Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[סקר] מיקום הילוך REVERSE בגיר ידני, המועדף עליכם.


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 2411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תחלס השילוב הכי מגניב , לא קיים לדעתי בשום רכב פרטי , אני מכיר אותו מטרקטורים ומלגזות , פשוט יש ידית ליד הגה שמעבירה מקידמה לאחורה , בהרבה מהכלים זה אומר שיש כמה הילוכים אחורה , כשמתרגלים לזה קורים דברים מוזרים כשחוזרים לרכב , למשל במקום להכניס לרוורס מאותתים....

בידיוק, גם בטנק :)

רק ששם יש עוד דבר. קדימה,אחורה,ניוטרל ופיווט :-P

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא קרה כלום האמת, לא דחפתי אותו בכוח, פשוט החלקתי אותו לשם והוא עש כחחחחחחחחחחחחחחחחחח! וקפץ לניוטרל.

העברתי שוב לחמישי, התבאסתי שאין לי שישי והתקשרתי לאמא לספר לה את הפדיחה :lol:

האמת שמאז גרמניה יוצא לי הרבה כשאני בשוונג ומטפסת בהילוכים, לצאת מהחמישי ואז אני נזכרת שאין לאן להמשיך. :roll:

 

זה באמת לא נורא, פשוט הרמת להנחתה.

נורא זה יבואן BMW לפני קמור, שהשתתף עם הבימר שלו במירוץ באשקלון, שם רברס במקום ראשון (בבימרים הרברס הוא מעט שמאלה לראשון, בלי ניצרה) ו... זינק לאחור עם פתיחת המירוץ.

 

המזל שלו היה שהוא לא היה נהג מי יודע כמה, לכן הזמנים שלו היו לא מי יודע כמה, והוא זינק מהמקום האחרון...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גררר... אררר... ח יי ב ל..התא...פק...א...א...אסו...אסור... שובי... שובי... שובי... הערות שוביניס...ניס...ניס...ניס... אררר...

 

אני דווקא אגבה פה את נטלי כי גם לי זה קרה אבל לא דווקא עם הרוורס. בנסיעה הראשונה על הקליאו לאחר שחזרתי משבוע עם אופל אסטרה GTC בעלת 6 הילוכים בספרד, ניסיתי להכניס לשישי ולא הבנתי לאן הוא נעלם :shock:

ולנושא השרושר, אני דווקא חושב שעניין הניצרה או הלעלות/להוריד את הידית זה הכי חכם. נכון, זה טיפה מעצבן אבל אין שום הגנה על הגיר במקרה כזה, ואם נטלי הייתה משחררת את הקלאץ עד הסוף (הרעש בד"כ מבהיל וגורם לך ללחוץ בחזרה על הקלאץ) נטלי הייתה נשארת בלי הילוך אחורי. אני רק אציין שבקליאו יש ניצרה ובאופלים צריך ללחוץ את הידית למטה (בכל הרכבים הרוורס נמצא בצד שמאל).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופלים הישנים צריך ללחוץ את הידית למטה.

 

החל מקדט D יש ניצרה, בדיוק כמו ברנו.

 

מה, באסטרה הנוכחית חזרו לשיטה הישנה ?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באסטרה החדשה יש גם ניצרה. אני התכוונתי למנטות שלי בהודעה הקודמת.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא אגבה פה את נטלי כי גם לי זה קרה אבל לא דווקא עם הרוורס. בנסיעה הראשונה על הקליאו לאחר שחזרתי משבוע עם אופל אסטרה GTC בעלת 6 הילוכים בספרד, ניסיתי להכניס לשישי ולא הבנתי לאן הוא נעלם :shock:

ולנושא השרושר, אני דווקא חושב שעניין הניצרה או הלעלות/להוריד את הידית זה הכי חכם. נכון, זה טיפה מעצבן אבל אין שום הגנה על הגיר במקרה כזה, ואם נטלי הייתה משחררת את הקלאץ עד הסוף (הרעש בד"כ מבהיל וגורם לך ללחוץ בחזרה על הקלאץ) נטלי הייתה נשארת בלי הילוך אחורי. אני רק אציין שבקליאו יש ניצרה ובאופלים צריך ללחוץ את הידית למטה (בכל הרכבים הרוורס נמצא בצד שמאל).

 

אני לא חושב שהיא בכלל הכניסה לרוורס, אלא רק גרמה למגע עם גלגל"ש של הרוורס.

תאמין לי שאם היא הייתה מצליחה להכניס, היא הייתה משחררת קלאץ'.

ואז, לא היה לה מנוע.

