Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לצבוע את הטמבונים השחורים של הרכב שלי (בעבר עשיתי לרכב אחר)

השאלה היא באיזה ספריי להשתמש? אני לא רוצה שיראה מבריק אחרי הצביעה. שיהיה מט.

  • אחראי פורום
פורסם

יש ספריי'ם פשוטים מ-10-30 ש"ח שמגיעים גם בשחור מט.

העמידות שלהם לאורך זמן לא מדהימה, אבל לכמה חודשים זה יעשה את העבודה.

הכי חשוב להכין את הפגוש לצביעה כמו שצריך.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ציטוט מאחד האשכול שנפתי בנושא:

 

"צבע יסוד זהו צבע ששמים ליפני צביעת צבע הבסיס(הרצוי),הוא נועד לזה שהצבע עליון ישאר לאורח זמן רב ושלא יתקלף זה ההסבר בקצרה. בד"כ צבע יסוד בא בצבע עפור. תיגש להום סנטר או לאייס ותיקנה שם צבע יסוד בספריי המחיר בערך 30-50 ש"ח. לאחר שתיצבע בצבע יסוד תן לו להיתייבש טוב טוב ולאחר מיכן תן שיפשוף קל בנייר זכוכית 120 ולאחר מיכן תיקח קצת טינר או מדלל על סמרטוט ותנגב את האזור הרצוי לצביעה על מנת להוריד ליכלוך ושומנים ולאחר מכן אתה ראשיי ליצבוע בצבע לבן!

מובן?"

 

שאלה:

לאחר שצבעתי בצבע יסוד צריך לשייף אותו? זה לא יוריד את צבע היסוד? ועוד עם טינר?

פורסם

גם אני רוצה לצבוע את המראות בלבן כי המראות שחורות כנ"ל טמבונים, האוטו לבן אבל כול השאר שחור זה מוריד מהיופי, המכונית היא פג'ו 306 שנת 95 דגם XN.

מישהו יכול להמליץ על ספריי ? מוכן להשקיע כמה שצריך !

  • אחראי פורום
פורסם
ציטוט מאחד האשכול שנפתי בנושא:

 

"צבע יסוד זהו צבע ששמים ליפני צביעת צבע הבסיס(הרצוי),הוא נועד לזה שהצבע עליון ישאר לאורח זמן רב ושלא יתקלף זה ההסבר בקצרה. בד"כ צבע יסוד בא בצבע עפור. תיגש להום סנטר או לאייס ותיקנה שם צבע יסוד בספריי המחיר בערך 30-50 ש"ח. לאחר שתיצבע בצבע יסוד תן לו להיתייבש טוב טוב ולאחר מיכן תן שיפשוף קל בנייר זכוכית 120 ולאחר מיכן תיקח קצת טינר או מדלל על סמרטוט ותנגב את האזור הרצוי לצביעה על מנת להוריד ליכלוך ושומנים ולאחר מכן אתה ראשיי ליצבוע בצבע לבן!

מובן?"

 

שאלה:

לאחר שצבעתי בצבע יסוד צריך לשייף אותו? זה לא יוריד את צבע היסוד? ועוד עם טינר?

 

זה לא מאוד מדוייק.

עניין ראשון, את הניקוי עם טינר עושים לפני שלב הצביעה בכלל.

כך אתה מנקה את פני השטח ומייבש אותם (טינר מתנדף מהר) כמו שצריך.

הטינר בא אחרי ניקוי טוב עם סבון ומים, כמובן. אין לך מה לשפשף עם טינר.

שנית, נייר 120 הוא די גס וישאיר שריטות (שגם אותן תצטרך להעלים = עבודה כפולה) על השטח ששייפת.

150 הוא בסדר אבל גם גבולי, 180 יעשה עבודה טובה עם קצת מאמץ מצידך (נשחק ונסתם יותר מהר).

עניין אחרון ודי כללי - תקנה כלי וחומרי עבודה זולים - כך גם תיראה העבודה שלך.

לא אומר להשקיע 1000 ש"ח בקומפרסור, אבל גם לא לספריי יסוד ב-12 ש"ח.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • אחראי פורום
פורסם
רוצה להשקיע כמו שצריך? גש לפחח.

 

לא מסכים.

אם אתה בטוח שיש לך ידיים שמאליות ואתה הולך להשאיר עננים של לבן על כל האוטו חוץ מהמראות - סבבה.

עם קצת רגש ורצון - לצבוע חלק של 10 ס"מ רבוע זה עניין די פשוט.

 

igalkr11 אם אתה מוכן להשקיע בספריי טוב -

יש את חנות ברח' סלמה בת"א (לא זוכר את שמה) ואת "טופ קולור" בת"א שמכניסים צבעים איכותיים למיכלי ספריי.

יש להם גם צבעי בסיס ומקשרים טובים לפלסטיק. שווה ביקור.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי בצביעה של הטמבונים חובה לשייף לפני הצביעה?

