Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

R1 2004 או להשאר עם ה 2003?


Downtown
שימו לב! השרשור הזה בן 7478 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מהיום שראיתי או ה R1 החדש אני לא ישן בלילה. להשאר עם האופנוע שלי שאני כ"כ אוהב ומסתדר איתו יופי? או למכור אותו ולקחת את ה 2004 המאוד סקסי (וכנראה גם מאוד טוב :D ) ? אפילו שהאופנוע הנוכחי -כחדש הוא.

 

כל הדרכים מובילות להישארות איתו להמשך השקעה ואהבת אין קץ.

 

מצד שני, כדי להגיע ל 172 כח סוס (2004), אני אצטרך הרבה הרבה כסף ואהבת אין קץ לא כ"כ תעזור לי.

 

אתם בטח מכירים את ההרגשה. את הטמעות. את העין הגדולה.

a5.jpg

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי כדי לך להישאר עם ה2003, הסיבה היחידה שאתה רוצה כרגע את ה2004

כי הוא הדגם המשופר של האופנוע שלך, קשה ליראות יותר מידי סיבות למה

להחליף R1 2003 ב2004, אז יש תוספת סוסים, וגם הגודל שלו מוזער בצורה

מטריפה, אבל בגדול אני ממש לא חושב שאתה מרגיש איזשהו חוסר בכוח, אחרי

הכל R1, וגם האופנוע שלך לא ניראה רע בכלל.

 

קיצר המלצתי, תשאר עם ה2003.

Moo Moo

------------

רוכב עד CSC75, ונותן בראש.

 

תגידו יש אייקון פרה פה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהיום שראיתי או ה R1 החדש אני לא ישן בלילה. להשאר עם האופנוע שלי שאני כ"כ אוהב ומסתדר איתו יופי? או למכור אותו ולקחת את ה 2004 המאוד סקסי (וכנראה גם מאוד טוב :D ) ? אפילו שהאופנוע הנוכחי -כחדש הוא.

 

כל הדרכים מובילות להישארות איתו להמשך השקעה ואהבת אין קץ.

 

מצד שני, כדי להגיע ל 172 כח סוס (2004), אני אצטרך הרבה הרבה כסף ואהבת אין קץ לא כ"כ תעזור לי.

 

אתם בטח מכירים את ההרגשה. את הטמעות. את העין הגדולה.

 

בוקר טוב ! :)

מצד אחד, רשימת התוספות לאופנוע הנוכחי, שמופיעה בחתימה שלך, מראה שהעניין העיצובי חשוב לך לא פחות מיכולות האופנוע עצמו ועל כן - אין לזלזל בחשיבות שאתה מקנה לדגם 2004 (שנראה מיליון דולר) אם שווה לך לוותר על כל שהשקעת בנוכחי (שבאמת נראה נפלא בתמונה שהעלת), רק בשביל לעבור לעיצוב החדש - אז לך על זה...גם במחיר של הלוואות גישור שהרי אופנועי ספורט מעולם לא היו קנייה הגיונית ונכונה מבחינה כלכלית, לא? :wink:

 

מצד שני, אני מעריך שדגם 2004 לא יענה לך באופן מושלם יותר מדגם 2003 על דרישות הרכיבה שלך שהרי גם הדגם ה"ישן" היה מושלם למדי וחסר בעיות שיפריעו לרוכב הכבישים הציבוריים. ועל כן, אני נאלץ להסכים עם Moo Moo שאין טעם בהחלפה...אבל חשוב להוסיף - הייתי ממתין כדי לראות, במו עיניי, ולרכב על ה-ZX10 החדש וה-CBR1000 (שמצליחים מאוד במבחנים שהחלו להתפרסם ברשת בשבועיים האחרונים).

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה להשאיר את הכלי, אלה אם כן יש לך עודף סטפות של דולרים להשאיר בצד...

 

למעט העיצוב, לא נראה לי שיש כל הגיון להחליף את הכלי שלך. מה, הוא לא מספיק מהיר? לא מאיץ מספיק טוב? :wink:

וגם, זה לא שהR הקודם מכוער...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה תודה על המחמאות. ה-2003 שלי באמת נראה פצצה ועוד יש תוספות שלא קיימות בצילום. מכאן ההתלבטות.

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך אחרי ליבך..

אופנוענות היא תופעה שקשה לנתח בכלים רציונלייים.

אולי ואתה צריך אהבה חדשה,כזו שתעיר אותך ותרצה ממך עוד...

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי.

 

 

 

קודם כל,יש לך R1.

 

אני מוכן לוותר על כל נטיותי ההטרוסקסואליות בשביל סיבוב.

 

פעם אחרונה היתה כנוסע,דבוק לתחת של אלון אולדסמן. היה...מאתגר.

 

שנית - ראיתי תכנית ב"SPORTS RIDER" שטוענת שהR1 של 2004 הוא אופנוע חדש לחלוטין.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהR1 2003 הוא אופנוע מכוער או חלש אבל אין מה לעשות אנחנו לא קונים R1 כי הוא מתאים לצרכים שלנו אנחנו קונים חלום ועם ה 2004 נוצר חלום חדש שלא יתן לנו מנוחה עד שנקנה אותו.

 

אני אישית הייתי מחכה שנה , הR1 2004 עבר שינויים רבים גם במבנה המנוע ואי אפשר לדעת איזה תקלות יהיו בשנה הראשונה שיתוקנו ויטופלו עד המודל של 2005.

 

דרך אגב הזמנת אגזוז מ EBAY קבלתה אותו ? גבו ממך מיסים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמר הג'אנגו אם הוא עושה לך את זה לך על זה. אנחנו בעסק הזה בכדי לספק את הלב.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7478 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...