Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטורנצה והפוטנצה הם סדרות מעולות שמורכבות עד רכבים ספורטיביים יקרים מאד.

חוץ משברולט מליבו עליו מורכבים הנקוק S רוב היצרנים לא ייגרמו לרכב לסבול במכירות בגלל מגבלות התנהגות כביש באשמת צמיג זול.הם משקיעים בפיתוח מיליארדים כדי להתעלות על התנהגות המתחרים ולא חוסכים פרוטות על צמיג שיהיה החוליה החלשה.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אישית אוהב את גודייר, במאוחד GT-2 (כצמיג ליום יום)

לגבי דוראגריפ, יש הרבה תלונות על רעש מוגזם על כביש יבש (כמו שהוא רוב השנה אצלנו)

שים לב, מבחינת מבנה הצמיג קלבר וויאקס הוא סימטרי בניגוד לדוראגריפ, לכן הם לא ממש באותה קטיגוריה, וגם לא מבחינת מחירים.

 

לפני כשבוע רכשתי רביעת מישלין Energy E3B1 GRNX.

גם הוא צמיג אסימטרי, ולפי התרשמות ראשונית מעולה! מייוצר כמו גם הקלבר באירופה (פולין)

 

אפשרויות נוספות כמובן יקומהה וקונטי

בהצלחה!

פורסם

מוזר מה שאתה אומר בקשר ל912,כי לפי האתר שלהם ה512 הוא פחות ספורטיבי מ912.

 

זה הסדר שהולך הטוב ביותר והפחות טוב

1. 912

2. 512

3. 329

 

לחבר שלי מורכבים על האצבק את ה912,והוא לא מרגיש שום רכות בדופן כל כך.

הוא אומר שהם אוחזים מעולה ביבש וברטוב יחסי.

 

עם אין Cדרייב ואת האקסלנס

אז אני אישית ההיתי הולך על ה912.

בצער רב נמכרה לה ה205GTI שלי כולל המנוע MI16.

 

הרכב הבא יהיה הנעה אחורית/4X4. ממממ

פורסם
ה 912 בנוי יותר לנוחות וסובל מדופן רכה מידי , ה 512 ספורטיבי יותר ונגמר אחרי חצי שנה .

אז לא לענין.

 

לא מכיר את ה- 912 אז אין לי מדד להשוואה...

 

אבל להגיד "הצמיג נגמר אחרי חצי שנה"?

 

אחרי חצי שנה של מה ? ג'ימקאנות על בסיס יומיומי ? דריפטים מהבוקר עד הלילה ? נסיעה מנהלתית ?

 

יש ה-מ-ו-ן הבדל בשחיקה של צמיג שנגזרת מאופן השימוש בו.

 

אפשר לגמור צמיג תוך פחות מחמש דקות (מניסיון) ואפשר לנסוע איתו גם 3 שנים (גם מניסיון).

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
הטורנצה והפוטנצה הם סדרות מעולות שמורכבות עד רכבים ספורטיביים יקרים מאד.

הם משקיעים בפיתוח מיליארדים כדי להתעלות על התנהגות המתחרים ולא חוסכים פרוטות על צמיג שיהיה החוליה החלשה.

 

1. יש טובים יותר (Turanza ER300, Potenza RE050) ויש טובים פחות (Turanza ER30, Potenza RE040).

תלוי בדגם הצמיג.

 

2. הפביות והרומסטרים (מידות 205/45/16 ו-205/40/17 [אופציה]) נעלו באירופה (תקופה מסויימת) צמיגי Goodyear F1 GSD3.

כיום ישנן מספר אופציות מבחינת גומי (במידות שציינתי למעלה) - Bridgestone Turanza ER300, Continental Sport Contact 2 וגם Michelin Exalto PE2.

 

בקיצור, לא חסרים יצרנים שמשקיעים בגומי איכותי וטוב (שקודה היא הדוגמה הקרובה אלי ביותר).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

RS,

אם אני לא טועה בדקתי בtire4U שאת הTuranza ER300, Potenza RE050 אוTuranza ER30, Potenza RE040

אין את הצמיגים האלו למידה.

תקן אותי אם אני טועה

בצער רב נמכרה לה ה205GTI שלי כולל המנוע MI16.

 

הרכב הבא יהיה הנעה אחורית/4X4. ממממ

פורסם

פוטנזות מראש בעלי יומרות ספורטיביות יותר מטוראנזות ומכוונים לנסיעה גשילה.

 

RS, ממתי שחיקה מהירה ומחיר גבוה מעידים על מחסור באופי ספורטיבי של הצמיג? :wink:

 

קתנו אותי אם אני טועה - אבל נראה לי זו פיזיקה פשוטה ובסיסת - צמיג עמיד לשחיקה אוחז פחות טוב.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

Croc, לחבר היו RE040 (מזדה 3 "ספיריט") - אחרי שנה של נהיגה הם חוסלו לגמרי והוריו נוהגים רגוע להחריד.

 

יש ויש...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

למה שלא תבדוק גם צמיגים של רוזשטיין? [לא יודע אם כותבים ככה]

 

הבנתי שהם אחלה צמיגים.

Fiat Bravo 1.6 Sx 16V

<---------------------

פורסם
למה שלא תבדוק גם צמיגים של רוזנשטיין? [לא יודע אם כותבים ככה]

 

הבנתי שהם אחלה צמיגים.

 

לא קונה צמיגים ממאפיונרים, פרנציפ.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
גודייר אקסלנס אין בארץ בנתיים.

C דרייב לפי מה שביררתי גם חסר. אבל צמיג מעולה למידה

יש את הפאלקן 912 שהוא ברמה(קצת פחות) מהCדרייב

 

לא רק שאין אקסלנס בארץ , הסוכן של גודייר התנער לחלוטין מאתר TIRE4U ,

טען כי אין בכלל אקסלנס המיוצר (או מיובא) במידה זו, והמליץ כמובן על הדורגריפ (פסלתי מייד).

פורסם

הקלבר דיינקסר HP2 לא רעים, הם יושבים אצלי מקדימה ותכלס הרכב שלי אוחז הרבה יותר טוב מאקסנט חדשה שנהגתי עליה למשל למרות שהוא בן 10, עם בולמים קדמיים גמורים וחופשים בהגה (ולא מדובר על 106 אלא על אלמרה אוטומטית).

בנוסף - אחרי שנה של נסיעה אה-לה-שלייקס (לא לוחץ, אבל גם לא בולם בסיבובים :)), הם לא נראים קרובים לחצי אפילו.

אה!! הם גם סופר שקטים, אתה יכול להחליק עד מחרתיים הם לא מצייצים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...