Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סובארו DL והחלפתי לה רינגים שסגרתי את הראשים החזרתי את הנדנדים כמו שהיו ולא נגעתי בכיון

המנוע הניע בקלות והרגשתי שהאוטו לא סוחב פתחתי את המכסה שסתומים וסיבבתי את המנוע ראיתי שהנדנדים תמיד לוחצים ואף פעם אין להם חופש עכשיו אני לא כול כך יודע איך מכוונים עם מישהו יעזור לי אני ישמח מאוד

פורסם

אביב שלום רב, וברוך בואך לפורום!

קגל ערכת משתמש חדש:

1- קרא את כללי פורום טכני.

2-

ערוך חיפוש על נושאים דומים(קבל תוצאה של חיפוש על נושאים דומים):

 

 

 

קרא כאן בקישור הבא:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=214395

ציין להבא את שנת היצור של הרכב, ואת צבע מכסאות השסתומים: שחור כמדומני שסתומים רגילים, הדורשים כוון, ומכסאות שסתומים בצבע תכלת, שסתומים הדראולים.

קרא בעיון בלינק שצרפתי על חפיפה וסדר כוון שסתומים.

וודא תחילה מה המדות יצרן לכוון השסתומים.

מי בצע את החלפת הרינגים, האם בוצע שיפוץ והשחזת/ מלוי,ראש מנוע והחלפת גומיות שסתומים?

האם יש ברשותך, ספרות מקצועית לרכבך, כמו היינס למשל?

מה רמת הידע שלך הנרשת לעבודה מקצועית שכזאת?

ספר לנו קצת על עצמך, גיל, ניסיון והאם קיים בעברך, עבודה בנושא מכונאות רכב?

בברכה

ובהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום רב!

מידע נוסף שהצלחתי להשיג בשבילך, לגבי כוון שסתומים:

יש לכוון על קר בלבד!

יניקה 0.23- 0.27.

פליטה 0.37-0.33.

כוון את השסתומים לפי הסדר הבא:1-3-2-4.

כוון את השסתום של הצילנדר שבו אתה מכוון , כאשר הבוכנה נמצא בנ.מ.ע=נקודה מתה עליונה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה תודה על העזרה !

 

את החלפת הרינגים אני ביצעתי והראשים לא עברו שיפוץ או השחזזה, כי אאני לא ייודע עם אני מתכון להמשיך עם האוטו הזה.(שנת 87) מבעס העניין הזזה של הטסט פעם בחצי שנה.

אין לי ספרים יש ניסיון בתחום תמיד אהבתי את זה מגיל קטן עכשיו אני בן 17.

 

הבנתי את זה שאת הכיווןן עושים ב נ.ע.מ ועשיתי כיוון בחפפית שסתומים , סיבבתי את המנוע ששסתום פליטה נסגר מיד נפתח היניקה אז בין שזה נסגר וזה נפתח עשיתי את הכיוון ובכלל נהיה יותר גרוע.

אני רק צריך הסבר ואני יקלוט את זה, זאת אומרת באיזה נ.מ.ע לעשות את הכיוון ומניפה שלי אין 0.25 מידות כאלה יש 25 בלי 0.כיוונתי שסתוק יניקה 25 ושסתום פליטה 35 . עם תוכל לעזור אני ישמח מאוד

 

וגם יש אצלי משהו מוזר ביטחון לבורג של הכיון של השסתום שלא ראיתי באף מנוע סובארו.

 

המכסה אצלי בצבע שחור הם לא הידראולים

פורסם

אביב שלום רב!

קבל את המלצתי הבאה!

ראשית קרא את כלל הפורום, וכלל הפורום הטכני.

המנע משימוש הזה.(....).

קרא וערוך הגייה, לתגובתך לפני שאת שולח.

במד העלים (פילר גייז), קיים מידות באינץ ובמילי מטר, המידות שציינתי הם במילימטר.

אכן יש להתחיל בכוון לפי הסדר שציינתי, כשהבוכנה בנ.מ.ע(נקודה מתה עליונה, כלומר כשהבוכנה בסוף מהלכה העליון) ובסוף פליטה התחלת יניקה.

החלפת טבעות, ללא ניסיון מוקדם, לילד בן 17, עם ידע מקריאת ספרות מקצועית בלבד, ועם אהבה רבה למקצוע, וגם עם ידע מבית ספר מקצועי, ללא מדריך מקצועי לידך, היא מבחינת המור במקרה הטוב, ונזק במקרה הרע.

אינני מודע לידע שלך, ואיני מפגין זלזול בך, בגלל גילך הצעיר, להיפך המוטיבצייה שלך, יכולה להרקיע שחקים, ויכולה לחולל נפלאות.

אך ברכב יש מנוע והפירוק וההרכבה, חייבת להיות כללים, והסטייה מהם יכולה להיות ההבדל בין הצלחה לכשלון.

השאלה הבאה מדוע החלטת להחליף טבעות מלכתחילה?

האם אתה מודע לכך, שהרכבת ראש מנוע ללא ישור קל, וליטוש שסתומים, והחלפת גומיות שסתומים, וחיזוק הראש מנוע, לפי סדר מסויים, ולפי מומנט מסויים, היא הערובה להצלחה או כשלון?

בברכה

ובהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היי אביב,

 

מצב לינק להורדת ספר שירות וטיפול למנועי סובארו,

קרא בו את הוראות ביצוע האוברול והכיוון ואולי תמצא את מבוקשך.

 

http://subaru.erezwolf.net/showthread.php?t=105

 

לגבי מידות הכיוון, המידות שצביקה מסר הן נכונות.

0.25מ"מ יניקה

0.35מ"מ פליטה

כמובן שמבצעים רק כאשר מנוע קר.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אביב וארז שלום רב!

 

אביב השתמש לפי כללי הפורום, וגייס לעזרתך, חברים טובים, סימני נקוד, כמו פסיק, נקודה, סימן שאלה, וסימן קריאה.

לא התייחסת לכל מה שכתבתי בקשר להרכבת ראש מנוע, ולא התייחסת לשאלתי, מדוע בכלל החלפת טבעות בוכנה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה , אני ישתדל יותר.

 

וטבעות החלפתי ,בגלל שהמנוע עישן באימוץ , וחשבתי שזאת הסיבה.

 

וגם בגלל , שהיה בא לי לנסות !

 

שאלה אחרונה , שאני עושה את הכיון , האם אני צריך לשים את בוכנה מספר 4 ,בחפיפה ולכוון את אחד וככה, לפי מה שהבנתי פה .

או שלשים את בוכנה מספר1 , בחפיפה ותוכך כדי שהוא בחפיפה לכוון.?? רק זה לא נתפס לי .

×
×
  • תוכן חדש...