 

:?:

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
לא מסכים.

אם אתה בטוח שיש לך ידיים שמאליות ואתה הולך להשאיר עננים של לבן על כל האוטו חוץ מהמראות - סבבה.

עם קצת רגש ורצון - לצבוע חלק של 10 ס"מ רבוע זה עניין די פשוט.

 

igalkr11 אם אתה מוכן להשקיע בספריי טוב -

יש את חנות ברח' סלמה בת"א (לא זוכר את שמה) ואת "טופ קולור" בת"א שמכניסים צבעים איכותיים למיכלי ספריי.

יש להם גם צבעי בסיס ומקשרים טובים לפלסטיק. שווה ביקור.

 

מסכים לגמריי עם איתי,

אגב החנות בסלמה נקראת "אצל ברק", יכולים להכין לך 2 ספריים -

 

1. פריימר ( מקשר ) לפלסטיק.

2. צבע לפי קוד הרכב.

 

מעבר לכך אתה מוזמן לצפות בפרוייקט שלי, אני צבעתי בעצמי ! -

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=223633&highlight=%D7%A2%D7%A9%D7%94+%D7%96%D7%90%D7%AA+%D7%91%D7%A2%D7%A6%D7%9E%D7%9A

 

בברכה אסף.

  • אחראי פורום
פורסם

ליטל,

אם אין פגיעות קלות או שריטות שחייבים להעלים - לא חובה לשייף, אבל שווה לעבור

עם נייר עדין (240-320 אלה צפיפויות שלא ישאירו שריטות או יעשו חדשות) ממש לפני תחילת הצביעה,

וזאת כדי להכין בצורה אופטימלית את המשטחים.

 

עריכה: לגבי עניין הליכלוך והשומנים שמצטברים שתמיר ציין - בשביל זה נועד הטינר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
כן , מומלץ מאוד להמנע מצביעה על ליכלוך ושאר המשקעים.

 

בצביעה של הג'אנטים שלי לפני כחודש השטיפה שביצעתי יחד עם סבון כלים ומסיר שומן הספיקה בהחלט ולא היה צורך בשיוף המקום.

מכיוון שלא התנסתי בצביעת פלסטיקה בעבר שאלתי היא האם זה הכרחי ונחוץ גם אם המשטח נקי מכל ליכלוך ומשקעים?

 

:?:

 

עריכה: איתי תודה רבה על ההתיחסות.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא התכוונתי לפותח השירשור אלא ל-igalkr11, שאמר שהוא מוכן להשקיע במה שצריך.

אז כנראה פחח יוציא תוצאה יותר טובה.

 

אני גם בעד לנסות לבד, זה הכי כיף.

אם כבר, אני אתעלק. אני רוצה לצבוע אצלי מכסה תא מטען וגג.

את הגג צבעתי עם ספריי לפני שנה, החזיק שנה והתקלף. לפני הצביעה שייפתי עם נייר מים ללא צבע יסוד.

מה אני צריך לעשות הפעם כדי שיחזיק יפה חוץ מלשים שכבת צבע יסוד?

 

תודה!

אביחי

  • אחראי פורום
פורסם

ליטל, אין בעד מה.

 

אביחי - כמו שציינתי למעלה - חומרי עבודה זולים = תוצאה זולה ולא משנה כמה מוכשר אתה.

הכנה טובה לצבע היא שם המשחק.

באיזה צפיפות היו הניירות שעבדת איתם?

ואיזה ספריי? צבע רכב ע"ב טינר או קריילון בשקל תשעים?

יסוד - די חובה לענייננו.

אני רוצה לעבור על סדר העבודה ועל החומרים מהעבודה הקודמת שלך, אולי מפה נבין למה לא הלך.

 

אגב, הערה שכבר כתבתי בה"פ ואני רוצה לציין פה - מבחינת סדר עבודה - אין הבדלים בין חלק לחלק או בין פגוש ברכב כזה או אחר.

מבחינת חומרי העבודה - יכול מאוד להיות הבדל. יש מצב שנייר 150 יטחון פלסטיק מסויים (כי הוא רך מדי\ישן\מתפורר וכד'),

ואותו נייר לא יזיז לפלסטיק קשיח מאוד. בגלל זה, לכל אלה שרוצים לבד, חובה לבדוק במקומות נסתרים את ניירות השיוף,

הטינר (לראות שהוא לא תוקף את הפלסטיק), הצבעים (לבדוק שהם נתפסים טוב ולא מתקלפים בייבוש הראשון).

 

הוראות אלה נכתבו בדם !! :lol: או יותר נכון - עם ציפורניים שחורות ושערות בידיים שהפכו צבעוניות פתאום.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

יש ספריי מומלץ לצביעת פלסטיקה?

או שכל ספריי מהום סנטר יעשה את העבודה בצורה סבירה?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...