לעומת כאלו שלא...

2. אין לי מושג - חוץ מהעובדה שהרוכבים יהיו רחוקים מעט יותר זה מזה בסידור ה3-3-3-3, אין לי שום מושג מה יותר בטיחותי... ואם זה כה חשוב, למה לא לשנות גם את הקטגוריות האחרות? (אלו שבMOTOGP אמורים להיות מעט מנוסים יותר בזינוק מהגריד, לא ? :wink: )

3. למיטב זכרוני, לא היו שום סנקציות לרוכבים שגרמו להזנקה, לפחות לא לאלו שגרמו לעיכובים קלים בלוח הזמנים - אבל יכול להיות שאני טועה...

4. אולי כדי לגרום ליצרנים לפתח מנועים חסכניים יותר ? שוב, אין לי מושג... אבל התשובה מעניינת גם אותי. אני אנסה לחפש תשובות...

 

לגבי דיון על מרוצים, אני בעד ! (אבל רק אם זה מובהר בפירוש בכותרת ההודעה)

 

 

:evil: עד שאין לי פה כבלים בעבודה, אני רוצה לראות מירוץ בלי לדעת עדיין.

 

רק איזה איזכור למה יש בדיון.

 

טיגר,אם ייפתח פה עץ תחת הכותרת:"תוצאות המירוץ האחרון בGP" אני מאמין שמי שלא ראה ולא רוצה לדעת...באמת ובתמים יכול לא להכנס בכלל לעץ,בניגוד לתפוז שבקלות מישהו יכול לרשום כותרת ולהרוס הכל...

 

ובקשר לגריד,לא רק שזה מוזר שהם לא שינו את ההזנקה לכל הקטגוריות...אלה שזו ממש פגיעה קשה(שוב אלא אם צימצמו את הרווחים בין השורות)באלו שמזנקים אחרונים,ההפרש בין הראשונים על הגריד והאחרונים עוד ייגדל מה שנותן מירוץ עוד פחות מעניין...

אין כמו לגרף עלים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1)אני בעד שרשורי תוצאות מרוצים - שמים אזהרה בכותרת וזהו. פתרתם לי דילמה, אני תמיד טוען שלכל מינוס יש גם פלוס, עכשיו מצאתי את הפלוס בממשק המעצבן של הפורום הזה...

2)זינוק בשלישיות - א) אמור לתת פחות צפיפות בכניסה לפניה הראשונה. ב) אופנועי הקטגוריה הבכירה "משתוללים" יותר בזינוק ולכן הוחלט לתת להם קצת יותר מרווח נשימה (הגילוי הנאות דורש ממני לחשוף כי מדובר בהערכות בלבד. הכותב מעולם לא זינק עם אופנוע גרנדפרי, קטגוריה בכירה או לא...)

3)הקטע עם הדלק מעניין, או יותר נכון מפחיד. מזכיר תקופה אפלה בפורמולה 1, אי שם בסוף שנות השמונים. עת הוטלו הגבלות על כמות הדלק במכוניות והמרוצים הפכו למשחק חסכון בדלק אנמי ומשעמם... למישהו יש מושג מה אורך מרוץ גרנדפרי ממוצע? ככה שנדע להעריך כמה ההגבלה משמעותית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך תחשב אם לא תדע מהי צריכת הדלק של האופנועים ?

בכל מקרה, אורך המסלולים נע בין 3.5 ל5 ק"מ (בהערכה גסה) כשמספר ההקפות נע בין 18 ל22 הקפות (ככל שהמסלול קצר יותר, כך יש יותר הקפות)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעגלים את כל המספרים כלפי מעלה, מוסיפים 20% מקדם בטחון ואז עוד 20% כדי להיות בטוחים (ולכסת"ח אם שכחת משהו בחישוב) על זה מוסיפים מע"מ ודרישות יתירות תקניות. רואים מה יצא. אומרים "יותר מדי" ושולפים מהמגרה את המספר שהתברר כנכון בפעם שעברה שעשיתם משהו דומה...

אתה אמרת - אורך מרוץ הוא ~100 ק"מ (שם לב לעיגולים?)

אני מכיר - צריכת דלק של ליטר ספורט ברכיבת כסאח - מתדרדר עד 6 ק"מ לליטר.

אופנועי גרנדפרי חזקים פי אחד וחצי - צורכים פי אחד וחצי דלק - 1:4,

לוקחים עוד מקדם בטחון קטן, ככה, שנישן בשקט - 1:3.

יוצא בערך 30-35 ליטר למרוץ. הרבה מעל הגבלת הליטרים החדשה -> ההגבלה אמיתית ובעלת משמעות.

האמת, נובע שצריכת הדלק של אופנוע גרנדפרי לא שונה בהרבה משל ליטר מודרני, היתכן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעגלים את כל המספרים כלפי מעלה, מוסיפים 20% מקדם בטחון ואז עוד 20% כדי להיות בטוחים (ולכסת"ח אם שכחת משהו בחישוב) על זה מוסיפים מע"מ ודרישות יתירות תקניות. רואים מה יצא. אומרים "יותר מדי" ושולפים מהמגרה את המספר שהתברר כנכון בפעם שעברה שעשיתם משהו דומה...

אתה אמרת - אורך מרוץ הוא ~100 ק"מ (שם לב לעיגולים?)

אני מכיר - צריכת דלק של ליטר ספורט ברכיבת כסאח - מתדרדר עד 6 ק"מ לליטר.

אופנועי גרנדפרי חזקים פי אחד וחצי - צורכים פי אחד וחצי דלק - 1:4,

לוקחים עוד מקדם בטחון קטן, ככה, שנישן בשקט - 1:3.

יוצא בערך 30-35 ליטר למרוץ. הרבה מעל הגבלת הליטרים החדשה -> ההגבלה אמיתית ובעלת משמעות.

האמת, נובע שצריכת הדלק של אופנוע גרנדפרי לא שונה בהרבה משל ליטר מודרני, היתכן?

 

אם מהנדסים בארץ(או בעולם)מחשבים דברים בצורה שאתה תיארת אני מתפלא שהצליחו בכלל לייצר אופנוע.

נשמע מאד מאד מאד לא מדעי...

אין כמו לגרף עלים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7420 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...