 

אביחי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העדפה אישית - ימינה ואחורה (כנראה קשורה לזה שכך זה היה בכל הרכבים שהיו לי). גם לנצרה, אגב, מתרגלים (עדיף, לדעתי, על לחיצת הידית פנימה ובוודאי על מיקום סמוך להילוך קדמי כשיש שישה הילוכים).

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא אגבה פה את נטלי כי גם לי זה קרה אבל לא דווקא עם הרוורס. בנסיעה הראשונה על הקליאו לאחר שחזרתי משבוע עם אופל אסטרה GTC בעלת 6 הילוכים בספרד, ניסיתי להכניס לשישי ולא הבנתי לאן הוא נעלם :shock:

ולנושא השרושר, אני דווקא חושב שעניין הניצרה או הלעלות/להוריד את הידית זה הכי חכם. נכון, זה טיפה מעצבן אבל אין שום הגנה על הגיר במקרה כזה, ואם נטלי הייתה משחררת את הקלאץ עד הסוף (הרעש בד"כ מבהיל וגורם לך ללחוץ בחזרה על הקלאץ) נטלי הייתה נשארת בלי הילוך אחורי. אני רק אציין שבקליאו יש ניצרה ובאופלים צריך ללחוץ את הידית למטה (בכל הרכבים הרוורס נמצא בצד שמאל).

 

 

ברור שיש הגנות. תראה מה שכתבתי בדף הראשון של השרשור.

בסבוארו DL אי אפשר להעביר מ 5 ל R פשוט המוט הילוכים נקתע , צריך לשחרר ל N כדי שיכנס לרוורס.

 

ובהונדה סוויק 2008, גיר 6 הילוכים, 6 ו R נמצאים באותו מקום, פשוט בנסיעה קדימה ולא משנה איזה מהירות משתלב 6, ברגע שהאוטו על 0 קמ"ש זה יהיה רוורס. בלי שום נצרה ובלגן, לדעתי הכי נח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדיף את התנועה של קדימה שמאלה ולא אחורה.ודווקא מאוד אוהב את הנצרה -התנועה נראית לי טבעית יותר מאשר ללחוץ את הידית למטה.

...Our necessities are few but our wants are endless

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדיף את השיטה בטרקטור שלי, ידית נפרדת לאחור קדימה.

 

ועכשיו ברצינות, אני מעדיף את הלחיצה וקדימה שמאלה (הילוך ראשון)

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיטת/מיקום הרברס החביבה עלי היא זו בב.מ.וו - שמאלה מהראשון ולמעלה, כנגד קפיץ חזק.

 

ניצרות/טבעות הן די נוחות כאשר הרברס ממוקם ליד הראשון(שמאלה ולמעלה) - ומטרידות כאשר הן מתחת לחמישי/ימינה מהשישי(ימינה ולמטה).

 

כאשר מוט ההילוכים ממוקם על ציר ההגה(דוגמת פיז'ו ישנות, רנו 16, מיצובישי ספייס-ואגון), המיקום הנוח בעיני הוא פנימה ולמטה(מתחת לרביעי).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב20/7/2004

היתה לי פעם דיאן 6. את ההילוכים מעבירים שם עם מין מקל-סבא שיוצא מהדש בורד. זה די דומה לרנו 4, אלא שבדיאן ראשון היה שמאלה ואחורה. שמאלה וקדימה (היכן שראשון בד"כ) היה רברס. זה נשמע מכביד אבל למעשה זה הכי הגיוני: ראשון ורברס הם ההילוכים בהם משתמשים בתמרון לחניה, וסידור זה נוח מאוד. אילו היו לה חמישה הילוכים, רביעי היה יוצא מול חמישי וזה גם די נוח.

בלי קשר, אני מעדיף את הרוורס בפינה הימנית התחתונה. (אצלי הוא בין הP לN :-P)

שבוע טוב

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיתי את כולם

כיום אני עם רנו , וזה לא רע

אבל בחיפושית זה היה הכי נוח (צריך לתרגל את הלחיצה)

מאוד נוח להגיע חזרה לראשון ישר אחרי הרוורס (דחיפה קדימה ...)

:wink:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העדפה שלי, מנסיון עם כל האופציות המוזכרות הינה זו של רנו /אופל. נוח במיוחד בביצוע חניה.

 

אין ספק שבתואר "כלי הרכב הקטן ביותר, הזקוק לפרוצדורה הארוכה ביותר על מנת להכנס לרוורס" זוכה טרקטורון ה EX לבית הונדה:

 

1) לחיצה על כפתור ה R הצמוד לידית הקלא'ץ.

2) לחיצה על הקלאץ'.

3) סיבוב לאחור של ידית הממוקמת ליד ברך ימין.

4) שילוב להילוך ראשון (שהפך מעשה קסם לרוורס).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...