Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

נתונים:

דגם- פולקסווגן טוראן 1.4 TSI- טרנדליין - מחירון- 162,000 ש"ח.

הנחה שהוצעה לי במסגרת מבצע "חבר" למימוש היום:

7 אחוזים ( 11,300 ש"ח)

הרכב נמכר היום לצרכן בהנחה של 5,000 ש"ח.

שער היורו ירד מינואר 2008-אוקטובר 2008- ב- 11.7 אחוזים

בסוכנות אומרים שכל שנה יש ציפיות גדולות לירידת מחיר אך בפועל המחיר יורד בכ- 2 אחוזים.

שאלה:

בהתחשב בירידת המס הצפויה ובירידת שער המטבע (יורו )

האם אני צפוי לקבל הנחה גדולה יותר מ- 7 אחוזים ?

האם לוותר על הנחת המבצע, לא לרכוש היום ולחכות לינואר ?

בתודה

אורי

פורסם

הטוראן הוא רכב נחמד, אבל די צפוף כמיניוואן ומיושן מבחינת העיצוב. גם רמת האבזור לוקה בחסר.

 

הצעה שלי - הזמן בינואר סיטרואן פיקאסו, רכב מאובזר הרבה יותר, מודרני וורסטילי עם מרווח פנים ללא תחרות בקטגוריה. לדעתי, בינואר מחירו יהיה סביב 140 אש"ח, קרי נמוך משמעותית ממחיר הטוראן.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
הטוראן הוא רכב נחמד, אבל די צפוף כמיניוואן ומיושן מבחינת העיצוב. גם רמת האבזור לוקה בחסר.

 

הצעה שלי - הזמן בינואר סיטרואן פיקאסו, רכב מאובזר הרבה יותר, מודרני וורסטילי עם מרווח פנים ללא תחרות בקטגוריה. לדעתי, בינואר מחירו יהיה סביב 140 אש"ח, קרי נמוך משמעותית ממחיר הטוראן.

ישבת בטוראן שאתה אומר זאת ?

כאשר חיפשתי רכב, שיחליף את הטורנאו קונקט המתה שלי, גם אני דאגתי מהאפשרות שהטוראן יהיה קטן וצפוף.

למרות הכל, קניתי את הרכב, ונוכחתי לדעת, שמבחוץ הוא נראה קטן כמיניואן, אך מבפנים, הוא גדול גם גדול.

כאשר המושבים האחוריים מקופלים, יש מקום לעגלה גדולה + מעל 3 תיקים גדולים ועוד קניות בסופר למשפחה גדולה.

כמו כן, מבחינת מרווח, אין כל בעיה, מאחורה המושבים מלאים, 3 במספר, ואין חיכוך ידיים גם עם מבוגרים.

מבחינת אבזור אני גם אומר שהוא לא יותר מדי נדיב, אך אני לא חושב שיש בעיה עם זה.

ס"כ, קיבלתי אותו עם אבזור לא רע (8 רמקולים [איכותיים ביותר אם אפשר להגיד] מקוריים, רדיו דיסק מקורי, מיזוג לתא כפפות, מזגן אוטומטי מפוצל, 4 חלונות חשמל, נעילה מרכזית, גלגלי מגנזיום של אאודי (עם סמל של פולקסוואגן), צבע שחור מטאלי, מחשב דרך, גיר DSG 6 הילוכים וכו' וכו').

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
הטוראן הוא רכב נחמד, אבל די צפוף כמיניוואן ומיושן מבחינת העיצוב. גם רמת האבזור לוקה בחסר.

 

הצעה שלי - הזמן בינואר סיטרואן פיקאסו, רכב מאובזר הרבה יותר, מודרני וורסטילי עם מרווח פנים ללא תחרות בקטגוריה. לדעתי, בינואר מחירו יהיה סביב 140 אש"ח, קרי נמוך משמעותית ממחיר הטוראן.

הפיקאסו הרובוטי נמכר כבר כמה שבועות במחירי ינואר (שעדיין לא ברור אם בכלל יוזלו) 139,000 ש"ח (הגרסה הזולה),

אבל "בתמורה" מקבלים חוסר נוחות קלה בעיקר במעבר מהילוך 1 ל-2 (ופחות בין 2 ל-3) שאפשר להתגבר עליה בהורדת הרגל מהדוושה

לפני המעבר או ע"י האצה מתונה.

פורסם

אלון - לא אמרתי שהטוראן גרוע, כי הוא לא. אבל אוייבו של הטוב הוא המצויין. ובמקרה זה, הסיטרואן נותן הרבה יותר בפחות כסף. מבחינת מוביל אנשים הוא בטופ ולא בכדי - אפילו בוחני הרכב באנגליה, ששונאים מיניוואנים ועוד צרפתיים, לא הפסיקו להתלהב.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

×
×
  • תוכן חדש...