Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי מעדיף נוזל שמשות יעודי שמוכרים בתחנות דלק, ניסיתי כמה פעמים וזה מצויין גם ממיס תוך שניות דברים מהשמשה שמים מזוקקים לא היו מורידים וגם מתנדף מהר מאוד ומשאיר את השמשה יבשה וללא סימני ניגוב מהוישרים בגלל שהחומר מתנדף מהר בזכות האלכוהול.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
אני הייתי מעדיף נוזל שמשות יעודי שמוכרים בתחנות דלק, ניסיתי כמה פעמים וזה מצויין גם ממיס תוך שניות דברים מהשמשה שמים מזוקקים לא היו מורידים וגם מתנדף מהר מאוד ומשאיר את השמשה יבשה וללא סימני ניגוב מהוישרים בגלל שהחומר מתנדף מהר בזכות האלכוהול.

אלכוהול לא פוגע בגומי ? (מגבים)

 

אני זוכר את זה מהתקופה שרכבתי על אופניים וכששאלתי אם כדאי לנקות את צידי החישוקים (משמשים כצלחות בלימה) באלכוהול, אמרו לי שלא כדאי כי זה צמוד לצמיגים ואלכוהול מייבש גומי.

פורסם

החשש של קודמי מוצדק לחלוטין. המים הכחולים הללו המיסו אצלי את הפלסטיק ממנו עשויות כנפי המשאבה של ה"שפריצר". מים רגילים יסתמו את הצנורות. מכאן שמים מזוקקים הם הפתרון הנכון.

פורסם
הרעיון שמובא בכתבה לייצור עצמי של מי שטיפה למתזים ושימוש במתנול נובע מהסיבה שיש הרבה מקומות בעולם קרים מאד בהם יש צורך במניעה של קפיאת הנוזל במיכל או לחילופין המסה מהירה יותר של שכבת הקרח בשמשה .

נכון, ובנוסף המתנול משמש כממס לכל דבר. כשלא מנקים את החלונות (ואת הרכב בכלל) עם סבון במשך זמן רב, נוצרת שכבה של פיח שלא יורד באמצעות מים רגילים (הפיח מכיל פחמימנים ארומטיים שלא מומסים במים), ולכן יש צורך בפעולת המסה. אפשר להשתמש בכל אלכוהול, המתנול פשוט הכי נפוץ ויצרנים בעלי שם (Rain-X) משתמשים בו.

פורסם

מנסיון! מים מזוקקים הכי טוב, ובקשר למגבים מה יש לדעת במידה גש לחנות לרכב ויחליפו לך

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

איזה מים. אני ממלא (וודקה) פינלנדיה במיכל מים.

זה כ 200 שקל למיכל. ומתנדף מהר. החלון מבריק והמגבים רוקדים כמו שיכורים.

 

אתם רציניים. בשביל 10 שקלים . זה כליטר סולר היום! אתם מקבלים 4 ליטר (והבקבוק חינם)

וזה עושה את העבודה מצויין. מים מזוקקים. עולה יותר ומנקה טוב רק עם אתם מנקים את החלונות כל הזמן.

ובנוסף כאשר יש גשם. מים מזוקקים לא יוצרים שכבה הגנה על החלונות. והמים יורדים לאט יותר!

 

לגבי מים של מזגנים. זה מים מזוקקים.

לגבי נבעות / תמי 4 ושאר ירקות. זה עדיין רק מים

 

אין לזה חומרים נגד קיפאון. (חשוב בחורף!.)

וחומרים שגורמים לחלון להיות יותר חלק. (יש את זה בחומרים שמנקים חלונות) בחורף המים מתפנים מהר יותר מהחלון.

החלון נשאר נקי יותר זמן. ופחות תופס ליכלוך.

 

בקיצור למלא רק וודקה.

 

וברצינות. מים לוושרים. 10 שקלים לא יהרגו אותכם.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...